Каталог статей

Головна » Статті » Увага! Першокласник! » Різні аспекти цього питання [ Додати статтю ]

Залишення першокласника на повторне навчання

Залишення першокласника на повторне навчання

На ваші запитання відповідає Олена СВЯТЕНКО, головний спеціаліст відділу загальної середньої освіти та інклюзивного навчання Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Чи можна учня першого класу залишити для повторного навчання в тому самому класі, якщо він засвоїв навчальний матеріал на початковому рівні? Як визначати рівень засвоєння навчального матеріалу?

Учні початкових класів можуть бути залишені в тому самому класі для повторного навчання. Згідно з пунктом 6 Порядку переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 № 762, учні (вихованці) початкової школи, які за результатами річного (вербального) оцінювання мають початковий рівень навчальних досягнень (1, 2, 3) у вивченні одного з предметів (українська мова, читання, математика), а в загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин — також і з мови навчання, згідно з рішенням педагогічної ради відповідного загальноосвітнього навчального закладу та батьків (одного із батьків) або законних представників можуть:

  • бути переведені до наступного класу для продовження навчання за індивідуальною навчальною програмою (з предметів, за якими було виявлено початковий рівень навчальних досягнень згідно з результатами річного оцінювання), що затверджується керівником загальноосвітнього навчального закладу;
  • бути залишені для повторного навчання у тому самому класі цього загальноосвітнього навчального закладу;
  • продовжити навчання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах.

Отже, учень першого класу може бути залишений для повторного навчання в тому самому класі відповідно до рішення педагогічної ради навчального закладу та за згоди батьків або осіб, які їх замінюють.

+

Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти з предметів інваріантної складової навчального плану затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 № 1222. Окрім того, у листі Міністерства освіти і науки України від 28.01.2014 № 1/9-74 наведено інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів, де питання вербального оцінювання розглянуто в розділі «Особливості безбального оцінювання».



Джерело: http://edirshkoly.mcfr.ua/article.aspx?aid=467592
Категорія: Різні аспекти цього питання | Додав: [ADM]Irina (15.11.2017) | Автор: Практика управління закладом освіти
Переглядів: 1467 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!