Конспект інтелектуальної гри «Розумники і Розумниці» - Заняття з майбутніми першокласниками - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками [ Додати статтю ]

Конспект інтелектуальної гри «Розумники і Розумниці»

Конспект інтелектуальної гри «Розумники і Розумниці»
для дітей підготовчої групи

 

Мета: Розвивати здатність до пошуку і вирішення завдань в умовах конкурсу.
Завдання:
1. Сприяти закріпленню отриманих знань і умінь
2. Підтримувати інтерес до інтелектуальної діяльності, бажання грати в ігри з математичним змістом;
3. Проявляти наполегливість, вміння точно слідувати інструкції цілеспрямованість, взаємодопомога, винахідливість і кмітливість;
4. Стимулювати до самостійного пошуку необхідної інформації, вирішення проблемних ситуацій;
5. Викликати у дітей почуття радості, задоволення від ігор розвиваючого характеру;
6. Активізувати творчу уяву, фантазію, розвивати логічне мислення, зорову увагу.
Матеріал: аркуші А-3, фломастери, картки з індивідуальними завданнями, медалі, призи.

Правила гри:

У грі беруть участь діти підготовчих груп. Пропонуються тестові завдання, правильність виконання яких оцінюється журі. Кожне завдання визначено часом. Команда за правильну відповідь або виконане завдання отримує значок «Розумника» або «Розумниці» (що дає можливість оцінити успіхи кожного учасника гри). Команда, яка набрала більшу кількість значків, стає переможцем і нагороджується дипломом

Хід заняття:

Організаційний момент:
Починає ведучий - вихователь.

Ведучий: Я рада вітати вас, шановні учасники на нашій інтелектуальній грі «Розумники й розумниці». Це гра веселих, кмітливих і розумних. Сьогодні ми зібралися на незвичайну гру розуму, кмітливості, винахідливості та кмітливості, змагання і взаємодопомогу. Зараз учасники продемонструють всі ці здібності.

Ведучий: Вітаємо команди. У грі візьмуть участь команди підготовчих груп №2 і№8. Я знаю, що «Розумники і розумниці» приготували привітання, давайте послухаємо.
Ведучий:
Весело і з користю гру нам провести.
І в цьому нам допоможе чудова журі.
(Представлення журі)
Ведучий: Прошу журі зайняти свої місця. Журі буде оцінювати ваші завдання, треба уважно слухати, правильно і швидко виконувати його за сигналом. Якщо завдання виконується правильно, журі вручить значок «Розумника» або «Розумниці» та зазначає у таблиці.
Ведучий: Учасники готові? Починаємо.
Яка гра без розминки.
Розминка - «Кумедні питання».
1. Скільки вух у трьох мишей?
2. Скільки лап у двох ведмежат?
3. У семи братів по одній сестрі. Скільки всього сестер?
4. У бабусі Даші внучка Маша, кіт Пушок і собака Дружок. Скільки всього онуків у бабусі?
5. Скільки чисел в годинах?
6. Скільки кінців у двох палиць?
7. Трійка коней пробігла два кілометри. Скільки пробіг кожен кінь?
8.Ты та я, та ми з тобою. Скільки нас?
Ведучий: I тур - "Ознайомлення з навколишнім світом"
Бліц-опитування:
Як називається країна, в якій ми живемо?
Яке місто є столицею Росії?
Як називається республіка, в якій ми живемо?
Яке місто є столицею Татарстану?
Хлопці ви скоро підете в школу і зараз ми перевіримо, чи готові ви до школи.
Для чого потрібна школа?
Назвіть шкільні приналежності?
Для чого потрібна парта в школі?
Для чого потрібен дзвінок у школі?
Що потрібно зробити, якщо ти зламав чужу ручку?
Другий тур - розвиток мовлення, ознайомлення з худ. літературою, грамота.
Завдання 1
Запрошуються по 2 учасники з кожної команди:
Першому учаснику пропонується знайти букву, на якій починаються малюнки на картинках.
Другому учаснику пропонується прочитати слова і знайти картинки до них.
Завдання для команд:
Кого покликала на допомогу онука?
Хто із звірів першим знайшов загублену дідом рукавичку?
Хто допоміг зайця вигнати лисицю з хатинки?
Як ведмеді дізналися про присутність дівчинки в їх будинку?
Як Маші вдалося повернутися додому?
Чому плакали дід і баба?
Що трапилося з Колобком при зустрічі з лисицею?
Хто прийшов до терему передостаннім?
Завдання 2.
Скласти нові слова зі слів:
1 команда - мишко.
2 команда - снігуронька
Третій тур - математика.
Фізкультхвилинка:
Трикутник побачили - на місці швидко побігли!
Побачивши квадрат, - сядь-но, мій брат!
А, помітивши коло, - стрибаємо навколо!
Текст супроводжується показом геометричних фігур, 3 рази повторюваних у різних комбінаціях, а останній раз - без слів.
Під час виконання завдань звучить спокійна музика
Завдання 1.
Спочатку вирішите приклади: один - на додавання і один - на віднімання, відповідь запишіть в порожній клітинці
Дітям роздаються картки з прикладами та олівці, кожна картка - підписана ім'ям учасника.
Завдання 2.
Визначте четвертого зайвого на картинці, закресліть лінією
Завдання 3.
Логічні завдання:
1. Гусак стоїть на 1 нозі і важить 3 кг Скільки буде важити гусак, якщо стане на 2 ноги?
2. На березі три товстих гілки, на кожній товстій гілці по три тоненькі гілочки. На кожній тоненькій гілочці по одному яблучку. Скільки всього яблук? (Ніскільки - на березі яблука не ростуть.)
3. Над річкою летіли птахи: голуб, щука, 2 синиці, 2 стрижа і 5 вугрів. Скільки птахів? Відповідай мерщій!
4. У тварини дві пари ніг, дві праві, дві ліві, дві ноги позаду і дві попереду. Скільки ніг?
Команда, яка відповіла на питання правильно отримують орден «Розумника або розумниці».
4 тур - Подорож по казках
Назвіть літальний апарат Баби Яги
Вертоліт;
Парасолька;
Пилосос;
Ступа.
Що належить феї?
Посох;
Чарівна паличка;
Помело;
Шапка-невидимка.
Що в казці «Маша і ведмідь» хотів з'їсти ведмідь, присівши на пеньок?
Колобок;
Кашу;
Пиріжок;
Машу.
Дереза
Які ніжки бувають у хатинки в російських казках?
Козячі;
Слонячі;
Курячі;
В чоботях.
Кого спіймав Омелько?
Карася;
Раку;
Щуку;
Кита.
Що зберігалося в скрині Кощія?
Дорогоцінні камені;
Смерть;
Гроші;
Ліки.
Журі підраховує відповіді конкурсантів, ми переходимо в наступний тур
Питання для гравців
«Назви зайве». Скажи, чому ти так вважаєш?
Сорока, зозуля, курка, дятел.
Береза, липа, сосна, дуб.
Кабан, кінь, лось, лисиця.
Ромашка, кульбаба, пролісок, троянда.
Вручаємо ордена «Розумників і Розумниць»
Підводимо підсумки останнього туру, і загальний підсумок.
Нагородження.



Джерело: http://vihovateli.com.ua/
Категорія: Заняття з майбутніми першокласниками | Додав: (14.07.2015) | Автор: Інетка
Переглядів: 1308 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!