Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками [ Додати статтю ]

Заняття з майбутніми першокласниками

Заняття №10

Мета: розвивати асоціативне мислення, репродуктивну уяву, логічне мислення та саморегуляцію; виховувати самостійність, акуратність.

Привітання

Гра «Кольори»

Психолог називає колір, а діти швидко згадують предмети цього кольору.

Гра «Послідовні картинки»

Дітям пропонується розглянути картинки і визначити, яка з них повинна бути першою, яка другою і т.д. Потім скласти логічно зв'язане оповідання.

Рухлива хвилинка (див. заняття 1)

Гра «Придумай сам» (асоціації)

Психолог називає слово, а діти — інше, логічно пов'язане з ним. Наприклад:

Будинок — цегла, вікно;

ковзани — лід;

голка — нитка тощо.

(Взуття, телевізор, сонце, зима, дівчинка, куртка, м'яч, зошит.)

Графічне завдання «Домалюй»

Потрібно закінчити малюнки за пунктиром (за зразком).

Прощання

 

Заняття №11

Мета: формувати системне бачення світу, просторові уявлен­ня; розвивати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, логічне мислення.

Привітання

Гра «Що там є?»

Дітям пропонується назвати, що входить до таких понять: групова кімната (столи, стільці, іграшки, двері, вікна і т. д.)-(Школа, магазин, бібліотека і т.д.)

Гра «Чарівні квадрати»

Кожна дитина отримує квадрат, розділений на 9 маленьких квадратів         (3 х 3). За вказівкою психолога діти повинні правильно | намалювати зображення у відповідних квадратиках.

У лівому верхньому — квітка.

У правому верхньому — сонечко.

У лівому середньому — метелик і т.д.

Рухлива хвилинка (заняття 1)

Гра «Що спочатку, а що потім?»

Графічне завдання

Домалювати павутинку.

Прощання

 

Заняття №12

Мета: вправлятися у прямій та зворотній лічбі, розвивати зорове сприйняття, пам'ять, образне мислення.

Привітання

Вправа «Полічи»

Діти називають числа від 1 до 7 і навпаки, потім від 2 до 8 і навпаки; від 1 до 5 і навпаки.

Гра «Переплетені лінії»

Дітям пропонується без допомоги пальців чи олівців з'єднати цифри з літерами.

Гра «Пригадай казкових героїв»

Дати відповіді на такі запитання:

Як звали дівчинку, яка носила шапку червоного кольору?

Як звали казкового героя, який був спечений з тіста і втік
від бабусі і дідуся?

Як звали ледачих мишенят з казки «Колосок»?

Як звали поросят з казки «Троє поросят»?

Назвіть героїв казки «Ріпка».

Назвіть героїв казки «Рукавичка».

Рухлива хвилинка (див. заняття 1)

Гра «Лабіринт»

Знайти вихід з лабіринту.

Прощання

 

Заняття №13

Мета: розвивати увагу, кінестетичні відчуття; вчити опи­сувати предмети, їхнє призначення, суттєві ознаки; розвивати наочно-образне мислення та зорову пам'ять.

Привітання

Гра «Не пропусти тварину»

Психолог називає різні слова, а діти, почувши назву тва­рин, — мають плеснути у долоні.

Наприклад: стіл, ліжко, чашка, олівець, зошит, книга, соба­ка, виделка і т. д.

Гра «Що зайве?»

Діти по черзі розглядають і обмацують контури різних предметів (кубики, гребінець, хустинка, іграшка і т.д.). Коли дитина заплю­щує очі, психолог кладе ще одну фігуру (необстежену), і дитина повинна із заплющеними очима визначити, яка фігура зайва.

Вправа «Поясни слово»

Дітям пропонується пояснити значення слів: друг, велосипед, ліжко, чоботи, хліб.

Рухлива хвилинка

Психолог називає числа, а діти повинні правильно виконувати рухи, які відповідають  певному  числу: «1» - стрибати; «2» - йти; «3» - присісти; «4» - бігти.

Вправа «Допоможи художнику»

Домалювати предмети, яких не вистачає.

Вправа «Відшукай»

Потрібно знайти 2 однакові предмети.

Повторення вірша, який вивчили на попередньому занятті.

Прощання

 

Заняття №14

Мета: розвивати зорову пам'ять та логічне мислення, твор­чу уяву; вправлятися в умінні робити умовиводи; виховувати впевненість у собі.

Привітання

Гра «Запам'ятай цифри»

Дітям показують набір цифр, вони їх запам'ятовують, а потім відтворюють з пам'яті. Починати з трьох цифр.

Гра «Оповідання по колу»

Діти сидять у колі і по черзі складають оповідання про школу. Психолог починає, а потім кожна дитина говорить по 1 реченню.

Рухлива хвилинка (заняття 20)

Гра «Художники»

Кожній дитині дається цифра, а вона повинна намалювати якомога більше предметів, схожих на неї (наприклад: одини­ця — цвях, гілка, стовпчик і т. д.)

Гра «Хто най-най...?»

Дітки міркують над такими завданнями:

Дружили три дівчинки — Катруся, Оксана, Оленка. Кат­руся вища за Оксану, а Оксана вища за Оленку. Хто з дівча­ток — найвищий? А хто — найнижчий?

Ігор, Славко, Валера катаються на велосипедах. Ігор їздить
швидше, ніж Славко, а Славко їздить швидше, ніж Валера. Хто
з них їздить найповільніше? А хто їздить середньо?

Бесіда «Наша школа»

Діти розповідають про школу, правила поведінки в ній, для чого потрібно вчитися, які речі потрібно брати до школи тощо.

Прощання. Побажання успіхів у школі.

Категорія: Заняття з майбутніми першокласниками | Додав: Natali (23.01.2010) | Автор: Прищепа Т.І.
Переглядів: 12161 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!