Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Заперечні речення в теперішньому простому часі. Повторення ЛО з теми «Моя сім’я».
Тема: Заперечні речення в теперішньому простому часі. Повторення ЛО з теми «Моя сім’я». Мета: Створити умови для формування предметних компетенцій та базових компетентностей. Повторити правила утворення заперечених речень в теперішньому простому часі. Розвивати увагу, пам'ять, фонематичний слух, мислення, мовлення. Виховувати колективізм, дружнє ставлення до однолітків, інтерес до вивчення іноземної мови. Тип уроку: урок формування компетенцій та базових компетентностей. Обладнання: малюнки, картки, магнітофон, аудіозапис. Хід уроку: I. Вступна частина. 1. Організація класу. - Stand up, please! Good morning children! Sit down, please! On your desk must be: copybook, book, dairy, vocabulary. 2. Мовна зарядка. T: What is the weather like today? P: It is ... today. T: Is it raining/windy/frosty now? P: It is ... now. T: What day is it today? P: It is ... today. T: What season is it now? P: It is ... now. T: What month is it now? P: It is ... now. II. Основна частина. 1. Актуалізація опорних знань та перевірка домашнього завдання. 1) Складання асоціативного куща. 2) Декілька учнів зачитають свої рецепти, які вони вдома склали. 2. Мотивація. Повідомлення теми і мети. За свої правильні відповіді ви отримуєте фішку в 2 бали. Т: Сьогодні ми повторимо тему «Їжа», ви також вивчите нові слова з цієї теми; крім того, ви навчитесь розповідати про те, які страви вам подобаються, а які ні. 3. Вивчення нового матеріалу. 1) Презентація нових лексичних одиниць. Ex. 2 page 110 Розучування слів з допомогою гри «Ехо». Я називаю слова, а учні повторюють. 1). Подання діалогу для читання. Ex. 1 page 110 1) Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями. T: Let’s look at the picture on page 110. We can see a hot dog, a sandwich, a pizza, some sausage, a hamburger and some potatoes. Do you like hot dog/sandwich/pizza/sausage/hamburger/potatoes? Учні відповідають. T: Do Nick and Vicky like pizza? Let’s listen the dialogue of exercise 1 and find that out. Учні слухають діалог. 2) Етап читання. Учні читають діалог за ролями. 3) Етап перевірки розуміння змісту діалогу. T: Do you agree with these statements? Nick likes pizza. Bill likes pizza. Vicky likes pizza. Vicky likes ice-cream. Vicky isn’t busy at the moment. (Якщо діти згодні з твердженням, тоді вони хлопають у долоні 1 раз, якщо не згодні, тоді хлопають 2 рази.) 2). Повторення лексичного матеріалу теми «Їжа». 1) Бесіда. T: Well, Nick likes pizza, but Vicky doesn’t. What about you? Do you like pizza? What do you like on your pizza? Do you like cheese/chicken/fish/tomatoes/mushrooms on your pizza? Учні відповідають. Фізкультхвилинка. 2) Робота з картками. Open your copy-book and write down the date. Розглянь малюнки й запиши, яку піцу любить Джулія, а яку — Мері. Julia likes ... on her pizza Mary likes ... on her pizza Слова для довідки: eggs, tomatoes, cheese, cucumber, sausage, meat, oil, onion, mushroom, tomato. 1 група отримує картки без слів для довідки. 2 група отримує картки із словами для довідки. 3). Розвиток читацьких умінь. Учні спочатку слухають, а потім в парах читають речення (один учень читає, інший перекладає). Ex. 3 page 111 4. Застосування знань у стандартних ситуаціях. 1). Розвиток монологічного мовлення. Гра «Мікрофон» Учні за опорною схемою розповідають, що вони люблять на сніданок, обід та вечерю. III. Заключна частина.
1. Систематизація та узагальнення навчально-пізнавальної діяльності. 1). Розвиток діалогічного мовлення. Учні усно за допомогою вчителя складають діалоги за зразком вправи. Робота в парах. Ex. 6 page 111 Гра «Їстівне - неїстівне.» На дошці: I like ... I don’t like ... Один із учнів називає їжу та інші предмети, а всі учні говорять I like ... та виконують рух, якщо це їстівне. Учні говорять I don’t like ... та виконують рух, якщо це неїстівне. 2. Домашнє завдання. Ex. 1 p. 110 – читати, Ex. 2 p. 110 – вивчити слова. 3. Підсумок. Оцінювання. Спочатку учні дають самооцінку своїй роботі на уроці, а потім я разом з учнями оцінюю (з допомогою отриманих учнями фішок), ми звіряємо оцінку і самооцінку, виставляємо в журнал. - The lesson is over. Goodbye! | |
Переглядів: 1383 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |