Заперечні речення в теперішньому простому часі. Повторення ЛО з теми «Моя сім’я». - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Заперечні речення в теперішньому простому часі. Повторення ЛО з теми «Моя сім’я».
Тема: Заперечні речення в теперішньому простому часі. Повторення ЛО з теми «Моя сім’я».
Мета: Створити умови для формування предметних компетенцій та базових компетентностей. Повторити правила утворення заперечених речень в теперішньому простому часі. Розвивати увагу, пам'ять, фонематичний слух, мислення, мовлення. Виховувати колективізм, дружнє ставлення до однолітків, інтерес до вивчення іноземної мови.
Тип уроку: урок формування компетенцій та базових компетентностей.
Обладнання: малюнки, картки, магнітофон, аудіозапис.

Хід уроку:

I. Вступна частина.
1. Організація класу.

- Stand up, please! Good morning children! Sit down, please! On your desk must be: copybook, book, dairy, vocabulary.
2. Мовна зарядка.

T: What is the weather like today?
P: It is ... today.
T: Is it raining/windy/frosty now?
P: It is ... now.
T: What day is it today?
P: It is ... today.
T: What season is it now?
P: It is ... now.
T: What month is it now?
P: It is ... now.

II. Основна частина.
1. Актуалізація опорних знань та перевірка домашнього завдання.

1) Складання асоціативного куща.
2) Декілька учнів зачитають свої рецепти, які вони вдома склали.

2. Мотивація. Повідомлення теми і мети.
За свої правильні відповіді ви отримуєте фішку в 2 бали.
Т: Сьогодні ми повторимо тему «Їжа», ви також вивчите нові слова з цієї теми; крім того, ви навчитесь розповідати про те, які страви вам подобаються, а які ні.

3. Вивчення нового матеріалу.
1) Презентація нових лексичних одиниць.
Ex. 2 page 110
Розучування слів з допомогою гри «Ехо».
Я називаю слова, а учні повторюють.
1). Подання діалогу для читання.
Ex. 1 page 110
1) Етап підготовки до читання.
Бесіда з учнями.
T: Let’s look at the picture on page 110. We can see a hot dog, a sandwich, a pizza, some sausage, a hamburger and some potatoes.
Do you like hot dog/sandwich/pizza/sausage/hamburger/potatoes?
Учні відповідають.
T: Do Nick and Vicky like pizza? Let’s listen the dialogue of exercise 1 and find that out.
Учні слухають діалог.
2) Етап читання.
Учні читають діалог за ролями.
3) Етап перевірки розуміння змісту діалогу.
T: Do you agree with these statements?
Nick likes pizza.
Bill likes pizza.
Vicky likes pizza.
Vicky likes ice-cream.
Vicky isn’t busy at the moment.
(Якщо діти згодні з твердженням, тоді вони хлопають у долоні 1 раз, якщо не згодні, тоді хлопають 2 рази.)
2). Повторення лексичного матеріалу теми «Їжа».
1) Бесіда.
T: Well, Nick likes pizza, but Vicky doesn’t. What about you? Do you like pizza? What do you like on your pizza? Do you like cheese/chicken/fish/tomatoes/mushrooms on your pizza?
Учні відповідають.

Фізкультхвилинка.

2) Робота з картками.
Open your copy-book and write down the date.
Розглянь малюнки й запиши, яку піцу любить Джулія, а яку — Мері.

Julia likes ... on her pizza Mary likes ... on her pizza
Слова для довідки: eggs, tomatoes, cheese, cucumber, sausage, meat, oil, onion, mushroom, tomato.
1 група отримує картки без слів для довідки.
2 група отримує картки із словами для довідки.
3). Розвиток читацьких умінь.
Учні спочатку слухають, а потім в парах читають речення (один учень читає, інший перекладає).
Ex. 3 page 111

4. Застосування знань у стандартних ситуаціях.
1). Розвиток монологічного мовлення.
Гра «Мікрофон»
Учні за опорною схемою розповідають, що вони люблять на сніданок, обід та вечерю.

III. Заключна частина.
1. Систематизація та узагальнення навчально-пізнавальної діяльності.

1). Розвиток діалогічного мовлення.
Учні усно за допомогою вчителя складають діалоги за зразком вправи.
Робота в парах.
Ex. 6 page 111
Гра «Їстівне - неїстівне.»
На дошці: I like ... I don’t like ...
Один із учнів називає їжу та інші предмети, а всі учні говорять I like ... та виконують рух, якщо це їстівне. Учні говорять I don’t like ... та виконують рух, якщо це неїстівне.
2. Домашнє завдання.
Ex. 1 p. 110 – читати, Ex. 2 p. 110 – вивчити слова.
3. Підсумок. Оцінювання.
Спочатку учні дають самооцінку своїй роботі на уроці, а потім я разом з учнями оцінюю (з допомогою отриманих учнями фішок), ми звіряємо оцінку і самооцінку, виставляємо в журнал.
- The lesson is over. Goodbye!
Категорія: Уроки | Додав: Англ (02.02.2014) | Автор: Гаврік Людмила Віталіївна E
Переглядів: 829 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!