Живі організми. Умови, необхідні для життя, різноманітність - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Живі організми. Умови, необхідні для життя, різноманітність

Урок 7
Тема: Живі організми. Умови, необхідні для життя, різноманітність.
Ключові компетентності:
- вміння вчитися:
навчально-організаційні: включається в роботу відразу після вказівки вчителя; практично розрізняє основні елементи навчальної книжки; співпрацює в парі;
загальномовленнєві: говорить в повільному темпі, чітко, вільно, виразно, з відповідною силою голосу; зосереджено слухає вчителя, відповідає на запитання за відомою моделлю; з повагою звертається до вчителя, учнів;
загальнопізнавальні: виділяє в предметах певні ознаки; зіставляє групи предметів за однією істотною ознакою.
- інформаційно-комунікативна: знаходить у підручнику конкретну інформацію; будує усне монологічне виловлювання; бере участь в дискусії;
- загальнокультурна: діє згідно з прийнятими правилами поведінки на уроці; вміє співпрацювати у групі чи парі;
- здоров’язбережувальна: дотримується санітарно - гігієнічних норм на уроці;
- громадянська: усвідомлює необхідність дбайливого ставлення до природи;
- соціальна: співпрацює з іншими дітьми; підтримує чистоту в класі та своєму робочому місці.

Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):
Початковий рівень:
- пригадує ознаки живих організмів.
Середній рівень:
- розуміє, які умови необхідні для життя живих організмів.
Достатній рівень:
-
Високий рівень:
- групує об’єкти живої природи за суттєвими ознаками;

План уроку
1. Читання вчителем вірша Н. Красоткіної «Радість». Повідомлення теми уроку. (Додаток 1).
2. Пригадування ознак живих організмів. Інтерактивна вправа «Незакінчене речення». (Додаток 2).
3.
4. Виконання завдання на розуміння того, які умови необхідні для життя живих організмів. Інтерактивна вправа «Бліц-інтерв’ю». (Додаток 4).
5. Групування об’єктів живої природи за суттєвими ознаками. Робота у групах або парах. (Додаток 5).
6. Підведення підсумків уроку вчителем.

Додаток 1
- Послухайте вірш Н.Красоткіної та спробуйте визначити тему уроку:
Радість
О, світе мій! Як все довкіл красиво!
Від щедрої роси травичка стала сива,
Блищить на сонці, сяйвом виграє
І соловейко чисті роси п’є.
А потім знов на гілочку сідає
І дивну пісню ніжно нам співає.
А землю гріє сонце золоте,
У лісі вже конвалія цвіте
І хочеться між квіт лягти й лежати,
Їх ніжний аромат вдихати і вдихати.
Бо скільки ж в світі цій людині треба?
Земля в росі і чисте синє небо!
Земля і небо.. Мало це чи ні?
Багато дуже – мріється мені.
Земля і небо - незбагненне диво!
Без цього просто жити неможливо!
- Тема нашого уроку: «Живі організми, умови, необхідні для життя, різноманітність».

Додаток 2
- Називання ознак живих організмів.
Інтерактивна вправа «Незакінчене речення».
Вчитель читає початок речення, а учні повинні його закінчити (цю вправу можна поєднати з інтерактивною вправою «Мікрофон»):
- Соняшник повертає свою голівку за Сонечком і це означає,що живі організми ……(рухаються).
- Навесні у гніздах пташок з’являються маленькі пташенята і це означає, що живі організми … (розмножуються).
- Білочка на зиму запасає гриби та горішки і це означає,що живі організми ……(харчуються).
- Якщо кімнатну квітку не поливати, вона засохне і це означає,що живі організми ……(вмирають).
- Котенята народжуються сліпими і харчуються тільки маминим молочком, а з часом в них відкриваються очі і вони з задоволенням їдять рибку та інші продукти, тому що живі організми … (ростуть і розвиваються).

Додаток 3

Додаток 4
- Виконання завдання на розуміння того, які умови необхідні для життя живих організмів.
Інтерактивна вправа «Бліц-інтерв’ю».
Вчитель пропонує учням роздивитись картинки на дошці та на основі попередньої розповіді вчителя дати відповіді на запитання:
- Які умови необхідні для життя рибки?
- Які умови необхідні для життя тваринки?
- Які умови необхідні для життя пташки?
- Які умови необхідні для життя комашки?

Додаток5
- Групування об’єктів живої природи за суттєвими ознаками. Робота у групах або парах.
Вчитель роздає кожній групі набір картинок із зображенням об’єктів живої природи (картинки попередньо треба розрізати) та пропонує поділити їх на групи (можна вказати, що груп повинно бути п’ять):



Джерело: http://loippo.lviv.ua/metodyka/poch-shkola/1-klas/Pryroda-1/
Категорія: Уроки | Додав: (22.06.2015) | Автор: БарнаМ. ВолощенкоО.Козак О. Попович
Переглядів: 565 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!