Знаходження значень виразів, що містять дужки. Читання виразів. Розв’язування складених задач. - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Знаходження значень виразів, що містять дужки. Читання виразів. Розв’язування складених задач.

Математика Дата ____________________
Вчитель Бондар Т.М.
Тема: Знаходження значень виразів, що містять дужки. Читання виразів. Розв’язування складених задач. (№ 227-235)
Мета: розвивати вміння знаходити значення виразів, що містять дужки; розвивати математичне мовлення, шляхом читання математичних виразів; розвивати процеси мислення; працювати над тим, щоб діти застосовували набуті раніше знання; вправляти в розв’язуванні складених задач; виховувати акуратність, працьовитість, наполегливість.

 

ХІД УРОКУ:
 

І. Організація класу
Добрий день!
Всі сідайте тихо, діти,
На уроці – не шуміти,
Руку гарно піднімати.
Чітко всім відповідати.
- Діти, сьогодні на урок до нас завітав поважний Лосяш – відомий у вузьких колах учений. Він багато читає книг, розв’язує задачі, приклади. Ви впізнали його? (Так!)

ІІ. АОЗ
1. Каліграфічна хвилинка
Яке сьогодні число? (18 жовтня)
В скількох клітинка в зошиті житиме число 18? ( В двох)
Чому? (Бо це двоцифрове число)
Давайте пропишемо число 18.
2. Фронтальне опитування
Пригадайте назви чисел при додаванні.
Пригадайте назви чисел при відніманні.
Якщо НА БІЛЬШЕ, ми… (+)
Якщо НА МЕНШЕ, ми…(-)
Якщо задача запитує НА СКІЛЬКИ, ми завжди виконуємо дію … (віднімання)
Знайти суму – це … (+)
Знайти різницю – це (-)
Знайдіть суму чисел 1 і 8. (9)
Щоб знайти периметр прямокутника, треба… (всі сторони додати)
3. М.д.
Запишіть «сусідів» числа 94. (93, 95)
Запишіть суму чисел 9 і 6. (15)
Запишіть різницю чисел 80 і 40. (40)
Запишіть число, що на 5 більше, ніж 25. (30)
Запишіть число, що на 8 менше, ніж 79. (71)
Запишіть цифрою, скільки дітей можуть взути 6 кросівок. (3)
Знайдіть Р чотирикутника зі сторонами 1 см. (4 см)
Самоперевірка
- Молодці! Я б не змогла краще. Лосяш розповість своїм друзям, які ви старанні учні.
Психоформула
Люблю я свій розум,
Увагу та пам'ять,
Працює мій мозок,
І вчусь я старанно.
Сприймаю все нове
І мислю логічно.
Вчителя слово
Здійсню практично.
ІІІ. Повідомлення теми уроку, МНД
Щоб бути такими ж розумними, відомими, як Лосяш, нам потрібно завзято працювати на уроці. Сьогодні ми будемо знаходити значення виразів, що містять дужки й розв’язувати задачі.
ІV. Вивчення теми уроку
1. Знаходження значень виразів з коментуванням № 228

Виходячи до дошки, учень з коментуванням знаходить значення виразу, який містить дужки, а вираз без дужок, розв’язуємо колективно й порівнюємо. Всі інші працюють в зошитах.
Вербальна оцінка.
Я задоволена вашою працею, а Лосяш в захваті. Працюймо так і надалі, щоб теж стати відомими вченими у вузьких колах.
2. Розв’язування задачі
• См. чит. задачі
• Читання вчителем
• Розбір задачі
Скільки літрів надоїли уранці? (9) Відомо? (Так, 9)
Скільки надоїли ввечері? (Невідомо, але відомо, що на 1 л менше)
Що запитує задача? (Скільки літрів молока продали?)
Чи можемо ми одразу дізнатися, скільки літрів молока продали? (Ні, бо нам не відомо, скільки літрів надоїли ввечері.)
Отже, є два знаки питання. Скількома діями будемо розв’язувати задачу? (Двома)
• Прочитайте план розв’язування.
Що треба знайти в першій дії?
Скільки літрів молока надоїли вранці?, а ввечері? То як знайти, скільки надоїли ввечері?
Що треба знайти в другій дії?
Схема до другої дії
• Запис розв’язування в зошити
• Перевірка. Зачитування відповіді
Ви гарно попрацювали, можна й відпочити
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
V. Закріплення

1. Творча робота над задачею № 227
2. Усна робота № 230
3. Гра «Цікаві приклади», «Виправ помилки» або «Естафета» (За вибором вчителя)
VІ. Підсумок уроку

• Що ми робили сьогодні на уроці?
• Якщо вираз містить дужки, то першою виконується дія… (в дужках)
• А чи все тут правильно? (Вчитель показує плакат з неправильно розв’язаним виразом)
VІІ. Оцінювання
Вербальна оцінка учнів.
Ви молодці, наполегливо та старанно працювали. Від сьогодні ви вчені відомі у вузьких кругах Смішариків. Привітайте себе!
VІІІ. Д/з
О, погляньте… А це хто? Так, це Пін – пінгвін-винахідник всіх часів, підготував вам д/з по рівнях.

Категорія: Уроки | Додав: adelina (17.10.2016) | Автор: Тетяна Миколаївна E W
Переглядів: 237 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!