Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Уманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Уманська міська рада Черкаської обл.
Математика, 4клас
Тема. Читання і запис чотирицифрових чисел.Утворення чотирицифрових чисел із розрядних доданків.Задачі на знаходження числа за його частинами і частини від числа.
Підготувала Волкова Н.С. вчитель початкових класів
2019 Тема. Читання і запис чотирицифрових чисел.Утворення чотирицифрових чисел із розрядних доданків.Задачі на знаходження числа за його частинами і частини від числа. Мета.Вчити читати і записувати чотирицифрові числа, утворювати їх з розрядних доданків.Удосконалювати навички у розв‘язуванні задач на знаходження числа за його частинами і частини від числа.Розвивати мислення, уміння працювати в групі. Сприяти вихованню почуття відповідальності, дисципліни, дружньому ставленню один до одного.
Хід уроку І.Організація класу до уроку. ІІ. Актуалізація знань. - Математика - це цариця наук. Вона присутня повсюди: у повсякденному житті, у поезії, музиці, архітектурі, історії та географії. Сьогодні за допомогою математичних знань ми дізнаємося багато нового та цікавого. 1.Усний рахунок.Мозковий штурм. Скільки гривня має копійок? Скільки грамів має 1 кілограм? Скільки доба має годин?
560 50 1000 60 54 17 :7 .6 :100 .4 :3 .3 -20 -8 .6 :10 .4 .10 :100 +168 .7 +24 .10 -34 +0 :10 .10 :3 :3 +24 Г И Є Е П Т 2.Дидактична гра «Оплески» (До дошки виходять 4 учні: розряди тисяч, сотень, десятків, одиниць. Хтось із дітей називає чотирицифрове число. Кожен з учнів біля дошки повинен зробити по черзі стільки оплесків, скільки в розряді одиниць)
ІІІ. Повторення вивченого 1.Робота в зошиті.К.хв. 999845 Що скажете про це число? 2.Математичний диктант - Записати цифрами числа: 5743,3001,4300, (назвати сусідів),3тис., 7тис.9од., 5тис.9дес., - Розкласти числа на розрядні доданки: 8324; 5050; - Назвати суму як одне число (показую табличку)
6000 + 300 + 70 + 8 5000 + 5 8000 + 800 7000 + 700 + 2
72 .□= 72 000 176 • □= 17 600 164 .□=164 560 . = 0
46 000 : □= 460 640 : □ = 8 ІІІ.Робота над темою. 1.Єгиптяни зробили багато відкриттів в математиці. Вони першими придумали дробові числа. В Україні дроби мали свої назви: чверть, половина, третина , десятина, седмиця. 2.№187 (усно) 3.Індивідуальні завдання. 2 біля дошки. 732:4=183 (х+24).30=900 23Х34=782 х=6 1група-на картках 2група №188 3група задача 4група задача 5група задача ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА - Щоб вправно виконувати наступні завдання , ми повинні перепочити. Часу гаяти не варто, руки кладемо на парти . Сонце, діти, вже високо, всі дихаємо глибоко. Руки разом опускаємо і глибоко вдихаємо. В другій вправі для дітей руки ставим до плечей. Руки вгору почергово – вправу робимо чудово. Чітко руки піднімаємо, пальці вгорі розтискаємо. Руки вже за головою, тож дивись перед собою. Виправляємо хребет, лікті зводимо вперед.
4.Діти розповідають про Єгипет 5.Єгиптяни були вправними будівельникам. При будівництві використовували каміння та цеглу. Цей процес був досить складним та трудомістким.
Для виготовлення цегли робили розчин з соломи , мулу та гальки.
По скільки грамів потрібно цих складових для виготовлення цеглини масою 8кг, якщо галька становила ½ частину, солома - 1/10, а решта - річковий мул. Розв’язування задач на знаходження частини числа. а) – Перед вами папірус Ринда. Його написав єгипетський писар Ахмес. В ньому написана задача про хліб.
- Розгляньте малюнок і скажіть, на скільки рівних частин розділили першу хлібину? - Скільки людей отримають однакову частину хліба?
VII. ПІДСУМОК УРОКУ Мікрофон. ----Про яку країну говорили? — Чого вчилися на сьогоднішньому уроці? — Що було найбільш цікавим? — Що спричинило складнощі? Джерело: https://www.docme.ru/lrci | |
Переглядів: 1403 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |