Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками | [ Додати статтю ] |
Заняття №10 Мета: розвивати асоціативне мислення, репродуктивну уяву, логічне мислення та саморегуляцію; виховувати самостійність, акуратність. Привітання Гра «Кольори» Психолог називає колір, а діти швидко згадують предмети цього кольору. Гра «Послідовні картинки» Дітям пропонується розглянути картинки і визначити, яка з них повинна бути першою, яка другою і т.д. Потім скласти логічно зв'язане оповідання. Рухлива хвилинка (див. заняття 1) Гра «Придумай сам» (асоціації) Психолог називає слово, а діти — інше, логічно пов'язане з ним. Наприклад: Будинок — цегла, вікно; ковзани — лід; голка — нитка тощо. (Взуття, телевізор, сонце, зима, дівчинка, куртка, м'яч, зошит.) Графічне завдання «Домалюй» Потрібно закінчити малюнки за пунктиром (за зразком). Прощання Заняття №11 Мета: формувати системне бачення світу, просторові уявлення; розвивати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, логічне мислення. Привітання Гра «Що там є?» Дітям пропонується назвати, що входить до таких понять: групова кімната (столи, стільці, іграшки, двері, вікна і т. д.)-(Школа, магазин, бібліотека і т.д.) Гра «Чарівні квадрати» Кожна дитина отримує квадрат, розділений на 9 маленьких квадратів (3 х 3). За вказівкою психолога діти повинні правильно | намалювати зображення у відповідних квадратиках. У лівому верхньому — квітка. У правому верхньому — сонечко. У лівому середньому — метелик і т.д. Рухлива хвилинка (заняття 1) Гра «Що спочатку, а що потім?» Графічне завдання Домалювати павутинку. Прощання Заняття №12 Мета: вправлятися у прямій та зворотній лічбі, розвивати зорове сприйняття, пам'ять, образне мислення. Привітання Вправа «Полічи» Діти називають числа від 1 до 7 і навпаки, потім від 2 до 8 і навпаки; від 1 до 5 і навпаки. Гра «Переплетені лінії» Дітям пропонується без допомоги пальців чи олівців з'єднати цифри з літерами. Гра «Пригадай казкових героїв» Дати відповіді на такі запитання: Як звали дівчинку, яка носила шапку червоного кольору? Як звали казкового героя, який був спечений з тіста і втік Як звали ледачих мишенят з казки «Колосок»? Як звали поросят з казки «Троє поросят»? Назвіть героїв казки «Ріпка». Назвіть героїв казки «Рукавичка». Рухлива хвилинка (див. заняття 1) Гра «Лабіринт» Знайти вихід з лабіринту. Прощання Заняття №13 Мета: розвивати увагу, кінестетичні відчуття; вчити описувати предмети, їхнє призначення, суттєві ознаки; розвивати наочно-образне мислення та зорову пам'ять. Привітання Гра «Не пропусти тварину» Психолог називає різні слова, а діти, почувши назву тварин, — мають плеснути у долоні. Наприклад: стіл, ліжко, чашка, олівець, зошит, книга, собака, виделка і т. д. Гра «Що зайве?» Діти по черзі розглядають і обмацують контури різних предметів (кубики, гребінець, хустинка, іграшка і т.д.). Коли дитина заплющує очі, психолог кладе ще одну фігуру (необстежену), і дитина повинна із заплющеними очима визначити, яка фігура зайва. Вправа «Поясни слово» Дітям пропонується пояснити значення слів: друг, велосипед, ліжко, чоботи, хліб. Рухлива хвилинка Психолог називає числа, а діти повинні правильно виконувати рухи, які відповідають певному числу: «1» - стрибати; «2» - йти; «3» - присісти; «4» - бігти. Вправа «Допоможи художнику» Домалювати предмети, яких не вистачає. Вправа «Відшукай» Потрібно знайти 2 однакові предмети. Повторення вірша, який вивчили на попередньому занятті. Прощання Заняття №14 Мета: розвивати зорову пам'ять та логічне мислення, творчу уяву; вправлятися в умінні робити умовиводи; виховувати впевненість у собі. Привітання Гра «Запам'ятай цифри» Дітям показують набір цифр, вони їх запам'ятовують, а потім відтворюють з пам'яті. Починати з трьох цифр. Гра «Оповідання по колу» Діти сидять у колі і по черзі складають оповідання про школу. Психолог починає, а потім кожна дитина говорить по 1 реченню. Рухлива хвилинка (заняття 20) Гра «Художники» Кожній дитині дається цифра, а вона повинна намалювати якомога більше предметів, схожих на неї (наприклад: одиниця — цвях, гілка, стовпчик і т. д.) Гра «Хто най-най...?» Дітки міркують над такими завданнями: Дружили три дівчинки — Катруся, Оксана, Оленка. Катруся вища за Оксану, а Оксана вища за Оленку. Хто з дівчаток — найвищий? А хто — найнижчий? Ігор, Славко, Валера катаються на велосипедах. Ігор їздить Бесіда «Наша школа» Діти розповідають про школу, правила поведінки в ній, для чого потрібно вчитися, які речі потрібно брати до школи тощо. Прощання. Побажання успіхів у школі. | |
Переглядів: 12163 | Рейтинг: 5.0/2 |
Всього коментарів: 0 | |