Каталог статей

Головна » Статті » Увага! Першокласник! » Різні аспекти цього питання [ Додати статтю ]

Рекомендованi вправи та завдання, що сприяють розвитку уваги першокласникiв

Рекомендованi вправи та завдання, що сприяють розвитку уваги першокласникiв

 

Практична робота з батьками

 

1.                 Пропонуємо дитинi перемалювати хатку, окремi детали якої складенi з елементiв великих букв.

Коли роботу закiнчено, дитинi дають можливiсть перевiрити, чи все правильно перемальовано.

 

2. Вивчення стiйкостi уваги. Пропонується бланк, на якому зображенi переплутанi лiнiї. Завдання — простежити кожну лiнiю, щоб визначити, де вона закiнчується.

 

3. Гра «Так» i «ні» не казати, чорне з бiлим не носити”.

Мета. Розвивати довiльну увагу i навчити зосереджуватися на власних вiдповiдях.

Хiд гри. Дорослий ставить запитання, а дитина вiдповідає на них. Вiдповiдi можуть бути рiзними, одна умова — не казати чотири забороненi слова: “так”, “нi”, “чорне”, “бiле”. Пiд час гри необхiдно бути уважним (питання ставити швидко).

Запитання: “Ти любиш спати на даху?”, “А коти гавкають?”, “Якого кольору в тебе святкова сукня?”. Дитина повинна знайти таку форму вiдповiдi, щоб виконати умову гри. Помилка — коли дитина назвала заборонене слово чи не дала відповідi. Як тiльки дитина зробила помилку, ви мiняєтесь мiсцями.

 

4. Гра “Знайди помилку” (№1).  Порівняти два малюнки i знайти відмінностi.

 

5. Гра “Знайди помилку” (№2). Дитинi пропонують 10 предметiв, розташованих за порядком (іграшки, олiвці, цукерки тощо). Необхiдно запам’ятати їх розташування. Один учасник мiняє мiсцями 2 предмети, після того другий визначає, якi предмети змiнили своє мiсце. Потім ускладнюєте — мiняєте 3, 4, 5 предметiв.

 

6. Таблиця для розвитку концентрацiї уваги (тест П’єрона-Рузеро). Завдання виконують протягом 1 хвилини. Учень повинен заповнити таблицю з умовою, що у кожний квадрат вiн ставить “+“, у трикутник  “.“, у коло не ставить нiчого, у ромб  “—“. Учень заповнює фiгури на бланку (даються різні фігури).

 

7. Гра “Ранкова гiмнастика”.

Мета: Навчити дитину переключати свою увагу, допомогти сформувати основу довiльних процесiв.

Хiд гри. Дорослий починає виконувати вправи, а дитина дивиться на нього

i повторює. Виберiть три вправи, наприклад, присiсти, стiйка на однiй нозi, повороти на 180 градусiв. Виконуйте їх швидко в рiзнiй послiдовностi, двiчi кожне, швидко переходячи вiд одного до другого. Потiм виберiть інші вправи i помiняйтеся з дитиною мiсцями. Виграє той, хто зробить менше помилок.

Категорія: Різні аспекти цього питання | Додав: [ADM]Irina (20.12.2008)
Переглядів: 5349 | Рейтинг: 2.7/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!