Каталог статей
Головна » Статті » Навчальні та методичні посібники | [ Додати статтю ] |
У розділі матеріалів: 691 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 69 70 » |
Диски [29] | Відео [97] |
Дидактичні матеріали
[205]
Таблиці, картки
|
Пісні [69] |
Картинки [125] | Конспекти уроків [106] |
Роздатковий матеріал [52] | Електронні посібники [8] |
Пропонуємо завдання, які допоможуть познайомити дитину з поняттям дробів та їх властивостями |
|
|
Пропонований посібник містить розробки уроків математики за виданням: Скворцова С. О., Онопрієнко О. В. Математика. 1 клас. Навчальний зошит: У 3 ч. (Х.: Видавництво «Ранок»). |
Проект "Розвиток дитини" пропонує нову можливість для навчання дітей письму |
Поурочний тест з фізики для учнів 9 класу за новою програмою |
Методичний збірник |
Це завдання допомагатиме дитині вчити й писати цифру «один», надаючи релаксуючу дію, адже цифра в ньому зображена саме за принципом відомих антистресових розмальовок. Так, завдання пропонує дитині розмалювати цифру «один» на власний розсуд, а потім написати її за пунктирними лініями та самостійно. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме творче мислення й уяву, вчитиметься підбирати й поєднувати різні кольори, розвиватиме дрібну моторику та навички письма, а також сприйматиме навчання як приємний і цікавий процес. |
Це завдання-розмальовка пропонує дитині в цікавій формі вивчити парні й непарні числа, потренувавшись розрізняти їх у межах від 1 до 12-ти. Числа в завданні мають кумедний і дещо антропоморфний вигляд, що неодмінно розважить дитину й створить приємні умови для виконання завдання. За умовами їй треба розмалювати всі парні числа в зелений колір, і непарні – у червоний колір. Виконуючи завдання, дитина, окрім набуття математичних знань, зможе потренувати дрібну моторику, пам’ять і увагу. |
Це завдання допоможе дитині добре запам’ятати порядок виконання арифметичних дій у числових виразах. У завданні дається шістнадцять прикладів, що містять додавання й віднімання, вісім з яких розташовані ліворуч, а вісім праворуч. Дитині треба розв’язати кожен з них і з’єднати лінією або стрілкою приклади з однаковими відповідями. При цьому в завданні є приклади з тими ж числами та знаками, але з різними відповідями, це можливо завдяки наявності в них дужок, які відповідно змінюють порядок дій. Так дитина зможе зрозуміти важливість знання правил, без яких неможливо розв’язати приклад правильно. |