Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" [ Додати статтю ]

Приблизна схема аналізу і самоаналізу виховного заходу

Приблизна схема аналізу і самоаналізу виховного заходу

 

1. Назва, вид, зміст і форма виховного заходу.

2. Оцінка актуальності даного заходу, його відповідності інтересам і віковим особливостям учнів.

3. Загальна характеристика підготовки заходу: його творчого характеру, підходу до визначення теми, постановки проблеми для вирішення шляхом проведення данного заходу, педагогічних цілей, визначення дати, місця, категорії учасників і глядачів, залучення, призначення і вибору виконавців, організації і проведення репетицій, корективи та ін.

4. Проведення виховного заходу:

- оцінка змісту, спрямованості, чіткості проведення і ефективності заходу;

- оцінка ступеня активності учнів, їх зацікавленості даним заходом

- оцінка діяльності і поведінки практиканта під час проведення даного заходу:

уміння керувати учнями, підтримувати організаційну чіткість, активізувати і заохочувати дітей, володіти увагою аудиторії, підвищувати інтерес, стимулювати і мотивувати учнів, педагогічний такт, індивідуальний підхід, творча фантазія, культура мовлення та ін.

5. Прогноз виховного результату заходу.

6. Висновки.
 

Аналіз виховного заходу

 

1. Аналіз готовності педагога або колективу вихованців до проведення заходу: як реалізовані мета й завдання; місце заходу в загальній системі виховної роботи.

 

2. Аналіз процесу підготовки виховного заходу: роль класного керівника (куратора), учнівського (студентського) активу; забезпечення злагодженої роботи колективу; роль органів учнівського самоврядування; надання тактовної допомоги учням класним керівником; яка участь учнів; наскільки вірно розподілені обов'язки; строки підготовки.

 

3. Аналіз проведення виховного заходу: як проведена організаційна частина (оформлення приміщень, обладнання, організованість, активність, майстерність учнів, дозування часу й раціональність використання врахування вікових особливостей, співпраця зі старшими учнями, батьками).

 

4. Аналіз методики проведення заходу: оптимальність вибору форм, методів, змісту для проведення заходу та їх відповідність меті та завданням; роль педагога, учнівського активу, наявність елементів дискусії, відкритого обміну думками, рівень зацікав-леностІ учнів, Їх активності, самостійності, емоційності, естетичності, творчості, ініціативності (високий, середній, низький).

 

5. Результати: досягнення мети, цілісність заходу, що вдалося краще, що гірше, загальні висновки та рекомендації. Конспект виховного заходу обов'язково візується класним керівником до його проведення.
 

Аналіз проведення виховного заходу

І. Огранізація:

- готовность учнів;

- використання наочності;

- чіткість, організованість;

- оформлення приміщення;

- раціональне використання часу.

ІІ. Зміст:

- логічність;

- актуальність теми;

- глибина висновків;

- зв’язок із життям учнів.

ІІІ. Методика:

- характер діалогу;

- стимулювання учнів до дискусії;

- можливість відвертого обміну думками;

- врахування вікових особливостей учнів.

ІV. Психологічна обстановка:

- поведінка учнів;

- педагогічний такт;

- активність, зацікавленість учнів.

V. Результати:

- вирішення конкретних завдань.

VI. Загальні висновки.

VII. Рекомендації.

Категорія: "Методична скарбничка" | Додав: [ADM]Irina (26.04.2009)
Переглядів: 10842 | Рейтинг: 4.3/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!