ОПИТУВАЛЬНИК
Шановний колего!
Ця шкала допоможе оцінити динаміку розвитку основних інтелектуальних та творчих здібностей ваших учнів (гуртківців).
Вам стане в нагоді спостережливість, знання індивідуальних особливостей дітей та об'єктивність.
Перед вами перелік якостей, ступінь вираженості яких потрібно оцінити в кожної дитини за такою рівневою системою:
· низький рівень - риса не проявляється зовсім;
· рівень нижче середнього - риса проявляється, але рідко;
· середній рівень - риса проявляється і не проявляється в однаковій мірі;
· рівень вище середнього - риса проявляється часто, але не завжди;
· високий рівень - риса проявляється завжди.
Прізвище, ім'я дитини ______________________________________
Клас, гурток_______________________________________________
Дата обстеження ___________________________________________
Риси особистості |
Високий рівень |
Рівень вище середнього |
Середній рівень |
Рівень нижче середнього |
Низький рівень |
1. Пам'ять
Здатність дитини швидко запам'ятовувати та утримувати довгий час в пам'яті різну інформацію (слухову, зорову, рухову). (Приклад: Ця пташка схожа на ту, яку ми бачили минулої зими). "Маленький комп'ютер". |
|
|
|
|
|
2. Увага
Здатність дитини швидко концентруватися, налаштовуватися на діяльність і довгий час нею займатися, не відволікаючись. "Надто зосереджений". (Приклад: Дитина бігає на перерві, але лунає дзвоник, і вона готова вчитися далі). |
|
|
|
|
|
3. Здатність до аналізу та синтезу
Здібність дитини швидко "розкладати" запропоновану інформацію (предмет) на частинки або навпаки. "Маленький вчений".
(Приклад: Надворі весна, тому що тане сніг, прилетіли пташки і гріє сонце) |
|
|
|
|
|
4. Продуктивність мислення
Здатність дитини знаходити велику кількість рішень даної проблеми. "Генератор ідей".
(Приклад: На що схоже коло? На яблуко, на сонце, на тарілку) |
|
|
|
|
|
5.Префекціонізм (старанність)
Прагнення дитини доводити результати своєї діяльності до високих стандартів. "Дуже старанний".
(Приклад: Дитина вчиться писати. Вона довго буде виводити літери і навіть ваша похвала її не зупинить) |
|
|
|
|
|
6. Гнучкість мислення
Здатність дитини швидко змінювати свою поведінку, вносити корективи в свою діяльність залежно від обставин, об'єднувати в своїй діяльності знання та вміння із різноманітних галузей життя. "Спритний менеджер".
(Приклад: Дитина малює хвіст кішки, але фарба розтікається, малюнок може не вийти. Дитина швидко перетворює хвіст на дерево) |
|
|
|
|
|
7. Оригінальність мислення
Здатність дитини висувати нові, нестандартні ідеї, бачити незвичайне в звичайному, діяти не "як усі". "Оригінал |
|
|
|
|
|
http://www.kristti.com.ua/
|