Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" [ Додати статтю ]

Опитувальник

ОПИТУВАЛЬНИК  

Шановний колего! 

 

Ця шкала допоможе оцінити динаміку розвитку основних інтелектуальних та творчих здібностей ваших учнів (гуртківців). 

Вам стане в нагоді спостережливість, знання індивідуальних особливостей дітей та об'єктивність. 

Перед вами перелік якостей, ступінь вираженості яких потрібно оцінити в кожної дитини за такою рівневою системою: 

·     низький рівень - риса не проявляється зовсім; 

·     рівень нижче середнього - риса проявляється, але рідко; 

·     середній рівень - риса проявляється і не проявляється в однаковій мірі; 

·     рівень вище середнього - риса проявляється часто, але не завжди;

·     високий рівень - риса проявляється завжди. 

Прізвище, ім'я дитини ______________________________________ 

Клас, гурток_______________________________________________ 

Дата обстеження ___________________________________________ 

 

Риси особистості

Високий рівень

Рівень вище середнього

Середній рівень

Рівень нижче середнього

Низький рівень

1. Пам'ять

Здатність дитини швидко запам'ятовувати та утримувати довгий час в пам'яті різну інформацію (слухову, зорову, рухову). (Приклад: Ця пташка схожа на ту, яку ми бачили минулої зими). "Маленький комп'ютер".

 

 

 

 

 

  2. Увага 

Здатність дитини швидко концентруватися, налаштовуватися на діяльність і довгий час нею займатися, не відволікаючись. "Надто зосереджений". (Приклад: Дитина бігає на перерві, але лунає дзвоник, і вона готова вчитися далі).

 

 

 

 

 

3. Здатність до аналізу та синтезу

Здібність дитини швидко "розкладати" запропоновану інформацію (предмет) на частинки або навпаки. "Маленький вчений".

(Приклад: Надворі весна, тому що тане сніг, прилетіли пташки і гріє сонце)

 

 

 

 

 

4. Продуктивність мислення

Здатність дитини знаходити велику кількість рішень даної проблеми. "Генератор ідей".

(Приклад: На що схоже коло? На яблуко, на сонце, на тарілку)

 

 

 

 

 

  5.Префекціонізм (старанність)

Прагнення дитини доводити результати своєї діяльності до високих стандартів. "Дуже старанний".

(Приклад: Дитина вчиться писати. Вона довго буде виводити літери і навіть ваша похвала її не зупинить) 

 

 

 

 

 

6. Гнучкість мислення

Здатність дитини швидко змінювати свою поведінку, вносити корективи в свою діяльність залежно від обставин, об'єднувати в своїй діяльності знання та вміння із різноманітних галузей життя. "Спритний менеджер".

(Приклад: Дитина малює хвіст кішки, але фарба розтікається, малюнок може не вийти. Дитина швидко перетворює хвіст на дерево)

 

 

 

 

 

7. Оригінальність мислення

Здатність дитини висувати нові, нестандартні ідеї, бачити незвичайне в звичайному, діяти не "як усі". "Оригінал 

 

 

 

 

 

 

http://www.kristti.com.ua/

Категорія: "Методична скарбничка" | Додав: [ADM]Irina (09.06.2009)
Переглядів: 1780 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!