Тест
визначення ступеня сформованості творчих здібностей
Для визначення рівня сформованості творчих здібностей потрібно уважно прочитати наведені нижче пункти і проти кожного з них поставити слово "так", якщо твердження збігається з думкою про себе, або "ні", якщо не збігається.
№ п/п |
Твердження |
Так |
Ні |
1. |
Як правило, я легко пристосовуюсь до людей, ідей і умов |
|
|
2. |
Мені подобається розв'язувати типові, стандартні задачі |
|
|
3. |
Мені здається, що я з більшим бажанням створював би чи конструював нове, ніж поліпшував чи удосконалював старе |
|
|
4. |
У більшості випадків я дію самостійно, без допомоги та підказок друзів чи старших |
|
|
5. |
Звичайно я обачливий, коли маю справу з колективом |
|
|
6. |
Ніколи не намагаюся змінити взаємостосунки з товаришами |
|
|
7. |
Нерідко я стримувався від висування ідей, пропозицій, хоча мав їх |
|
|
8. |
Мені часто вдається знайти нестандартні, оригінальні розв'язки задач |
|
|
9. |
Мені подобається, коли відбувається швидка зміна різних видів діяльності |
|
|
10. |
Для мене характерне прагнення реалізувати одночасно кілька ідей, вирішувати разом кілька проблем |
|
|
11. |
Нерідко я вступаю в суперечку з ровесниками або старшими |
|
|
12. |
Як правило, я легко згоджуюсь і підкоряюсь колективній думці |
|
|
13. |
У мене часто виникають оригінальні ідеї |
|
|
14. |
Мені подобається виконувати роботу за розробленим планом, схемою, інструкцією |
|
|
15. |
Я завжди охоче поширюю, пропагую нові ідеї |
|
|
16. |
Я буду виконувати роботу по-новому, хоча знаю, що мене можуть не зрозуміти товариші, старші |
|
|
17. |
Я звичайно працюю без суттєвих змін, відхилень від рекомендацій, що дають учителі, батьки |
|
|
18. |
Мені нерідко доводилось виправдовувати свої дії інструкціями, правилами, рекомендаціями, авторитетами |
|
|
19. |
Мені подобається виконувати завдання дослідницького характеру |
|
|
20. |
Я завжди відстоюю свою точку зору |
|
|
Інструкція з обробки даних анкетування: номери запитань анкети записуються у вигляді двох стовпчиків
У першому стовпчику за кожну відповідь "так" ставиться два бали, у другому 2 бали ставляться за відповідь "ні". Результати додаються. Ступінь сформованості творчих здібностей визначається так:
3 1 11 12
5 2 13 14
8 4 15 17
9 6 16 18
10 7 19 20
Якщо набрано від
40 до 32 балів, то цей рівень дуже високий,
32-26 - високий,
26-12 - середній,
2-6 - низький,
6-0 - дуже низький.
http://www.kristti.com.ua/
|