Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" [ Додати статтю ]

Мовна тема «Прикметник»

Мовна тема «Прикметник»

3 клас

І варіант

 

1.     Прикметники вказують на:

      а) ознаку;   б) дію;   в) назву предмета

 

2.     Визнач правильну відповідь:

      У реченні прикметники зв’язані …

       а) з іменниками;     б) з прикметниками;     в) з дієсловами.

 

3.     Підкресли в тексті прикметники.

Тварина маленька,

Шубка сіренька,

Хвостик довгенький,

Оченята чорненькі,

Зубки гостренькі.

 

4.     До поданих іменників добери прикметники.

Школа - …, … .

Клас - …, … .

Дерево - …, … . 

 

5.     До поданих прикметників добери іменник.

     Густий, дрімучий, старий - … .

     Золота, щедра, багата -… .

     Смачне, солодке, червоне - … .

 

6.     Визнач прикметники, що стоять в однині: слабкий, зелені, свіже, далека, широкі, веселі, зимові, правий, старе.

 

7.     Визнач прикметники жіночого роду: глибока, чужий, хороший, червона, блакитна, холодне, проста, новий, яскраве.

 

8.     Від поданих слів утвори прикметники:

     Папір - …, дощ - …, радіти - … .

 

9. З речення випиши сполучення іменників з прикметниками, визнач їх рід і число.

  Краще добра стежка, ніж поганий шлях.

 

10. До поданих словосполучень добери протилежні за значенням і запиши. У прикметника познач закінчення.

Нове взуття - … взуття, теплий день - … день.

 

11. Вкажи слово, від якого утворився прикметник водний:

а) водій;   б) водити;   в) вода.

 

12. Пошир речення прикметниками.

Пішов … дощ. Він обмив … листочки, напоїв … травичку. … дерева радіють краплям.

   

 

Мовна тема «Прикметник»

3 клас

ІІ варіант

 

1.     Прикметники відповідають на питання:

     а) хто?, що?;        б) який?, яка?, яке?, які?;    в) що робить?

 

2. Визнач правильну відповідь:

    У реченні прикметники зв’язані:

       а) з іменниками;     б) з прикметниками;     в) з дієсловами.

 

3.  Підкресли в тексті прикметники.

     Кругленьке, червоненьке,

     Всередині біленьке,

     Соковите і смачне,

     Просить: «Покуштуй мене!»

 

4.     До поданих іменників добери прикметники.

Книга - …, … .

Зошит - …, … .

Небо - …, … . 

 

5.     До поданих прикметників добери іменник.

Яскраве, сліпуче, гаряче - … .

     Теплий, тихий, рясний -… .

     Дзвінка, весела, ніжна - … .

 

6.     Визнач прикметники, що стоять в однині: сильний, червоні, синє, маленька, вузькі, сумні, літні, лівий, нове.

 

7.     Визнач прикметники жіночого роду: чиста, глухий, поганий, зелена, тендітна, морозне, нова, старий, бліде.

 

8.     Від поданих слів утвори прикметники:

     Дерево - …, весна - …, зеленіти - … .

 

9. З речення випиши сполучення іменників з прикметниками, визнач їх рід і число.

  На чорній землі білий хліб родить..

 

10. До поданих словосполучень добери протилежні за значенням і запиши. У   прикметника познач закінчення.

Зимовий ранок - …, старі дерева - …..

 

11. Вкажи слово, від якого утворився прикметник весняний:

а) веснянка;   б) веснонька;   в) весна.

 

12. Пошир речення прикметниками.

Повіяв …вітер. Світить … сонечко. День став … . Повертаються з вирію … птахи.

Категорія: "Методична скарбничка" | Додав: [ADM]Irina (17.03.2009)
Переглядів: 12182 | Рейтинг: 4.0/6
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!