Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Тема. Головні члени речення (підмет і присудок), другорядні члени речення. Зв'язок слів у реченні. Мета. Формувати поняття «члени речення», «головні члени», «підмет» і «присудок», «основа речення», «другорядні члени»; закріплювати вміння встановлювати зв'язок між словами у реченні; розвивати спостережливість, вміння аналізувати навчальний матеріал, встановлювати головне; формувати вміння оцінювати результати роботи; виховувати стриманість, почуття відповідальності. ХІД УРОКУ І. Організація класу до уроку. ІІ. Актуалізація знань учнів. ІІІ. Мотивація. ІV. Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів. V. Надання необхідної інформації. Головні члени речення Підмет Присудок
(член речення, який вказує, (член речення, який вказує про кого або про що що говориться про підмет) говориться в реченні)
хто? або що? що робить? що зробить?
що робив? що робили?
яким є підмет? хто він такий? Усі інші члени речення є другорядними. 2. Читання теоретичного матеріалу у підручнику (ст.51). VІ. Інтерактивна вправа. VІІ. Підбиття підсумків (рефлексія), оцінювання результатів уроку. ІІІ стадія: (вправа «Мікрофон»)
- Чи може речення складатися тільки з другорядних членів речення? Олива Галина Іванівна, Первомайська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 2, Харківської обл. | |
Переглядів: 29975 | Рейтинг: 3.0/12 |
Всього коментарів: 0 | |