Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Тема. Вимова і правопис слів ненаголошених голосних Е,И ,що перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником. Мета:закріпити вміння писати слова з ненаголошеними Е,И в коренях слів; формувати вміння працювати з орфографічним словником; розвивати зв'язне мовлення, виховувати почуття прекрасного, культуру письма.
Обладнання: картки, музичний супровід, малюнки, словники, мікрофон
Тип уроку: комбінований ХІД УРОКУ
1.Організаційний момент
2.Очікування Непростослухати, ачути. Непростодивитись,а бачити. Непростовідповідати, аміркувати. Непростозапам'ятати, азрозуміти. _-Будемо цінувати кожну хвилину на уроці! 3.Повідомлення теми і завдань уроку - Для того,щоб вчитися чітко висловлювати свої думки, сьогодні ми будемо дізнаватися нове та ділитися отриманою інформацією. 4. Самооцінка 5.Перевірка домашнього завдання _- Додому вам було :придумати завдання для однокласників з теми,що вивчається. 6.Хвилинка каліграфії - У народі кажуть: «Красиво писати – красу творити.» Проведемо хвилинку каліграфії ол ля вн см ок ведмідь диван бензин а)Гра «Сигнал» - Я диктую слова,а ви сигналізуєте,яким способом будете перевіряти ненаголошені Е,И - Високому,степи,зерно ,тихенько,стебло,зеленому,веснянка,село,земля,легенький. б)Ситуація успіху - А тепер попрацюємо з таким завданням. Вставте букву,добираючи перевірне слово,склади з ним словосполучення з протилежним значенням. Глибоке _оз.ро,високі т.ни,тепла в.сна ,т.хенько біжить,тонке ст.бло,чорна з.мля, -Способи перевірки не діють. Що будемо робити? 8. Робота з словами,написання яких треба запам’ятати. а) Робота в групі на картці - Вставте пропущені букви,з,єднайте слово з його значенням. б)Робота в парах - З,єднай слова,утворивши словосполучення. З одним на вибір складіть речення. 9.Робота з підручником. Виконання вправи 213. 10. Взаємоперевірка 11.Хвилинка поезії. Звучить музика. 12. Продовження роботи в підручнику. Виконання вправи 214. - Прочитайте народні прикмети. Які ви запам’ятали? Які перевірні слова доберемо? Запишіть ту прикмету,яка вам найбільше сподобалась. Пишемо каліграфічно,гарно. 13. Підсумок уроку. Гра «Мікрофон» - Чи справдились ваші очікування? 14. Домашнє завдання - На вибір: 215,216. Картки до уроку Ч. РЕМХА Плодове дерево,яке має жовтогарячий
ОЧ. РЕТ Керівник підприємства,установи,школи. Д. РЕКТОР Частина земної поверхні ,яку людина бачить ГОР. ЗОНТ Людина,яку обирає громада в органи влади для Д. ПУТАТ Дикоросле дерево,що має пахучі білі суцвіття. телефон золота горизонт далекий держава сувора дисципліна міжміський океан висока телеграма безмежний температура тривожний депутат термінова Непростослухати,ачути. Непростодивитись,абачити. Непростовідповідати,аміркувати. Непростозапам'ятати,азрозуміти
Головач Маргарита Василівна, вчитель початкових класів Придорожнянської ЗОШ І ступеня Дубенського району Рівненської області | |
Переглядів: 8470
| Теги: |
Всього коментарів: 0 | |