Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю [ Додати статтю ]

Як попередити неуспішність

Як попередити неуспішність

 

Рекомендації для вчителя

 

1. Процес контролю за підготовленістю учнів:

- контролювати засвоєння і повторення питань тих, що викликають у учнів найбільшу скруту

- пильно аналізувати і систематизувати помилки в усних відповідях письмових роботах, завданнях, виявити помилки типові для класу в цілому і сконцентрувати увагу на їх усуненні

- спеціально контролювати засвоєння матеріалу попередніх уроків невстигаючими учнями

- узагальнювати підсумки засвоєння основних законів, правил, понять навиків і умінь після закінчення вивчення учбової теми або розділу.

 

2. Виклад нового матеріалу:

- перевіряти протягом уроку ступінь розуміння учнями основних елементів учбового матеріалу

- заохочувати і стимулювати питання з боку учнів при затрудненні в засвоєнні учбового матеріалу

- підтримувати інтерес до засвоєння нових тематик і знань

- урізноманітнювати методи навчання і підношення учбового матеріалу.

 

3. Самостійна робота учнів:

- навчити умінню планувати роботу, виконувати її в заданому темпі і здійснювати контроль за виконаним

- задавати для самостійної роботи завдання і вправи по найбільш важких, основних і складних розділах учбового матеріалу. Тим самим прагнучи до меншого числа вправ і завдань, але в певній системі досягти більшого ефекту - підбирати для самостійної роботи вправи по усуненню помилок, допущених у відповідях усних або письмових. Чітко розписувати порядок роботи, стимулювати і заохочувати постановку питань учнями при затрудненому виконанні самостійної роботи

- надаючи допомогу учням, все ж всемірно розвивати їх самостійність

 

4. Самостійна робота учнів поза класом:

-в ході домашньої роботи забезпечити повторення пройденого матеріалу, особливо концентруючи увагу на найбільш складних і істотних елементах учбової програми, що викликають найбільшу скруту

- систематично вносити до домашніх завдань роботу над типовими помилками

- чітко позначати порядок виконання домашньої роботи, перевіряти ступінь розуміння Ваших інструкцій слабовстигаючими учнями

- обговорювати об'єм домашньої роботи з іншими вчителями класу, тим самим виключаючи зайве навантаження слабовстигаючих і середньовстигаючих учнів

 

5. Запобігання неуспішності учнів:

- підвищення ефективності та «цікавості» уроку

- заохочення і формування пізнавального інтересу до навчання і вивчення учбового матеріалу

- індивідуальний підхід до кожного учня

- спеціально пропрацювала система домашніх завдань

- робота разом з батьками

- заохочення учнів до підвищення відповідальності за їх товаришів у навчанні

 

Джерело: http://www.planetashkol.ru/

Категорія: Допомога молодому вчителю | Додав: [ADM]Irina (01.08.2009)
Переглядів: 3469 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!