Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Рослини України
Рослини України Навчальний проект. 3-й клас. Мета проекту: формувати уявлення про світ живої природи рідного краю; допомогти усвідомити себе як частинку навколишнього світу; ознайомити з лікарськими рослинами України; дати поняття "рослини Червоної книги"; заохочувати помічати і берегти красу навколо себе; розвивати допитливість, ініціативність, відповідальність, наполегливість, вміння працювати з довідковою літературою, навички самостійної діяльності, самооцінювання, життєві компетенції; виховувати толерантність, естетичні смаки, відчуття прекрасного, любов до природи. Навчальний предмет: курс„Я і Україна" Кінцевий результат: -тренувати навички роботи в групі -формування навичок роботи з енциклопедичною та довідковою літературою -засвоєння програмного матеріалу з теми -поглиблення, поширення набутих знань через створення слайд-шоу „Рослини України" Форма проведення: урок-звіт Хід реалізації 1.Ознайомлення з темою та метою проекту,прогнозованим результатом 2. Оцінювання власних спроможностей та інтересів. 3. Формування груп,обрання керівника групи,отримання завдань та рекомендації щодо їх виконання. 4.Створення „банку даних", добір матеріалів для створення слайд-шоу „Рослини України" План роботи 1 тиждень Збір цікавих фактів з життя рослинного світу України. 2 тиждень Збір інформації про використання образів рослин у народній творчості, творчості поетів та письменників. Дослідження творчості Т.Г.Шевченка. 3 тиждень Складання казок,оповідань про рослини. 4 тиждень Вивчення фонду лікарських рослин України. Збір інформації про лікарські рослини. 5 тиждень Збір інформації про рослини Червоної книги України. 6 тиждень Створення ілюстрованого матеріалу. 7 тиждень Створення слайд-шоу "Рослини України" Узагальнюючий урок План уроку: -Коротке повідомлення про тему, об'єкт та шляхи досягнення; -мета проекту; -основні результати; -підсумки,висновки; Хід 1. Вступне слово Були у матері-Природи Дві донечки такої вроди: Хто їх побачив хоч на мить,- Не міг забути й розлюбить. Голубооку звали Флора. У неї очі, наче зорі; Завжди замріяна, тендітна, Ласкава, ніжна та привітна. А Фауна-швидка, як вітер, Могла за птахами летіти, І за оленями стрибати Та з білочками пустувати. Обидві світ живий любили, Відтак його боготворили, Тож вирішила мудра мати В придане їм дарунки дати. Мрійливій Флорі - світ рослинний, А жвавій Фауні - тваринний, Щоб берегли і доглядали, Від всього злого захищали. Живуть в легендах і понині
Живого світу дві богині. 2. Бліц-опитування -Як ставиться людина до природи: а)людина-частина природи б)людина-цар природи -Рослини-частина природи а)живої б)неживої -За зовнішнім виглядом рослини діляться а)дерева,кущі,трави б)кущі,гриби,трави в)дерева,кущі -Рослини зацвітають для того,щоб а)захиститися б)розмножуватися в)щоб було красиво 3. Презентація слайд-шоу 4. Підсумок автор Талан Лілія Миколаївна, вчитель початкових класів Хмельницької спеціалізованої школи № 30 з поглибленним вивченням іноземної мови Джерело: http://Талан Лілія Миколаївна, вчитель початкових класів Хмельницької спеціалізованої школи № 30 з поглибленним вивченнням іноз | |
Переглядів: 3165 | Рейтинг: 1.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |