Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Рослини України
 Рослини України
Навчальний проект. 3-й клас. 
Мета проекту: формувати уявлення про світ живої природи рідного краю; допомогти усвідомити себе як частинку навколишнього світу; ознайомити з лікарськими рослинами України; дати поняття "рослини Червоної книги"; заохочувати помічати і берегти красу навколо себе; розвивати допитливість, ініціативність, відповідальність, наполегливість, вміння працювати з довідковою літературою, навички самостійної діяльності, самооцінювання, життєві компетенції; виховувати толерантність, естетичні смаки, відчуття прекрасного, любов до природи. 
Навчальний предмет: курс„Я і Україна" 
Кінцевий результат: 
-тренувати навички роботи в групі 
-формування навичок роботи з енциклопедичною та довідковою літературою 
-засвоєння програмного матеріалу з теми 
-поглиблення, поширення набутих знань через створення слайд-шоу „Рослини України" 
Форма проведення: урок-звіт
Хід реалізації
1.Ознайомлення з темою та метою проекту,прогнозованим результатом
2. Оцінювання власних спроможностей та інтересів.
3. Формування груп,обрання керівника групи,отримання завдань та рекомендації щодо їх виконання.
4.Створення „банку даних", добір матеріалів для створення слайд-шоу „Рослини України"
План роботи
1 тиждень
Збір цікавих фактів з життя рослинного світу України.
2 тиждень
Збір інформації про використання образів рослин у народній творчості, творчості поетів та письменників. Дослідження творчості Т.Г.Шевченка.
3 тиждень
Складання казок,оповідань про рослини.
4 тиждень
Вивчення фонду лікарських рослин України. Збір інформації про лікарські рослини.
5 тиждень
Збір інформації про рослини Червоної книги України.
6 тиждень
Створення ілюстрованого матеріалу.
7 тиждень
Створення слайд-шоу "Рослини України"
Узагальнюючий урок 
План уроку:
-Коротке повідомлення про тему, об'єкт та шляхи досягнення; 
-мета проекту; 
-основні результати; 
-підсумки,висновки;
Хід
1. Вступне слово 
Були у матері-Природи 
Дві донечки такої вроди: 
Хто їх побачив хоч на мить,- 
Не міг забути й розлюбить. 
Голубооку звали Флора. 
У неї очі, наче зорі; 
Завжди замріяна, тендітна, 
Ласкава, ніжна та привітна. 
А Фауна-швидка, як вітер, 
Могла за птахами летіти, 
І за оленями стрибати 
Та з білочками пустувати. 
Обидві світ живий любили, 
Відтак його боготворили, 
Тож вирішила мудра мати 
В придане їм дарунки дати. 
Мрійливій Флорі - світ рослинний, 
А жвавій Фауні - тваринний, 
Щоб берегли і доглядали, 
Від всього злого захищали. 
Живуть в легендах і понині
Живого світу дві богині.
2. Бліц-опитування
-Як ставиться людина до природи:
а)людина-частина природи
б)людина-цар природи -Рослини-частина природи
а)живої
б)неживої
-За зовнішнім виглядом рослини діляться
а)дерева,кущі,трави
б)кущі,гриби,трави
в)дерева,кущі
-Рослини зацвітають для того,щоб
а)захиститися
б)розмножуватися
в)щоб було красиво
3. Презентація слайд-шоу
4. Підсумок

автор Талан Лілія Миколаївна, вчитель початкових класів Хмельницької спеціалізованої школи № 30 з поглибленним вивченням іноземної мови



Джерело: http://Талан Лілія Миколаївна, вчитель початкових класів Хмельницької спеціалізованої школи № 30 з поглибленним вивченнням іноз
Категорія: Уроки | Додав: (16.05.2011) | Автор: Талан Лілія Миколаївна E
Переглядів: 3165 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!