Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Індивідуальна робота з учнями

Індивідуальна робота з учнями

 

        Діяльність класного керівника спрямовується на створення у класі сприятливого середовища для формування особистості учнів, педагогічне про­ектування та забезпечення індивідуальної траєкторії розвитку учня, по­шук найбільш ефективних прийомів і методів здійснення виховного впли­ву на кожного школяра.

     Основними напрямами індивідуальної роботи класного керівника з учнями є:

     * вивчення індивідуальних особливостей учнів, специфіки умов і про­цесу їх розвитку;

     * встановлення міжособистісних контактів із кожною дитиною;

     * створення в класному колективі умов для прояву і розвитку реаль­них і потенційних можливостей учнів, задоволення соціальне цінних і особистісно значущих інтересів та потреб учнів;

     * вивчення та врахування в роботі стану фізичного, психічного та со­ціального здоров’я учнів;

     * розв’язання питання соціальної адаптації учнів в умовах дитячого та педагогічного колективу;

    * надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми в адап­тації до життєдіяльності класу, відносинах з учителем та іншими членами колективу навчального закладу, виконанні норм і правил поведінки у школі та поза її межами;

    * профілактична робота з учнями «групи ризику» (дітьми, які виховуються у дисфункційних сім’ях, схильні до правопорушень, вживають наркогенні речовини);

   *  взаємодія з батьками, адміністрацією, соціально-психологічною та іншими службами навчального закладу з метою проектування індивіду­альної траєкторії розвитку учнів, педагогічної підтримки суспільне корис­них ініціатив учнів, корекції відхилень в інтелектуальному, моральному та фізичному становленні їх особистості;

    * сприяння вихованцям у діяльності з самопізнання, самовизначення і та саморозвитку;

    * діагностика результатів навчання, виховання і розвитку кожного учня, ‘ облік їхніх особистих досягнень.

     Під час розробки плану класний керівник може використати прийоми й методи психолого-педагогічної діагностики, вивчення матеріалів медичного та психологічного обстеження учнів, скла­дання індивідуальних характеристик вихованців, оформлення карти захоп­лень та інтересів учнів, їхніх батьків, ведення щоденника особистих до­сягнень учнів, визначення разом із вихованцем та його батьками найближчих перспектив розвитку, індивідуальні консультації та бесіди, педагогічний консиліум, створення ситуацій успіху та вибору, розробка та реалізація програми колекційної діяльності, організація занять гуртка  «Пізнай себе» тощо.

 

Підготувала: заступник директора з виховної роботи Плюхіна О.А. Хмельницький НВК №10

http://www.digestnvk10.org.ua/

Категорія: Я - класний керівник | Додав: [ADM]Irina (01.07.2009)
Переглядів: 23971 | Рейтинг: 2.3/7
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!