Ігри для пришкільного табору - Барви сонячного літа - Літній оздоровчий табір (пришкільний та ін.) - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Літній оздоровчий табір (пришкільний та ін.) » Барви сонячного літа [ Додати статтю ]

Ігри для пришкільного табору

Ігри для пришкільного табору

 

Ігри на знайомство

 

 

Гра „Про  мене сказали б...”

Учасники сидять у колі, кожен по черзі говорить фразу, яка розпочинається зі слів: „Мій (хтось) сказав би про мене, що ...”

 

Гра „Запам`ятай ім`я”

На першому етапі для проведення цієї гри знадобиться 1 м`яч, учасники гри утворюють коло. В колі кожна людина по черзі називає своє ім`я. Потім хтось кидає м`яч навмання комусь та називає його ім`я. Тоді відправляє м`яч іншому, і так доти, доки м`яч не обійде по колу і не потрапить до рук ведучого. На ІІ етапі називаючий повинен зробити два послідовних кидки наліво, називаючи імена, і потім повторити те саме направо. Тому в гру потрібно ввести 2 м`ячі.

 

Гра „Паличка” (поки не всі імена ще добре знайомі)

В центрі кола ведучий. У нього – зроблена з паперу або з газет „паличка”. Один з учасників починає, говорячи: „Саша, Коля...” (своє ім`я називає  та іншого). Ведучий (гравець, що в центрі кола) повинен торкнутися паличкою Колю, поки той не встиг назвати після свого імені ще чиєсь. Якщо він встигає, міняються ролями.

 

Гра „Тік-так”

Всім учасникам пропонується дізнатися імена своїх сусідів справа та зліва. Після цього ведучий підходить до будь-кого із учасників і промовляє „Тік” або „Так” і рахує до 5 (10). Учасник, до якого звертався ведучий, повинен встигнути назвати ім`я сусіда справа (при „так”), зліва (при „тік”).

 

Самопредставлення:

- ім`я і риса характеру, яка починається з першої літери імені;

- ім`я  і 3 позитивні риси;

- закінчити фразу: „Не хочу хвалитися, але я...”;

- ім`я і свої уподобання („Бінго”): без допомоги ножиць створити ляльку, використовуючи метод обривання. Для цього потрібно скласти папір навпіл . На руках, на голові, на ногах вписати потрібну інформацію (улюблена страва, улюблена книга, улюблений колір, улюблений музичний жанр, улюблене місце відпочинку). За цією інформацією граючий шукає собі 4-5 товаришів (відповідь має бути аналогічною) і вигукує: „Бінго!” (це означає, що групу створено).

 

Вітальна

Треба разом привітатись:

- Добрий день! (граючі відповідають)

Дружно, голосно сказати:

- Добрий день!

Вліво, вправо поверніться,

Туди-сюди посміхніться:

- Добрий день!

У долоні поплескайте:

- Добрий день!

Дружно, всі, не відставайте:

- Добрий день!

 

Наше коло  мов сім`я

Наше коло  мов сім`я.

Друзі ми: і ти, і я.

-Добрий день, сусіду зліва.

-Добрий день, сусіду справа.

Ми – одна сім`я.

Наше коло  мов сім`я.

Друзі ми: і ти, і я.

Обніми сусіда зліва.

Обніми сусіда справа.

Ми – одна сім`я.

(далі замінюємо слова „добрий день” на посміхнись, поцілуй, приголуб, налякай, всі завдання потрібно виконувати).

 

 

Гра-руханка „Подарунок”

Діти стоять в колі. Кожен з них придумує, який подарунок він хотів подарувати сусіду зліва. По черзі за допомогою міміки і жестів пояснює тому, кому дарує. Допускається підказка, але така, в якій не міститься назви даного предмета, а тільки його опис.

 

Гра-руханка „Ми йдемо”

Діти стоять в колі. Всі разом повторюють слова і починають йти по колу:

- Ми йдемо шукати друга (3 рази).

Говорячи наступну репліку, зупиняються і через одного повертаються лицем до сусіда:

- Зупинились, подивились.

І далі виконують команди:

„Долоньки  - до долоньок”.

Продовжують рух в іншу сторону, повторюючи слова і команди.

- Ми йдемо шукати друга (3 рази).

- Зупинились, подивились.

„Долоньки  - до долоньок”.

„П`ятки – до п`ятки”.

Продовжують рух і доповнюють поступово команди:

„Плече – до плеча”.

„Вушко – до вушка”.

„Носик – до носика”.

 

„Пастка”

Гравці утворюють два кола.

Внутрішнє коло, взявшись за руки, рухається в одну сторону, а зовнішнє в другу. За командою ведучого обидва кола зупиняються. Діти, що стоять у внутрішньому колі, піднімають руки вверх, утворивши ворота.

Решта то вбігають в коло, проходячи за воротами, то вибігають з нього.

Раптово подається друга команда: „Ворота”. Руки опускаються, і ті, хто залишився в середині кола, залишаються в колі. Вони залишаються у внутрішньому колі і беруться за руки з тими, хто там є. Після цього гра знову продовжується. Коли в зовнішньому колі залишиться мало граючих, з них утворюється внутрішнє коло.

 

„Хвіст  дракона”

Гравці стають один за одним, беручи попереднього за талію. Той, хто стоїть попереду, намагається впіймати останнього гравця у колоні, котрий уникає цього, не випускаючи попереднього.

 

„Розмови з паличкою”

По черзі говорять всі учасники групи. Перший, тримаючи паличку, описує подію зі свого життя протягом 30 сек. Потім паличка переходить до наступного учасника, який має підсумувати попердню розповідь, а потім розповісти свою історію. Слідкуйте, щоб підсумовування включало в себе всі основні пункти розповіді.

Категорія: Барви сонячного літа | Додав: [ADM]Irina (03.08.2009)
Переглядів: 33381 | Рейтинг: 3.3/92
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!