Каталог статей
Головна » Статті » Літній оздоровчий табір (пришкільний та ін.) » Барви сонячного літа | [ Додати статтю ] |
Ігри для пришкільного табору Ігри на знайомство Гра „Про мене сказали б...” Учасники сидять у колі, кожен по черзі говорить фразу, яка розпочинається зі слів: „Мій (хтось) сказав би про мене, що ...” Гра „Запам`ятай ім`я” На першому етапі для проведення цієї гри знадобиться 1 м`яч, учасники гри утворюють коло. В колі кожна людина по черзі називає своє ім`я. Потім хтось кидає м`яч навмання комусь та називає його ім`я. Тоді відправляє м`яч іншому, і так доти, доки м`яч не обійде по колу і не потрапить до рук ведучого. На ІІ етапі називаючий повинен зробити два послідовних кидки наліво, називаючи імена, і потім повторити те саме направо. Тому в гру потрібно ввести 2 м`ячі. Гра „Паличка” (поки не всі імена ще добре знайомі) В центрі кола ведучий. У нього – зроблена з паперу або з газет „паличка”. Один з учасників починає, говорячи: „Саша, Коля...” (своє ім`я називає та іншого). Ведучий (гравець, що в центрі кола) повинен торкнутися паличкою Колю, поки той не встиг назвати після свого імені ще чиєсь. Якщо він встигає, міняються ролями. Гра „Тік-так” Всім учасникам пропонується дізнатися імена своїх сусідів справа та зліва. Після цього ведучий підходить до будь-кого із учасників і промовляє „Тік” або „Так” і рахує до 5 (10). Учасник, до якого звертався ведучий, повинен встигнути назвати ім`я сусіда справа (при „так”), зліва (при „тік”). Самопредставлення: - ім`я і риса характеру, яка починається з першої літери імені; - ім`я і 3 позитивні риси; - закінчити фразу: „Не хочу хвалитися, але я...”; - ім`я і свої уподобання („Бінго”): без допомоги ножиць створити ляльку, використовуючи метод обривання. Для цього потрібно скласти папір навпіл . На руках, на голові, на ногах вписати потрібну інформацію (улюблена страва, улюблена книга, улюблений колір, улюблений музичний жанр, улюблене місце відпочинку). За цією інформацією граючий шукає собі 4-5 товаришів (відповідь має бути аналогічною) і вигукує: „Бінго!” (це означає, що групу створено). Вітальна Треба разом привітатись: - Добрий день! (граючі відповідають) Дружно, голосно сказати: - Добрий день! Вліво, вправо поверніться, Туди-сюди посміхніться: - Добрий день! У долоні поплескайте: - Добрий день! Дружно, всі, не відставайте: - Добрий день! Наше коло мов сім`я Наше коло мов сім`я. Друзі ми: і ти, і я. -Добрий день, сусіду зліва. -Добрий день, сусіду справа. Ми – одна сім`я. Наше коло мов сім`я. Друзі ми: і ти, і я. Обніми сусіда зліва. Обніми сусіда справа. Ми – одна сім`я. (далі замінюємо слова „добрий день” на посміхнись, поцілуй, приголуб, налякай, всі завдання потрібно виконувати). Гра-руханка „Подарунок” Діти стоять в колі. Кожен з них придумує, який подарунок він хотів подарувати сусіду зліва. По черзі за допомогою міміки і жестів пояснює тому, кому дарує. Допускається підказка, але така, в якій не міститься назви даного предмета, а тільки його опис. Гра-руханка „Ми йдемо” Діти стоять в колі. Всі разом повторюють слова і починають йти по колу: - Ми йдемо шукати друга (3 рази). Говорячи наступну репліку, зупиняються і через одного повертаються лицем до сусіда: - Зупинились, подивились. І далі виконують команди: „Долоньки - до долоньок”. Продовжують рух в іншу сторону, повторюючи слова і команди. - Ми йдемо шукати друга (3 рази). - Зупинились, подивились. „Долоньки - до долоньок”. „П`ятки – до п`ятки”. Продовжують рух і доповнюють поступово команди: „Плече – до плеча”. „Вушко – до вушка”. „Носик – до носика”. „Пастка” Гравці утворюють два кола. Внутрішнє коло, взявшись за руки, рухається в одну сторону, а зовнішнє в другу. За командою ведучого обидва кола зупиняються. Діти, що стоять у внутрішньому колі, піднімають руки вверх, утворивши ворота. Решта то вбігають в коло, проходячи за воротами, то вибігають з нього. Раптово подається друга команда: „Ворота”. Руки опускаються, і ті, хто залишився в середині кола, залишаються в колі. Вони залишаються у внутрішньому колі і беруться за руки з тими, хто там є. Після цього гра знову продовжується. Коли в зовнішньому колі залишиться мало граючих, з них утворюється внутрішнє коло. „Хвіст дракона” Гравці стають один за одним, беручи попереднього за талію. Той, хто стоїть попереду, намагається впіймати останнього гравця у колоні, котрий уникає цього, не випускаючи попереднього. „Розмови з паличкою” По черзі говорять всі учасники групи. Перший, тримаючи паличку, описує подію зі свого життя протягом 30 сек. Потім паличка переходить до наступного учасника, який має підсумувати попердню розповідь, а потім розповісти свою історію. Слідкуйте, щоб підсумовування включало в себе всі основні пункти розповіді. | |
Переглядів: 35523 | Рейтинг: 3.3/92 |
Всього коментарів: 0 | |