Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Безпека в домі
Відділ освіти Жашківської райдержадміністрації Черкаської області Розробка уроку-тренінгу з основ здоров’я у 1 класі на тему: «Безпека в домі» Розробила Бондар Ніна Іванівна, вчитель початкових класів Жашківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 ім. І.М. Ляшенка Жашківської районної ради Черкаської області 2013 Клас. 1 Тема. Безпека в домі. Мета. Формування ключових компетентностей: вміння вчитися – вміти організовувати своє робоче місце, розраховувати час на виконання роботи; здоров’язбережувальна - мати поняття про безпечну поведінку в оселі, удосконалювати психічну та духовну складові здоров’я; соціальна – вміти виконувати соціальні доручення, співпрацювати в групі; ІКТ – вміти переробляти інформацію, виділяти необхідне; Формування предметних компетентностей:ознайомити із небезпечними предметами в оселі та правилами безпечного поводження з ними; закріпити знання про основні властивості геометричних фігур; розвивати логічне мислення,навички роботи в групах; виховувати доброзичливе ставлення,позитивний настрій,почуття колективізму,відповідальності. Обладнання: плакат з правилами,бейджики,клейкі полосочки та серця, записи питань на аркушах для роботи в групах, зошит-практикум, підручник, дитячі малюнки. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Особливості проведення уроку: урок розроблено з використанням елементів інноваційних технологій,уроку-тренінгу,об’єднань в задану кількість груп і робота в них. Використана література: 1.ВоронцоваТ.В.,ПономаренкоВ.С.Основи здоров’я.Посібник для вчителя. – К.: «Алатон»,2008. -264с. 2.Основи здоров’я:зошит-практимум для 1-го кл.загальноосв.навч. закл./ І.Д.Бех,Т.В.Воронцова,В.С.Пономаренко,С.В.Страшко,-К.:Видавництво «Алатон»,2012.-64с. 3. Основи здоров’я:підручник для 1-го кл.загальноосв.навч. закл./ І.Д.Бех,Т.В.Воронцова,В.С.Пономаренко,С.В.Страшко,-К.:Видавництво «Алатон»,2012.-136с. Хід уроку І.Організаційний момент. Домовленість про правила. 1.Приходити вчасно. 2.Бути позитивним. 3.Говорити коротко. 4.Говорити по черзі. 5.Бути доброзичливим. 6.Зберігати таємниці. 7. «Тут і тепер» (бути доброзичливим). 8.Кожна думка має автора. 9.Не критикувати. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Очікування учасників. Тема нашого уроку: «Безпека в домі». Продовжте фразу: «Я очікую на уроці…» і прикріпіть на стенд клейкі полосочки. Правило:кожна думка має автора. ІІІ. Актуалізація опорних знань. 1.Об’єднання у 3 групи за геометричними фігурами. А).Кожній дитині роздати геометричну фігуру. Б). На стіл покласти 3 ватмани з намальованими геометричними фігурами (трикутник, круг,квадрат). --Як вони називаються? --Які основні властивості кожної з геометричних фігур? В).Об’єднання. Правило:бути доброзичливими. 2.Робота з підручником. А).Зачитування вірша кращим учнем. Б).Показ дитячих малюнків своїх будинків по групах. В).Робота в групах. Вибрати по 1 учаснику з групи,який розповість про свій будинок: --скільки в ньому поверхів; --чи є в будинку газ,гаряча і холодна вода. Правило:бути доброзичливими. ІV. Вивчення нового матеріалу. 1.Бесіда ( на основі плакатів). 2.Робота з підручником. 1)Розгляньте малюнок. Які приміщення є в цьому будинку? Правило:говорити коротко. 2)Робота в групах. Дати відповіді на запитання. 1 група. Чому кухня – це небезпечне місце для розваг? 2 група. Чому не можна гратися на балконі,біля відчинених вікон,на підвіконні? 3 група. Чому не можна заходити без дозволу у підсобні приміщення: підвал,гараж,комору? Правило:кожна думка має автора. 3. Фізкультхвилинка. Руханка «Погода в Україні». Стати в коло,повернутися праворуч і йти, повторюючи рухи за тренером. «В Україні холодно. Коли виходиш на вулицю,мороз хапає за щоки(щипати за щоки),за вуха(масажувати вуха),пробирається під куртку(щипати спину), мерзнуть ноги(тупотіти ногами). Та коли заходиш у дім,стає тепліше, пощипують вуха,щоки(терти вуха,щоки). Поступово зігріваєшся і розслаблюєшся(гладити по плечах,спині )». 4.Розгляньте сторінку «Небезпечні предмети вдома». Знайдіть на малюнку те… --- що може уразити струмом; --- що може спричинити пожежу; --- що може залити підлогу в квартирі; --- чим можна порізатися або вколотися; --- чим можна отруїтися. Яка геометрична фігура є в основі даного предмету? Правило піднятої руки і говорити коротко. V. Засвоєння вивченого матеріалу. 1.Робота в групах. 1). Домалювати на ватманах предмети,які небезпечні вдома і мають форму геометричної фігури кожної групи. Правило:не критикувати малюнки. 2). Презентація по групах. Продовжте фразу: «Ми намалювали…». 2. Робота в зошитах. А). Проведи доріжки від кожної тварини до її хатинки. Правило:тут і тепер(зосередитися). Б). Обведи те, що є у вашому домі. В). Познач (V) електричні прилади. VІ. Узагальнення знань, вмінь і навичок. 1.Доповни табличку речами: 1 рядок – які можуть спричинити пожежу; 2 рядок – якими можна поранитися. Правило:кожна думка має автора і допомога другові. 2. Робота з підручником. Корисні поради(зачитує кращий учень). VІІ. Підсумок уроку. 1.Зворотний зв’язок. Продовжіть фразу: «На цьому уроці я або мені…» і прикріпіть клейкі серця на стенд . 2.Вдома разом із дорослими обстежте вашу оселю. Дізнайтеся, де можна гратися, а куди ходити не слід. 3. Ви – молодці. Я вам дарую сонечко з серцями. Вправа для всіх дітей класу: «Ми – молодці!» Покладіть руки один одному на плечі й тричі скажіть: «Ми – молодці!» Повна версія уроку:
Джерело: http://docme.ru/WNw | |
Переглядів: 2994 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |