Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" [ Додати статтю ]

Біологічні диктанти у системі контролю на уроках біології у 8 класі

Біологічні диктанти у системі контролю на уроках біології у 8 класі.
Одноманітність у викладанні та методах перевірки знань знижує активність учнів. Тому в своїй педагогічній практиці я застосовую біологічні диктанти. Цей вид письмової роботи сприяє організації колективної роботи всього класу, дає можливість використовувати тексти з оптимальними для певних умов характеристиками краще, ніж деякі інші прийоми, забезпечує зворотну інформацію.
Біологічний диктант - це один із засобів виховання у школярів уваги, точності й акуратності в навчальній діяльності. Системне їх застосування сприяє навколишній дисципліні та реалізації принципу індивідуалізації навчання. Диктанти з біології можна використовувати як в усній , так і в письмовій формі. Пропоную декілька варіантів диктантів з біології у 8 класі.

Біологічний диктант з теми «Будова і життєдіяльність тварин»
1.Спосіб живлення тварин___________________________________________
2.Орган – це_______________________________________________________
3.Система органів – це______________________________________________
4.Назвіть органи кровоносної системи_________________________________
5.Назвіть статеві органи тварин_______________________________________
6.Типи запліднення__________________________________________________
7.Типи розвитку тварин______________________________________________
8.Способи розмноження_____________________________________________
9.Дати визначення «зигота»__________________________________________
10.Як називаються статеві клітини самки_______________________________
11. Як називаються статеві клітини самця______________________________
12.Типи тканин тваринного організму__________________________________

Біологічний диктант з теми «Одноклітинні організми»
1. Чому під царство має таку назву одноклітинні?_____________________
2. Назвіть органи руху тварин______________________________________
3. Середовище мешкання_________________________________________
4. Як відбувається дихання тварин__________________________________
5. Типи живлення у найпростіших__________________________________
6. Як відбувається виділення_______________________________________
7. Типи розмноження_____________________________________________
8. Подразливість у найпростіших___________________________________
9. Що таке циста, цистування?_____________________________________
10. Чим фораменіфери і радіолярії відрізняються від прісноводних одноклітинних________________________________________________
11. Відповідь організму на подразнення?_____________________________
12. Значення найпростіших в природі та житті людини_________________
_____________________________________________________________

Біологічний диктант з теми «Кишковопорожнинні»
1. Назвіть основні життєві форми кишковопорожнинних
2. З яких шарів складається тіло тварин
3. Ектодерма складається з клітин
4. Де відбувається травлення
5. Як відбувається дихання
6. Розмноження тварин
7. Будова жалкої клітини
8. Функція проміжних клітин
9. Спосіб життя медуз
10.Назвіть представників, в яких наявний внутрішній вапняковий скелет
11.Дати визначення «статоцисти», «ентодерма»
12.Значення кишковопорожнинних

Біологічний диктант з теми «Молюски»
1. Середовище існування
2. Меню молюсків
3. Чим вкрите тіло
4. Відділи тіла
5. Дати визначення «мантія», «мантійна порожнина»
6. Класифікація тварин
7. Органи дихання
8. Органи виділення
9. У яких молюсків реактивний спосіб руху
10. Яких молюсків людина споживає в їжу
11. Представники черевоногих
12. Значення в природі та житті людини

Категорія: "Методична скарбничка" | Додав: танюша2984 (20.02.2016) | Автор: Шуляк Тетяна Анатоліївна E
Переглядів: 2042 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!