Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Тема: Будова термометра. Вимірювання та записування температури. Правила безпеки під час користування термометром. Дидактичні посібники з паперу і картону. Виготовлення термометра. Мета: сформувати в учнів знання про властивості рідин розширюватись при нагріванні і стискуватись при охолодженні та використання їх у термометрах, познайомити з будовою термометра, вчити користуватися ним; Хід уроку:
1 Організація класу 2 Центр прогностик • Хвилинка спостережень за погодою • Огляд щоденників спостережень • Поясни, чому вересень у народі називають рум’янцем року Доповнення вчителя Назва першого місяця пов'язана з вересом - рослиною дуже поширеною на Поліссі. Верес, як і липові гаї, дуже цінний медонос. У середині вересня відлітають у вирій птахи. Колись люди, побачивши в небі ключ журавлів, примовляли: "З чужої сторононьки вертайтесь додомоньки". При цьому годилося загорнути в хустинку грудочку землі і тримати її до весни. Помітивши перший журавлиний ключ, що повертався з вирію, ту грудочку одразу ж закопували у полі чи городі. Це робили для того, щоб весна була щедрою і буйною. • Перевір прикмету Журавлі полетять на Микити (28 вересня) – на Покрови (14 жовтня) буде мороз , коли не полетять – зима настане пізніше. 3 Перевірка домашнього завдання та прогнозування теми уроку Перевіримо себе. Даючи правильні відповіді на питання з вивченої вдома теми «Сонячне світло і тепло» ви зможете визначити тему сьогоднішнього уроку. 1 Якщо на шляху сонячного променя трапиться непрозорий предмет, то від нього утвориться … 2 Джерелом тепла і світла на Землі є … 3 Влітку сонячні промені падають на Землю … 4 … - прилад для вимірювання висоти Сонця на небосхилі. 5 Протягом доби найяскравіше Сонце … 6 Сонце найближче до Землі …(пора року) 7 Найдовший день року …. 8 Від сонячного тепла залежить температура тіла деяких … 9 Люди якої професії займаються виготовленням ескізів? (тінь, Сонце, прямолінійно, гномон, опівдні, взимку, 22 червня, тварин, креслярі). 4 Повідомлення теми уроку 5 Вивчення нового матеріалу Фізкультхвилинка 6 Розповідь вчителя з елементами бесіди та демонстрацією термометра Фізкультхвилинка 8 Повідомлення теми і мети уроку. 4 натягніть нитки 5 Зробіть у верхній та нижній частині шкали термометра отвори і протягніть у них нитки : червону – знизу, білу – зверху. Натягніть їх і зав’яжіть на вузлик із зворотної сторони виробу. Зайві кінчики обріжте. 12 Самостійна робота учнів 14 Розв’язування природничих задач
1 Морозного дня Юрко приніс додому повну пляшку олії. Через деякий час олія потекла по стінках пляшки. Чому? 2 Оленка поклала у морозильну камеру пляшку з водою, щоб охолола і забула про неї. Наступного дня вона згадала і коли відкрила камеру, то побачила , що води немає , а лише лід та пошкоджена пляшка. Чому? 3 – Термометр – іграшка! - сказав першокласник Олег. - Ні.- відповіла його сестричка третьокласниця Валя . - Хто правий? - 15 Підсумок уроку, завдання додому автор Дичко М.В., вчитель початкової школи Хмельницької спеціалізованої школи № 30 Джерело: http://Дичко М.В., вчитель початкової школи Хмельницької спеціалізованої школи № 30 | |
Переглядів: 8628 | Рейтинг: 2.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |