Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Числа першого десятка. Властивості предметів. Геометричні фігури. Величини. Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. (Продовження)

Продовження

 

Наступна літера  Л.

 

 - Їдемо далі.Ось ми з вами прибули до третьої зупинки

«ВСЕЗНАЙКА».

 - На цій зупинці на нас чекає інтерактивна гра «Футбол».

 

6                    7                    8                    9

 

4+5                 6+2                3+3                2+4                5+4

 

           4+3                4+1                5+3               7+2

 

- Обираємо суддю, який стоятиме біля дошки та стежитиме,чи правильно «забивають м`яч у ворота».

(Діти по черзі виходять до дошки і розв`язують приклади.)

-  Який м`яч не забили у ворота? (4+1) 

 

5. Гра «ЕОМ».

1.                        Інтерактивна технологія навчання (робота в малих групах).

-                  Це завдання – особливе.

-                  Подарунок для кмітливих!

-          Завдання «Робіка»: ввести числа в комп`ютер.

 

3,4,6,7,8,9

 

Початок

 

 

> 5

 

                                                                +3                     +2     

 

 

Кінець

 

(9+2=11

7+2=9

6+3=9

8+2=10

4+3=7

3+3=6).

 

- Діти, ви працювали дружно і злагоджено в групах.

 

Відкриваємо наступну букву – О.

 

6. Фізкультхвилинка.

Любим мит фізкультхвилинку

Про березу, про ялинку,

Про пташок, які летять,

Про зайчат, які тремтять,

Про дівчаток і хлоп`яток,

Що за партами сидять.

 Зупинка «РОЗУМНИКІВ».

- На цій зупинці нас чекають задачі.

1) - Повторимо. з яких частин складається задача?

Гра. Допоможи звірятам «Лісової школи».

    - У лісовій школі звірятам потрібно було скласти задачу. Послухайте і скажіть, чи справились звірята із завданням. При потребі допоможіть їм.

 

«У білченяти були олівці. Мама подарувала йому ще 3 олівці. Скільки олівців стало у білченяти?

-                  Сорока вважає, що вона склала задачу. А як ви думаєте?

Чому? (В умові лише одне число. А повинно бути не менше двох).

 

«Скільки морквин у зайчика?»

       -  Черепаха вважає що це задача. А як ви думаете? (Це не задача. Запитання є, а умови немає.)

 

« У їжачка було 4 листочки, а у мишки 2 листочки.»

-                  Зайчик Вухань вважає, що він склав задачу. А як ви гадаєте?

Чому? Яке запитання слід поставити? Як розв`язати таку задачу?

 

«Своє завдання синичка виконала так: У лісі ростуть берези та

дуби.»

-                  Чи правильно склала задачу синичка? (Ні. Це розповідь, а не задача. Немає ні числових даних про кількість беріз і дубів,

 ні запитання.)

 

«Взимку біленький, а влітку сіренький. Хто це?»

-                  Лисичка вважає, що вона склала задачу. А ви як думаєте?

(Ні, це загадка. В ній немає ні чисел в умові, ні невідомого числа.

Запитання не «Хто?», а «Скільки?».)

 

7. Робота з підручником. (Задача 2, стор.45.)

8. Робота в зошитах. (Задача.)

-                  Із цим завданням ви справились на «Відмінно». Допомогли звірятам «Лісової школи».

Можемо відкрити букву – Д.

 

 Зупинка «ГЕОМЕТРИЧНА».

  1. Загадки від невідомих гостей .(Відповіді учні сигналізують геометричними фігурами.)

 

Загадки від невідомих гостей:

 

Три у мене сторони, міцно з`єднані вони.

А між ними три кути, хто я? Чи вгадаєш ти?

(Трикутник.)

Ось вам загадка непроста: не маю жодного кута!

Фігура я геометрична, така кругленька, симпатична!

(Круг.)

Чотири в мене сторони, усі однакові вони.

Всі четверо кутів прямі, ім`я моє назвіть самі.

(Квадрат.)

Чотири маю сторони, не всі однакові вони,

Прямих кутів чотири маю, як мене звати, не згадаю!

(Прямокутник.)

 

2.  Робота в зошиті.

 

Наступна літера – Ц.

 

Зупинка «ПОРІВНЯЛЬНА»,

  Продовження роботи в зошитах.

  3. Робота в парах ( < , > , = ), ( «Математичне доміно» ).

 

Остання буква – І.

 

-      Прочитайте слово.

 

МОЛОДЦІ

 

ІІІ. Підсумкова частина.

-  Ну що ж, настав час повернутись додому, в клас. Наша подорож

закінчилася.

-                  Сподобалося  вам подорожувати? Які завдання, сьогодні на уроці,

вам було цікаво виконувати?

-                  Ви дуже добре сьогодні попрацювали. То ж отримали найвищу

 нагороду «МОЛОДЦІ». Кожен учень полюбляє чути про себе таке

слово. На уроці ви отримали найдорожчий скарб – знання, які ви

здобуваєте щодня у школі.

-                  Отже, математика, «цариця» всіх наук дає нам дозвіл на вивчення наступної теми.

-                  Ось і уроку кінець! Той  хто працював, той молодець!

Вчитель.  Всі ви діти молодці,

                 Гарно працювали!

                 Але дзвоник пролунав,

                 Він мені і вам сказав,

                 Що урок вже час кінчати,

                 Треба йти відпочивати.

 

Капітан Л. І., Хустський НВК № 1 Закарпатської обл..

http://osvita.ua/

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (17.08.2010)
Переглядів: 2909 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!