Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Продовження Наступна літера Л. - Їдемо далі.Ось ми з вами прибули до третьої зупинки «ВСЕЗНАЙКА». - На цій зупинці на нас чекає інтерактивна гра «Футбол». 6 7 8 9 4+5 6+2 3+3 2+4 5+4 4+3 4+1 5+3 7+2 - Обираємо суддю, який стоятиме біля дошки та стежитиме,чи правильно «забивають м`яч у ворота». (Діти по черзі виходять до дошки і розв`язують приклади.) - Який м`яч не забили у ворота? (4+1) 5. Гра «ЕОМ». 1. Інтерактивна технологія навчання (робота в малих групах). - Це завдання – особливе. - Подарунок для кмітливих! - Завдання «Робіка»: ввести числа в комп`ютер. 3,4,6,7,8,9 Початок > 5 +3 +2 Кінець (9+2=11 7+2=9 6+3=9 8+2=10 4+3=7 3+3=6). - Діти, ви працювали дружно і злагоджено в групах. Відкриваємо наступну букву – О. 6. Фізкультхвилинка. Любим мит фізкультхвилинку Про березу, про ялинку, Про пташок, які летять, Про зайчат, які тремтять, Про дівчаток і хлоп`яток, Що за партами сидять. Зупинка «РОЗУМНИКІВ». - На цій зупинці нас чекають задачі. 1) - Повторимо. з яких частин складається задача? Гра. Допоможи звірятам «Лісової школи». - У лісовій школі звірятам потрібно було скласти задачу. Послухайте і скажіть, чи справились звірята із завданням. При потребі допоможіть їм. «У білченяти були олівці. Мама подарувала йому ще 3 олівці. Скільки олівців стало у білченяти? - Сорока вважає, що вона склала задачу. А як ви думаєте? Чому? (В умові лише одне число. А повинно бути не менше двох). «Скільки морквин у зайчика?» - Черепаха вважає що це задача. А як ви думаете? (Це не задача. Запитання є, а умови немає.) « У їжачка було 4 листочки, а у мишки 2 листочки.» - Зайчик Вухань вважає, що він склав задачу. А як ви гадаєте? Чому? Яке запитання слід поставити? Як розв`язати таку задачу? «Своє завдання синичка виконала так: У лісі ростуть берези та дуби.» - Чи правильно склала задачу синичка? (Ні. Це розповідь, а не задача. Немає ні числових даних про кількість беріз і дубів, ні запитання.) «Взимку біленький, а влітку сіренький. Хто це?» - Лисичка вважає, що вона склала задачу. А ви як думаєте? (Ні, це загадка. В ній немає ні чисел в умові, ні невідомого числа. Запитання не «Хто?», а «Скільки?».) 7. Робота з підручником. (Задача 2, стор.45.) 8. Робота в зошитах. (Задача.) - Із цим завданням ви справились на «Відмінно». Допомогли звірятам «Лісової школи». Можемо відкрити букву – Д. Зупинка «ГЕОМЕТРИЧНА». 1. Загадки від невідомих гостей .(Відповіді учні сигналізують геометричними фігурами.) Загадки від невідомих гостей: Три у мене сторони, міцно з`єднані вони. А між ними три кути, хто я? Чи вгадаєш ти? (Трикутник.) Ось вам загадка непроста: не маю жодного кута! Фігура я геометрична, така кругленька, симпатична! (Круг.) Чотири в мене сторони, усі однакові вони. Всі четверо кутів прямі, ім`я моє назвіть самі. (Квадрат.) Чотири маю сторони, не всі однакові вони, Прямих кутів чотири маю, як мене звати, не згадаю! (Прямокутник.) 2. Робота в зошиті. Наступна літера – Ц. Зупинка «ПОРІВНЯЛЬНА», Продовження роботи в зошитах. 3. Робота в парах ( < , > , = ), ( «Математичне доміно» ). Остання буква – І. - Прочитайте слово. МОЛОДЦІ ІІІ. Підсумкова частина. - Ну що ж, настав час повернутись додому, в клас. Наша подорож закінчилася. - Сподобалося вам подорожувати? Які завдання, сьогодні на уроці, вам було цікаво виконувати? - Ви дуже добре сьогодні попрацювали. То ж отримали найвищу нагороду «МОЛОДЦІ». Кожен учень полюбляє чути про себе таке слово. На уроці ви отримали найдорожчий скарб – знання, які ви здобуваєте щодня у школі. - Отже, математика, «цариця» всіх наук дає нам дозвіл на вивчення наступної теми. - Ось і уроку кінець! Той хто працював, той молодець! Вчитель. Всі ви діти молодці, Гарно працювали! Але дзвоник пролунав, Він мені і вам сказав, Що урок вже час кінчати, Треба йти відпочивати. Капітан Л. І., Хустський НВК № 1 Закарпатської обл.. | |
Переглядів: 2909 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |