Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Домашні улюбленці

Задорожна Аліна  Валентинівна

вчитель І категорії

УНВК «ЗОШ І – ІІІ ст.. №7 – колегіум»

 

Урок природознавства 1 клас

Тема уроку: Домашні улюбленці.

Мета уроку: Формування ключових компетентностей:

Вміння вчитися – проявляти зацікавленість у навчанні, усвідомлювати свою діяльність і прагнути її вдосконалювати;

Громадянська – бережно ставитись до природи, виховувати співчуття до бездомних тварин;

Загальнокультурна – розвивати внутрішню культуру;

Соціальна – вміти спілкуватися у групах, відповідально ставитись до свої обов’язків, знати правила культурної поведінки;

Здоров’язбережувальна – розуміти взаємозв’язок організму людини з соціальним і природним оточенням.

Тип уроку: урок – проект

Обладнання: мультимедійний проектор, проекти дітей, малюнки, виставка фотографій.                                                                   

Шляхи реалізації проекту.

1.Залучити учнів та їх батьків до пошуку інформації про домашніх улюбленців.

2.Обєднати учнів в групи за інтересами.

3.Провести бесіди: «Собака – вірний друг», «Брати наші менші», «Я відповідаю за тих, кого приручив», «Професії собак».

Завдання уроку:

1 Презентувати проект.

2 Вчити спілкуватися в групах.

3 Вчити правильно формулювати свою думку, вміти виділяти головне.

4 Розвивати пам'ять, мислення, увагу.

5 Виховувати чуйне ставлення до тварин.

                                                                     Хід уроку

І Організація класу.

-Любі діти, у наш клас

Завітали люди щирі –

Привітайте в добрий час

Гостей посмішкою й миром!

-Учні повертаються до гостей і вітаються;

-Ми Вам раді, люди добрі

І вітаємо щиро Вас,

І запрошуємо ласкаво

На урок у перший клас

Емоційна хвилинка.

Дітки, а тепер посміхніться один до одного, подаруйте свою посмішку нашим гостям і тихенько сідайте за парти.

Любі діти! На уроці ми повинні працювати чітко і злагоджено. А тому давайте згадаємо п’ять правил, яких ми завжди дотримуємося на уроках.

1 Правило піднятої руки.

2 Співпраця в групі.

3 Вміння слухати інших.

4 Працювати творчо.

5 Працювати активно.

Вірю в те, що кожен із вас дізнається багато нового і цікавого на сьогоднішньому уроці, отримає винагороди, і масу позитивних емоцій. Бажаю гарного настрою і удачі.

Учитель: Дітки, що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

Діти:

-Презентувати проект.

-Дізнатися про різні породи собак.

-Працювати в групах.

-Поділитися цікавою інформацією із своїми друзями. Декламувати віршики.

ІІ Підсумок фенологічних спостережень. Виступ синоптика.

ІІІ «Мозкова атака»

1 Що ми називаємо природою?

2 Що належить до живої природи?

3 Що належить до неживої природи?

4 Як по – іншому називають тіла живої природи?

5 Що властиве всім живим організмам?

6 Що спільне між водою і лисицею?

ІV Дидактична гра «Продовж речення»

-А зараз я перевірю як ви знаєте назви тварин.

Птахи – це …

Риби – це …

Комахи – це …

Звірі – це …

Домашні тварини – це …

V Повідомлення теми і мети уроку.

Що об’єднує собак і котів?  (Вони відносяться до живої природи. Собака і кіт - це звірі. Ці тварини - домашні улюбленці).

Тема нашого уроку домашні улюбленці. На сьогоднішньому уроці ми дізнаємося багато цікавого про котиків і собачок. І навчимося любити і бережно відноситись до наших домашніх тваринок.

VI Познайом мене із своїм другом.

Ті дітки у кого вдома живуть котики і собачки принесли фотографії своїх домашніх улюбленців.

Давайте зараз познайомимось з ними. Кожна тваринка має свою кличку і кожен із вас назве її нам. Тож, дітки, представте, будь ласка, свого чотириногого друга.

(Діти називають клички своїх тваринок)

-Як пишуться клички тварин?

-Які ще слова пишуться з великої букви?.

Вчитель: Собаки і коти - це наші вірні друзі. В давні часи в Ірландії говорили «Дім без собаки або кішки – дім без радості та любові».

Отже, сьогоднішній урок ми присвячуємо нашим домашнім улюбленцям.

VII Фізкультхвилинка.

Гімнастика для очей.

-Підібрати прикметники до слова котик.

-Підібрати дієслово до слова собачка.

-Хто із тварин зайвий? Чому? (Зайвий папуга, бо він птах, а кіт і собака звірі).

VIII Презентація проекту.

-Проект «Вірші про домашніх улюбленців» презентує група «Літератори»

Висновок:Про домашніх улюбленців складено багато віршів.

-Проект «Домашні улюбленці». Презентує група «Дослідники».

Висновок: Всі діти люблять і доглядають своїх улюбленців.

-Проект «Розповіді про породи собак і котів». Презентує група «Всезнайки».

Висновок: Тварини будь – якої породи добрі і вірні.

-Проект «Цікаві історії про собак і котиків». Презентує група «Народознавці».

Висновок: Коти і собаки відіграють важливе значення у нашому житті.

IX Пісня Наталії Май «Котику – Мурчику».

X Робота в групах.

-Завдання групі «Літератори» (Скласти опис котика).

-Завдання групі «Дослідники» (Скласти монолог покинутого кошенятка).

-Завдання групі «Всезнайки» (Скласти діалог між зайчиком і собачкою).

-Завдання групі «Народознавці» (Скласти казку про котика).

Висновок: Дітки вміють працювати в групах, переживають один за одного.

XI Фізкультхвилинка.

XII Домашні улюбленці у казках.

Вчитель:

-Дітки, як ви думаєте чи вміють тваринки говорити?

-А де котики і собачки завжди розмовляють і поводять себе як люди? (У казках).

Конкурс «Відгадай казку».

(На моніторі ілюстрації до казок «Рукавичка», «Котик і Півник», «Пан Коцький», «Кіт у чоботях», «Ріпка».

Висновок: Про котів і собак складено багато казок.

XIII Технологія «Так», «Ні».

Так! Собаки і коти приносять користь, бо вони …

Ні! Собаки і коти не приносять користі, бо вони …

Висновок: собаки і коти приносять дуже багато користі.

XIV Складання правил про бережливе відношення до тваринок, які починаються словами.

Ніколи не …

(Не ображай, не бий, не виганяй, не дражни, не катуй, не знущайся, не каліч, не знищуй, не принижуй).

Висновок: Люди повинні любити, піклуватися, дбати про тваринок.

-Де беруться бездомні тваринки?

-Як ми можемо їм допомогти? (Збудувати приюти для бездомних тварин, підгодовувати, взяти  в свою оселю).

XV Підсумок уроку

Технологія «Мікрофон».

-Чи збулися ваші очікування?

-Що нового дізналися?

-Що найбільше сподобалось?

-Як треба відноситись до тваринок? (Любити, оберігати, лікувати, поважати).

Вручення винагород найактивнішим  учням.

Ось і пролунав дзвінок

Закінчився наш урок

За роботу по заслузі

Щиро дякую Вам, друзі!

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (26.03.2014) | Автор: Задорожна Аліна Валентинівна
Переглядів: 3788 | Рейтинг: 5.0/24
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!