Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Задорожна Аліна Валентинівна вчитель І категорії УНВК «ЗОШ І – ІІІ ст.. №7 – колегіум»
Урок природознавства 1 клас Тема уроку: Домашні улюбленці. Мета уроку: Формування ключових компетентностей: Вміння вчитися – проявляти зацікавленість у навчанні, усвідомлювати свою діяльність і прагнути її вдосконалювати; Громадянська – бережно ставитись до природи, виховувати співчуття до бездомних тварин; Загальнокультурна – розвивати внутрішню культуру; Соціальна – вміти спілкуватися у групах, відповідально ставитись до свої обов’язків, знати правила культурної поведінки; Здоров’язбережувальна – розуміти взаємозв’язок організму людини з соціальним і природним оточенням. Тип уроку: урок – проект Обладнання: мультимедійний проектор, проекти дітей, малюнки, виставка фотографій. Шляхи реалізації проекту. 1.Залучити учнів та їх батьків до пошуку інформації про домашніх улюбленців. 2.Обєднати учнів в групи за інтересами. 3.Провести бесіди: «Собака – вірний друг», «Брати наші менші», «Я відповідаю за тих, кого приручив», «Професії собак». Завдання уроку: 1 Презентувати проект. 2 Вчити спілкуватися в групах. 3 Вчити правильно формулювати свою думку, вміти виділяти головне. 4 Розвивати пам'ять, мислення, увагу. 5 Виховувати чуйне ставлення до тварин. Хід уроку І Організація класу. -Любі діти, у наш клас Завітали люди щирі – Привітайте в добрий час Гостей посмішкою й миром! -Учні повертаються до гостей і вітаються; -Ми Вам раді, люди добрі І вітаємо щиро Вас, І запрошуємо ласкаво На урок у перший клас Емоційна хвилинка. Дітки, а тепер посміхніться один до одного, подаруйте свою посмішку нашим гостям і тихенько сідайте за парти. Любі діти! На уроці ми повинні працювати чітко і злагоджено. А тому давайте згадаємо п’ять правил, яких ми завжди дотримуємося на уроках. 1 Правило піднятої руки. 2 Співпраця в групі. 3 Вміння слухати інших. 4 Працювати творчо. 5 Працювати активно. Вірю в те, що кожен із вас дізнається багато нового і цікавого на сьогоднішньому уроці, отримає винагороди, і масу позитивних емоцій. Бажаю гарного настрою і удачі. Учитель: Дітки, що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? Діти: -Презентувати проект. -Дізнатися про різні породи собак. -Працювати в групах. -Поділитися цікавою інформацією із своїми друзями. Декламувати віршики. ІІ Підсумок фенологічних спостережень. Виступ синоптика. ІІІ «Мозкова атака» 1 Що ми називаємо природою? 2 Що належить до живої природи? 3 Що належить до неживої природи? 4 Як по – іншому називають тіла живої природи? 5 Що властиве всім живим організмам? 6 Що спільне між водою і лисицею? ІV Дидактична гра «Продовж речення» -А зараз я перевірю як ви знаєте назви тварин. Птахи – це … Риби – це … Комахи – це … Звірі – це … Домашні тварини – це … V Повідомлення теми і мети уроку. Що об’єднує собак і котів? (Вони відносяться до живої природи. Собака і кіт - це звірі. Ці тварини - домашні улюбленці). Тема нашого уроку домашні улюбленці. На сьогоднішньому уроці ми дізнаємося багато цікавого про котиків і собачок. І навчимося любити і бережно відноситись до наших домашніх тваринок. VI Познайом мене із своїм другом. Ті дітки у кого вдома живуть котики і собачки принесли фотографії своїх домашніх улюбленців. Давайте зараз познайомимось з ними. Кожна тваринка має свою кличку і кожен із вас назве її нам. Тож, дітки, представте, будь ласка, свого чотириногого друга. (Діти називають клички своїх тваринок) -Як пишуться клички тварин? -Які ще слова пишуться з великої букви?. Вчитель: Собаки і коти - це наші вірні друзі. В давні часи в Ірландії говорили «Дім без собаки або кішки – дім без радості та любові». Отже, сьогоднішній урок ми присвячуємо нашим домашнім улюбленцям. VII Фізкультхвилинка. Гімнастика для очей. -Підібрати прикметники до слова котик. -Підібрати дієслово до слова собачка. -Хто із тварин зайвий? Чому? (Зайвий папуга, бо він птах, а кіт і собака звірі). VIII Презентація проекту. -Проект «Вірші про домашніх улюбленців» презентує група «Літератори» Висновок:Про домашніх улюбленців складено багато віршів. -Проект «Домашні улюбленці». Презентує група «Дослідники». Висновок: Всі діти люблять і доглядають своїх улюбленців. -Проект «Розповіді про породи собак і котів». Презентує група «Всезнайки». Висновок: Тварини будь – якої породи добрі і вірні. -Проект «Цікаві історії про собак і котиків». Презентує група «Народознавці». Висновок: Коти і собаки відіграють важливе значення у нашому житті. IX Пісня Наталії Май «Котику – Мурчику». X Робота в групах. -Завдання групі «Літератори» (Скласти опис котика). -Завдання групі «Дослідники» (Скласти монолог покинутого кошенятка). -Завдання групі «Всезнайки» (Скласти діалог між зайчиком і собачкою). -Завдання групі «Народознавці» (Скласти казку про котика). Висновок: Дітки вміють працювати в групах, переживають один за одного. XI Фізкультхвилинка. XII Домашні улюбленці у казках. Вчитель: -Дітки, як ви думаєте чи вміють тваринки говорити? -А де котики і собачки завжди розмовляють і поводять себе як люди? (У казках). Конкурс «Відгадай казку». (На моніторі ілюстрації до казок «Рукавичка», «Котик і Півник», «Пан Коцький», «Кіт у чоботях», «Ріпка». Висновок: Про котів і собак складено багато казок. XIII Технологія «Так», «Ні». Так! Собаки і коти приносять користь, бо вони … Ні! Собаки і коти не приносять користі, бо вони … Висновок: собаки і коти приносять дуже багато користі. XIV Складання правил про бережливе відношення до тваринок, які починаються словами. Ніколи не … (Не ображай, не бий, не виганяй, не дражни, не катуй, не знущайся, не каліч, не знищуй, не принижуй). Висновок: Люди повинні любити, піклуватися, дбати про тваринок. -Де беруться бездомні тваринки? -Як ми можемо їм допомогти? (Збудувати приюти для бездомних тварин, підгодовувати, взяти в свою оселю). XV Підсумок уроку Технологія «Мікрофон». -Чи збулися ваші очікування? -Що нового дізналися? -Що найбільше сподобалось? -Як треба відноситись до тваринок? (Любити, оберігати, лікувати, поважати). Вручення винагород найактивнішим учням. Ось і пролунав дзвінок Закінчився наш урок За роботу по заслузі Щиро дякую Вам, друзі! | |
Переглядів: 3788 | Рейтинг: 5.0/24 |
Всього коментарів: 0 | |