Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Екскурсія. Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі

Урок 9
Тема: Екскурсія. Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі.
Ключові компетентності:
- вміння вчитися:
навчально-організаційні: співпрацює в парі;
загальномовленнєві: зв’язно (трьома-чотирма речення¬ми) передає почуте, побачене;
загальнопізнавальні: помічає зміни в спостережуваль¬них об’єктах за орієнтирами, вказаними вчителем;
контрольно-оцінні: оцінює свою діяльність за орієнти¬рами, поданими вчителем;
- інформаційно-комунікативна: планує створення повідомлення, оптимально поєднуючи для цього різні форми (текст, рисунок, фото тощо) представлення інформації;
- загальнокультурна: діє згідно з прийнятими правилами поведінки у природі;
- громадянська: прагне бути культурним у спілкуванні, поводженні з однокласниками та іншими людьми;
- здоров’язбережувальна: дбає про збереження та зміцнення свого здоров’я та безпеку під час екскурсії;
- соціальна: підтримує чистоту відвідуваних місць.

Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):
Початковий рівень:
- знає правила поведінки в природі.
Середній рівень:
- розпізнає об’єкти живої та неживої природи у довкіллі.
Достатній рівень:
- спостерігає в групі за об’єктами живої та неживої природи;
- спостерігає за осінніми змінами в живій та неживій природі.
- дотримується правил поведінки під час екскурсії.
Високий рівень:
- працює в групі: обговорює в групі і складає розповідь про результати спостережень під час екскурсії;
- висловлює оцінні судження про власну роботу та роботу, виконану однокласниками.

План уроку-екскурсії
1. Створення груп для виконання спостережень під час екскурсії. (Додаток 1).
2. Постановка завдання для виконання кожною групою під час екскурсії та після її завершення. (Додаток 2).
3. Проведення інструктажу з техніки безпеки перед по¬чат¬ком екскурсії.
4. Виконання учнями поставленого завдання.
5. Аналіз та узагальнення результатів спостережень за об’єктами живої або неживої природи.
6. Виготовлення та презентація освітнього продукту за результатами спостережень.
7. Висловлення оцінних суджень про власну роботу та роботу, виконану однокласниками.

Додаток 1
Групи учитель створює за назвами об’єктів (тіл) живої або неживої природи: дерева, трав’янисті рослини, Сонце, небо. Для цього можна використати малюнки (фотографії) із зображенням цих об’єктів. Підібрані малюнки розрізаються на стільки частин, скільки буде учасників у групі. Учні об’єднуються у групи, утворивши цілісний малюнок (фотографію).

Додаток 2
- Завдання для виконання кожною групою під час екскурсії:
1) розпізнайте у довкіллі об’єкти (тіла) живої (неживої) природи, за якими ви будете спостерігати;
2) пригадайте, які основні ознаки того об’єкта природи, за яким ви спостерігаєте;
3) подивіться на цей об’єкт, огляньте його поспостерігайте за ним (якщо це можливо) тощо;
4) узагальніть побачене;
5) прийміть рішення, як ви будете представляти результати свого спостереження (малюнок, розповідь, фотоколаж тощо);
6) створіть відповідний освітній продукт, презентуйте його;
7) висловіть оцінні судження про власну роботу та роботу, виконану однокласниками.



Джерело: http://loippo.lviv.ua/
Категорія: Уроки | Додав: (22.06.2015) | Автор: БарнаМ. ВолощенкоО.Козак О. Попович
Переглядів: 1036 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!