Діти з особливими потребами: інтеграція в соціум - Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку [ Додати статтю ]

Діти з особливими потребами: інтеграція в соціум



Освіта дітей з особливими потребами є важливою соціальною проблемою. Де мають навчатися такі діти: в спеціальних закладах чи у загальноосвітній школі? на це запитання немає однозначної відповіді: перебування у корекційній школі-інтернаті є комфортнішим, хоча й позбавляє учнів можливості повноцінного спілкування зі світом; навчання ж у загальноосвітньому закладі розвиває у них комунікативні навички, що важливо, проте може додати проблем психологічного
характеру, бо такий школяр не в змозі опановувати зміст навчальної програми нарівні з іншими.
Досвідом розв’язання проблеми діляться педагоги Маріуполя, які пропонують здійснювати навчання дитини з особливими потребами у спеціальних класах, створених при загальноосвітній школі, долучати цих школярів до гурткової, факультативної, позакласної роботи спільно з учнями класу-норми.



Джерело: http://docme.ru/vR02
Категорія: Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку | Додав: (10.04.2014)
Переглядів: 861 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!