Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи | [ Додати статтю ] |
Інтелектуальна гра «Всезнайко» 3 клас Хід гри Ведучий: Добрий день гості нашого свята, поважне журі, учні та учасники! Сьогодні у нас незвичайний день. Ми всі присутні на інтелектуальній грі «Всезнайко 2009». Гра відбуватиметься на 4 станціях. На кожній станції – свої завдання. За правильно виконанні завдання учасники отримують жетони: · червоний – 3 бали; · зелений – 2 бали; · жовтий – 1 бал. Переможець той, у кого найбільше балів. Уболівальники теж беруть участь у грі. Якщо гравці не дають правильної відповіді, її дають уболівальники й отримують жетони. Всім приємних вражень від гри. І. Станція «Розминка» Учасники отримують прапорці. Пропонується 32 запитання з однією відповіддю. Ведучий по черзі ставить запитання учасникам; якщо немає відповіді, право надається учасникові, який перший підняв прапорець, або уболівальникові. За кожну правильну відповідь зелений жетон журі кладе в коробку відповідного учасника.
ІІ. Станція «Математичний калейдоскоп»
Кожному учасникові пропонується вірш-задача. Якщо відповідь правильна, гравець отримує жовтий жетон, якщо ні - право відповіді мають уболівальники. Господарство чимале: В нас три курочки живе, Два курчатка і собачка, Кошеня, сердита качка А пухнастий кіт Івась Все питає: «Скільки нас?» (9) У лісочку на горбочку Три тополі, два дубочки, Три берізки, два кленочки. Скільки, друзі, на горбочку Всіх дерев росте в лісочку? (10) Мав Сергійко десять слив, Ними друзів пригостив: Дві – Наталочці віддав, Три – одержав Ярослав. І Тимку дісталось двійко. Скільки сливок з’їв Сергійко? (3) Дві цукерки у кишені, Дві затис я в лівій жмені. Ще три в правій я тримаю. Скільки всіх це курок маю? (7) Два півнику – на току, Дві гусочки – у садку, Дві курочки в лободі. Скільки всіх? (8) На зелену конюшину Дядько конюх вивів коней: Два гнідих і два рябих, Три гривастих, вороних Із конюшні повз ожину На зелену конюшину. Скільки всіх? Перелічіть! Швидше відповідь кажіть! (7) Летіла зграя гусей, А назустріч їм гусак: - Здрастуйте, десять гусей! - Ні, нас не десять. Якби ти був з нами та ще двоє гусей, То було б десять. Скільки в зграї гусей? (7) Півень на базар ходив. Сто кептариків купив. Вдягся сам, вдяглася квочка, Сім синів вдяглись, три дочки. Решту кептариків Одягли журавлики. Скільки ж кептариків одягли журавлики? (88) 2. Завдання «Задача» Від дуба до сосни, відстань між якими 62 м, йшов їжак, а назустріч йому заєць. Хто з них був далі від дуба і на скільки метрів, коли їжак пробіг 18 м, а заєць - 43 м? (На папері, намальована схема задачі. Кожен учасник розв’язує задачу за своїм столом. Час на роботу 5 хвилин. Правильна відповідь червоний жетон.) Для вболівальників: хто перший дасть, правильну відповідь. 3. Завдання «Закодований вислів». У цьому завданні потрібно розв’язати приклади. Відповідь у прикладі — це номер букви у ключовому вислові. Записавши букви у порожні клітинки, можна прочитати зашифрований вислів. (Квітни. Земле?) 8+9 Ключ З Л Т В Е К М Е І И Н 5 7 8 14 15 17 18 24 32 92 99 За спиною одного глядача (товариш, один із батьків, учитель) розташовані зображення рослин, тварин, явищ або станів природи (закріплені на дошці). Помічник ведучого відкриває картинку із зображенням, на якій унизу написане опорне слово. Завдання учасника — пояснити глядачеві, що зображено на картинці (не називаючи слова), а глядач на основі пояснення називає, що зображено на малюнку. IV. Станція «Мультяшки» Учасникам пропонується фрагменти 18 мультфільмів. Кожен фрагмент має номер. У гравців — картки з цифрами, від 1 до 18. Ведучий ставить запитання, що пов’язані зі змістом того, чи іншого мультфільму, а учні піднімають картку з відповідним номером. За кожну правильну відповідь – зелений жетон. Завдання
Журі підраховує кількість балів, отриманих кожним учасником. Визначається переможець. Відбувається нагородження переможця цінним подарунком та дипломом. Учні, які посіли друге і третє місця, нагороджуються грамотами. Найактивніший уболівальник отримує цінний подарунок. | |||
Переглядів: 5212 | Рейтинг: 5.0/2 |
Всього коментарів: 0 | |