Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Як різняться рослини за тривалістю життя?
ПРИРОДОЗНАВСТВО 2 КЛ. ЗУСТРІЧ 19. ЯК РІЗНЯТЬСЯ РОСЛИНИ ЗА ТРИВАЛІСТЮ ЖИТТЯ?
Мета: сформувати в учнів поняття про однорічні і багаторічні рослини; навчити наводити приклади однорічних та багаторічних рослин своєї місцевості; розвивати вміння порівнювати, виділяти істотні ознаки; виховувати самостійність, прагнення знаходити відповіді на поставлені запитання, бережливе ставлення до рослин.

Хід уроку Природознавство 2 кл. Як різняться рослини за тривалістю життя?
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Перевірка домашнього завдання
— Що відбувається а деревами і кущами восени?
— Що відбувається з трав'янистими рослинами восени?
— Розкажіть складену розповідь «Осіннє життя рослин».
— Чим відрізняються між собою дерева, кущі і трав'янисті рослини?
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Не схожі між собою рослини і за тривалістю життя.
Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, які рослини належать до однорічних,
а які до багаторічних.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Робота за підручникам (с 48-49)
— Розгляньте малюнки на с. 48. Пригадайте, як за будовою відрізняються між собою дерева, кущі та трав'янисті рослини.
Робота в парі
— Складіть описи дерева, куща та трав'янистої рослини, використовуючи допоміжні слова: стовбур, головний, багата стовбурів, немає головного, дерев'янистий, соковитий, трав'янистий.
— Сонечко Семикрапочка роздивилася фотографії рослин і поцікавилася: «Як швидко після садіння рослини починають давати плоди?».
— Скільки років доведеться чекати, поки яблунька дасть плоди?
— А кущі смородини й аґрусу?
— А солодка духмяна садова суниця?
— А врожай помідорів й огірків, кавунів і динь?
— На які групи розподіляються рослини за тривалістю життя?
— Які рослини тільки багаторічні?
— Вік багатьох дерев дуже довгий, набагато довший, ніж вік тварин і людини. Якщо кінь або собака можуть дожити до 15-20 років, то для дерева — це тільки дитинство. Сосна вважається дорослою у 70 років, а дуб — не раніше, німе у 100 років. Можна зустріти дуби, яким понад тисяча років.
Для допитливих
Я Україні на Запоріжжі росте 800-літній дуб, під яким запорізькі козаки писали листа турецькому султанові. Заввишки дуби іноді досягають 40 м.
— Які рослини й однорічні, й багаторічні?
Робота в групі
— Хто пригадає більше назв рослин та загадок про них. До якої групи за тривалістю життя вони належать?
— Роздивіться фотографії і розкажіть: однорічні чи багаторічні рослини зображені на фотографіях?
Підсумок. Серед рослин є багаторічні, дворічні та однорічні рослини. Дерева і кущі — багаторічні рослини. Трав'янисті рослини бувають багаторічними, дворічними та однорічними.
2. ФІакультхвилинка
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Робото над загадками
■ Хто ховає під кущі наглі супи та борщі? (Картопля)
■ Сам червоний, а чуб зелений. (Буряк)
■ Сидить дівчина в коморі, а коса її надворі. (Морква)
■ Під лопухом зелене яйце з хвостом. (Огірок)
■ Сидить Марутака в семи кожушках.
Хто її роздягає, той сльози проливає. (Цибуля)
■ Зелена, а не гай, Біла, а не сніг,
Кучерява, а без волосся. (Береза)
■ Я найпершим зацвітаю Синім цвітом серед гаю. Відгадайте, що за квітка, Бо мене не буде плітку. (Пролісок)
■ На сонечко я схожий І сонечко люблю.
За сонцем повертаю Голівоньку свою. (Соняшник)
■ Із зеленої сорочки, Що зіткав весною гай, Білі дивляться дзвіночки.
Як зовуть їх, підгадайІ (Конвалії)
■ У зеленім кожушку. Костяній сорочці,
Я росту собі в ліску.
Всім зірвати хочеться! (Ліщина.)
■ Навесні цвітуть мої свічі. Заглядають сонцю в вічі, а під осінь ті свічки Вдягнуть а голок кожушки. (Каштан)
— Розподіліть рослини, що ви відгадали, на однорічні і багаторічні.
— Поясніть, чому горох — однорічна рослина, морква — дворічна, пролісок, картопля — багаторічні трав'янисті рослини.
VI. Підсумок уроку. Природознавство 2 кл. Як різняться рослини за тривалістю життя?
— Що нового про рослини ви дізналися на уроці?
— Які бувають рослини за тривалістю життя?
— Наведіть приклади однорічних рослин.
— Наведіть приклади багаторічних рослин.
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С.48-49.
— Наведіть приклади однорічних та багаторічних рослин, які гарно цвітуть. Дізнайтеся, як за ними доглядати.

Джерело: http://fiz-cultura.ucoz.ua/news/prirodoznavstvo_2_kl_zustrich_19_jak_riznjatsja_roslini_za_trivalistju_zhittja/2013-12-2
Категорія: Уроки | Додав: (25.07.2015) | Автор: Home
Переглядів: 1482 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!