Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Календарне планування з приподознавства 4 клас Гільберт

№ з/п Тема уроку Дата Повторення
Домашня робота
Вступ(1 год)
1. Людина – частина живої природи. Взаємозв’язок людини та природи 02.09 Пов. Жива і нежива природа
с. 3-6
Всесвіт і Сонячна система (12 год)
2. Космічний простір. Уявлення давніх людей про Землю і Всесвіт 04.09 Пов. Як людина пізнає світ
с. 7-8
3. Сонячна система та її склад. Поняття про космічне тіло 09.09 Пов. Природні та рукотворні тіла
с. 8-10
4. Сонце – зоря, центральне тіло Сонячної системи. Значення Сонця для живої і неживої природи 11.09 Пов. Правила ставлення до природи
с. 10-12
5. Планети Сонячної системи. Планети-гіганти 16.09 Пов. Чому відбувається зміна дня і ночі
с. 13-14
6. Чому Земля придатна для життя? Планети Земної групи. 18.09 Пов. Вимірювання тіні від гномона
с. 14-16
7. Теплові пояси Землі та їх вплив на природне середовище 23.09 Пов. Сонце в нашому житті
с. 16-19
8. Чому бувають різні пори року? Зміна пір року. Земля: добовий і річний рух Землі. Вісь 25.09 Пов. Глобус – модель Землі
с. 19-22
9. Зорі. Сузір’я. Велика та Мала Ведмедиця. Полярна зоря 30.09 Пов. Назви осінніх місяців
с. 22-24
10. Молочний шлях – наша Галактика. Сучасні уявлення про Всесвіт. Дослідження Всесвіту 02.10 Пов. Водойми рідного краю
с. 24-26
11. Навчальний проект «Мандрівка просторами Всесвіту, про яку ти мрієш» 07.10 Пов. Стани перебування води

12. Контрольна робота № 1 за розділом «Всесвіт і Сонячна система» 09.10
План і карта (7 год)
13. Орієнтування на місцевості. Горизонт. Сторони горизонту. 16.10 Пов. Будова термометра
с. 27-29
14. Орієнтування на місцевості за допомогою Сонця, компаса та місцевих ознак 21.10 Пов. Які бувають термометри
с. 29-32
15. Навчальна екскурсія. Визначення лінії горизонту та орієнтування на місцевості за допомогою компаса 21.10 Пов. Кругообіг води в природі

16. План місцевості. Умовні знаки на плані місцевості. План і малюнок: спільні та відмінні риси 23.10 Пов. Властивості води
с. 32-35
17. Масштаб. Практична робота читання плану з використанням маштабу 04.11 Пов. Що таке погода
с. 36-38
18. Географічна карта. Умовні знаки на карті 06.11 Пов. Лікарські рослини
с. 38-40
19. Контрольна робота № 2 за розділом «План і карта» 11.11 Пов. З яких частин складається гриб
Природа материків і океанів (23 год)
20. Населення. Заселення людиною Землі. Чисельність населення Землі. Зміна чисельності населення 13.11 Пов. Хвойні та листяні рослини
с. 41-43
21. Материки, океани і частини світу на географічних картах. Глобус. Карта півкуль 18.11 Пов. Осілі та перелітні птахи
с. 41-43
22. Практична робота: робота з географічною картою півкуль та світу; нанесення на контурну карту назв материків та океанів 20.11 Пов. Дикі та свійські тварини
с. 43-45
23. Природа океанів. Тихий океан. Життя океанічних вод 25.11 Пов. Ланцюги живлення с. 45-47
24. Атлантичний, Північний Льодовитий та Індійський океани 27.11 Пов. Зміни в природі восени
с. 47-51
25. Євразія – найбільший материк. Еверест – найвища точка Землі 02.12 Пов. Кімнатні рослини
с. 51-53
26. Рослинний і тваринний світ Євразії 04.12 Пов. При якій температурі замерзає вода
с. 54-55
27. Африка – найспекотніший континент на Землі. Особливості кліматичних умов африканського континенту 09.12 Пов. Прикмети зими
с. 55-57
28. Рослинний і тваринний світ Африки 11.12 Пов. Рослини взимку
с. 57-62
29. Північна Америка 16.12 Пов. Що таке ожеледиця
Пов. Які звірі залягають в сплячку
с.
30. Флора і фауна Північної Америки 18.12 Пов. Природні явища
с.
31. Південна Америка 23.12 Пов. Червона книга
с.

32 Рослинний і тваринний світ Південної Америки 25.12


ІІ СЕМЕСТР

32. Австралія – найсухіший материк Пов. Які звірі залягають в сплячку
с.85-88

33. Рослинний і тваринний світ Австралії. Особливості та природні символи Пов. Природні явища
с.88-93
34. Антарктида – найхолодніший материк Пов. Червона книга
с.94-96
35. Чи можна жити в Антарктиді? Рослинний і тваринний світ Антарктики Пов. Що таке сонячний годинник
с.96-100
36. Навчальний проект «Цікавий світ материка, на який я хочу потрапити» Пов. Лінія горизонту
с.100
37. Навчальний проект «Цікавий світ материка, на який я хочу потрапити» (Продовження) Пов. Сторони світу
с.100
38. Підсумковий урок за розділом «Природа материків і океанів» Пов. Пори року
с.41-100
39. Контрольна робота № 3 з розділу «Природа материків і океанів» повторення

Природа України (21 год)

40. Україна на карті світу. Карта України Пов. Властивості повітря
с.101-103
41. Практична робота. Робота з фізичною та адміністративною картою України Пов. Весняні місяці
с.103
42. Форми земної поверхні України та рідного краю. Практична робота. Позначення на контурній катрі основні форми земної поверхні України Пов. Чому виникає вітер
с.103-106
43. Вичерпні та невичерпні ресурси Землі. Корисні копалини. Види корисних копалин. Пов. Перелітні птахи
с.107-109
44. Природне паливо та його запаси в Україні Пов. Звірі навесні
с.110-112
45. Водойми України. Моря, річки, озера, болота.
Практична робота. Позначення на контурній катрі річки України Пов. Що таке гномон
с.113-116
46. Озера і болота. Охорона водойм Пов. Як орієнтуватися в лісі.
с.116-119
47. Чорне море. Рослинний і тваринний світ Чорного моря Пов. Зміни в природі навесні с.119-124
48. Азовське море. Флора і фауна Азовського моря Пов. Світ живої природи
с.124-127
49. Навчальний проект «Водойми рідного краю, їх стан та охорона» Пов. «Книга скарг» природи
Пов. Ознаки літа
с.127-128
50. Ґрунти. Охорона ґрунтів. Дослідження
( визначити грунти, які утримують воду) Пов. Для чого потрібне Сонце
с.128-131
51. Природні зони України. Карта природних зон Пов. Охорона лісу
с.132-134
52. Мішані ліси (Полісся) Пов. Яруси рослин у лісі
с.134-138
53. Навчальний проект «Чому ліси називають легенями «легенями планети »?» Пов. Лісова аптека
с.138-139
54. Лісостеп. Особливості клімату та ландшафту лісостепової зони Пов. Солоні водойми
с.139-142
55. Степ. Рослинний та тваринний світ степової зони Пов. Прісні водойми
с.142-146
56. Гори Карпати. Говерла – найвища точка України Пов. Тварини лісу
с.146-151
57. Кримські гори Пов. Тварини лісу
с.151-155
58. Охорона природи Карпат і Кримських гір. Заповідні території Пов. Рослини лісу с.155-161
59. Навчальний проект «Що можна зробити для збереження природи в моєму краї?» Пов. Рослини-«годинники»с.161
60. Контрольна робота № 4 Повторення
101 -161
Тіла і речовини (7 год)
с.
61. Тіла і речовини. Властивості тіл та речовин Пов. Сторони горизонту
с.162-163
62. Агрегатні стани речовин та їхня зміна Пов. Органи чуття
с.163-165
63. Будова речовини Пов. Сонячну систему
с.165-166
64. Тверді тіла. Властивості твердих тіл Пов. Органи дихання
с.167-168
65. Навчальний проект «Дослідження твердих тіл на прикладі граніту, крейди » Пов. Будову тіла
с.169
66. Властивості рідин і газоподібних речовин
Дослідження властивостей рідин с.170-172
67. Різноманітність речовин і матеріалів та їх значення для людини. Підсумковий урок за рік. с.173-176

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: yanacergeevna (25.01.2016) | Автор: Пруднікова Яна E
Переглядів: 2739 | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!