Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Картка учня девіантної поведінки

Картка учня девіантної поведінки

1. Прізвище, ім'я, по батькові _______________________________________________________
2. Дата народження_______________________________________
3. Клас_____________
4. Класний керівник, наставник______________________________
5. Домашня адреса________________________________________
6. Категорія пільговості.___________________________________
7. Відомості про батьків (опікунів)________________________________________
_____________________________________________________
Батько (прізвище, ім'я, по батькові), місце роботи________________________
____________________________________________________________________
Мати (прізвище, ім'я, по батькові), місце роботи__________________________
______________________________________________________________

8.Мікроклімат у сім’ї______________________________________
______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
________________________________________________________________
9.Успішність

Термін 12-10   9-7   6-4   3-1   н/а
І семестр
ІІ семестр
Рік

10.Пропуски занять без поважних причин

Місяць 09
10
11
12
01
02
03
04
05

Кількість

11.Форми роботи


з/п Дата Форма роботи, тема Хто проводив Результативність

Особливості інтелектуального й емоційно-вольового розвитку дитини

Більшість важких учнів відрізняються від своїх однолітків особливостями інтелектуального й емоційно-вольового розвитку, що не має нічого спільного з відсутністю в них відповідних здібностей, що не, пов'язано з уродженою розумовою неповноцінністю. Це обумовлено недостатнім розвитком психічних якостей, що утворюють. Пізнавальні здібності (увагу, абстрактне мислення, пам'ять) через те, що ці якості вчасно не виправлялись, не тренувались. Ці розбіжності виражаються у невмінні логічно мислити передбачати наслідки власних учинків, а також у низькій пізнавальній активності, у відсутності інтересу до наукових і суспільно-політичних проблем, історії духовної культури. Дітей цікавлять суто життєві проблеми. Дефекти волі характеризуються вибірковим підходом до процесу діяльності. Для досягнення бажаної мети діти можуть виявити силу, витримку, наполегливість і кмітливість. А от для подолання навіть незначних труднощів, пов'язаних з виконанням обов'язків (вчити уроки, дотримуватися режиму, виконувати обіцянки, підкорятись вимогам свідомої дисципліни), волі не вистачає.

Різноманітні прояви емоційної сфери залежать від типу темпераменту
• Холерики — запальні, імпульсивні, грубі, неадекватно реагуючі.
• Сангвініки — злі, жорстокі, агресивні, свідомо прагнуть завдати
неприємностей оточуючим.
• Меланхоліки уперті, вразливі, замкнуті
• Флегматики—мляві, інертні, до всього байдужі, не зважають на те, що через них страждають оточуючі. Проблема ефективності в роботі з перевиховання учнів — одна з найскладніших. «Важкі» учні(тим паче-правопорушники) порівняно нечисленні у школі. Однак їхня поява у школі повинна змусити педагогічний колектив серйозно замислитися і проаналізувати причини недоліків у навчально-виховній роботі.
Існує думка, що правопорушення — результат неправильного виховання дітей у родині й негативного впливу на них вуличної компанії друзів. Але саме школа покликана не тільки навчати, але й виховувати дітей шкільного віку. Саме школа має у своєму розпорядженні кадри фахівців у сфері виховання, до чиїх обов'язків входять виправлення недоліків сімейного виховання, боротьба з негативними наслідками стихійного-групового спілкування дітей.

Категорія: Я - класний керівник | Додав: хотина7178 (23.11.2009) | Автор: Світлана Зварічук E
Переглядів: 6687 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!