Характеристика про рівень розвитку та результати оволодіння компонентами навчальної діяльності учня 1-А класу - Я - класний керівник - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Характеристика про рівень розвитку та результати оволодіння компонентами навчальної діяльності учня 1-А класу

Характеристика
про рівень розвитку та результати оволодіння
компонентами навчальної діяльності
учня 1-А класу ___________________________________________ П.І.Б.
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
повна назва школи

 


1. Дата народження __________________.
2. Стан здоров’я (група): основна, підготовча, спеціальна.
3. Потребує занять з логопедом: так, ні.
4. Ставлення до навчання: позитивне, задовільне, незадовільне, індиферентне.
5. Особливості психічної адаптації: виражена, повна, помірна, початкова, відсутня.
6. Загальний рівень готовності до подальшого навчання: мотиваційний, інтелектуальний, фізичний, особистісний.
7. Увага: довільна, мимовільна.
8. Пам’ять: короткочасна, довготривала.
9. Мислення: наочно-дійове, наочно-образне, логічне, абстрактне.
10. Інтереси до діяльності: розумової, практичної, художньої.
11. Темп роботи: швидкий, середній, повільний.
12. Якість роботи: хороша, задовільна, незадовільна.
13. Реакція на зовнішні подразники: швидка, урівноважена, повільна.
14. Реакція на зміну видів діяльності: швидка, помірна, повільна.
15. Ставлення до речей: бережливе, не бережливе, охайне, неохайне.
16. Ставлення до людей: альтруїст, егоїст, урівноважений.
17. Рівень самооцінки: завищена, об’єктивна, занижена.
18. Ставлення до навчання: відповідальне, безвідповідальне.
19. Типові випадки відхилень у поведінці: _____________________________.
20. Позиція в колективі: лідер (формальний, неформальний), популярний, малопопулярний, ізольований, відторгнутий.
21. Рівень вихованості: високий, середній, низький.
22. Рівень навчальних досягнень з:
мовлення: високий, достатній, середній,початковий;
читання: високий, достатній, середній,початковий;
письма: високий, достатній, середній, початковий;
математики: високий, достатній, середній, початковий;


Висновок: програму першого класу засвоїв.

___ травня 20___ р.

 

               Директор школи _____________________ П.І.Б. 
               Класний керівник ____________________П.І.Б.

Категорія: Я - класний керівник | Додав: (01.06.2015)
Переглядів: 689 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!