Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
Характеристика учня _____ класу _________________________________ П.І.Б.
______________ має хороший фізичний і розумовий розвиток, має високий рівень навчальних досягнень з усіх предметів. Учениця надає перевагу предметам гуманітарного циклу, має широкий кругозір, любить читати. ____________ вміє висловлювати власну думку усно та письмово, доводити її, при цьому демонструючи багатий словниковий запас. Мовлення виразне, емоційне, вміє декламувати вірші. Учениця має добре розвинуту довільну увагу, вільно переключається із одного виду діяльності на інший, вміє зосереджуватись на суттєвих фактах, вміє її розподіляти. Програмний матеріал засвоює швидко, ґрунтовно. Має добре розвинену пам'ять, швидко запам’ятовує навчальний матеріал і легко його відтворює. Вміє відрізняти істотні та другорядні ознаки предметів та явищ, має розвинену уяву. Організована, вміє самостійно працювати з книгою, заучувати матеріал, контролює себе, дотримується режиму дня. Вміє самостійно працювати з книгою, заучувати матеріал, контролювати себе. Дотримується режиму дня, реагує на похвалу чи осуд вчителя, любить малювати. Спокійна, врівноважена, вихована, чуйна, користується авторитетом серед учнів класу. Чуйна, добра, працелюбна, товариська, має добрі організаторські здібності, відвідує хореографічний та вокальний гуртки, . ___ травня 20___ р.
Характеристика учня ______класу ________________________________________________ (повна назва школи) (ПІП учня) _______________________________________________________________________ навчався у 1 класі з 1 вересня 20____ року. Програмовий матеріал засвоїв на високом / достатньом / середньом / початковому рівні. Прагнення вчитися – проявляє / не проявляє. На уроках активний / пасивний. Загальний рівень розвитку пізнавальної сфери – високий / середній / низький. Рівень розвитку пам’яті – високий / середній / низький, уваги – високий / середній / низький, мислення – високий / середній / низький, уяви – високий / середній / низький, мовлення - високий / середній / низький. _______________________________________________________________________________ Ставлення до навчання : позитивне / негативне / нестійке ________________________________________________________________________________ Мотивація до навчання – присутня / відсутня. Емоційний стан:_________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ Переважають здібності: _________________________________________________________ __. травня .20__р. Директор школи: _____________________ П.І.Б Класний керівник: ____________________П.І.Б
*** ________________ має хороший фізичний і розумовий розвиток, має високий та достатній рівень навчальних досягнень. Учень надає перевагу предметам математичного циклу, має широкий кругозір, дбре розвинуте логічне мислення, любить читати. Дмитро вміє висловлювати власну думку усно та письмово, доводити її при частковій допомозі вчителя, при цьому демонструючи достатній словниковий запас. Мовлення виразне, емоційне. Учень має розвинуту довільну увагу, вільно переключається із одного виду діяльності на інший, зосереджуючи увагу на суттєвих фактах, проте не вміє її розподіляти, часто відволікається. Програмний матеріал засвоює швидко, осмислено. Має хорошу пам'ять, матеріал запам’ятовує швидко і легко його відтворює. Вміє відрізняти істотні та другорядні ознаки предметів та явищ, має розвинуту уяву. Неорганізований, проте вміє самостійно працювати з книгою, заучувати матеріал, контролювати себе, дотримується режиму дня, реагує на похвалу чи осуд вчителя. Часто створює конфліктні ситуації, може проявляти агресивність по відношенню до учнів класу. Відвідує хореографічний гурток. Емоційний, вразливий, товариський, артистичний, відвідує хореографічний гурток, користується авторитетом серед школярів.
___ травня 20___ р. Директор школи ______________ П.І.Б. Класний керівник ______________ П.І.Б. *** ________________ має хороший фізичний і розумовий розвиток, однак навчається не в міру своїх можливостей, має достатній та середній (іноземна мова, математика) рівень навчальних досягнень. Учениця надає перевагу предметам гуманітарного циклу. Вікторія вміє висловлювати власну думку усно та письмово, доводити її при допомозі вчителя, при цьому демонструючи достатній словниковий запас. Учениця неуважна, а тому не швидко переключається із одного виду діяльності на інший, не вміє швидко зосереджувати увагу на суттєвих фактах, не вміє розподіляти увагу. Програмний матеріал засвоює після багаторазового пояснення вчителя, може відволікатися при поясненні матеріалу. Має хорошу пам'ять, проте запам’ятовує матеріал і відтворює його при допомозі вчителя. Вміє самостійно працювати з книгою, але заучує матеріал повільно, оскільки часто відволікається. Швидка, непосидюча, може конфліктувати з однокласниками, відвідує хореографічний та вокальний гуртки. ___ травня 20___ р. Директор школи ______________ П.І.Б. Класний керівник ______________ П.І.Б. *** Інфантильний, дратівливий, може конфліктувати з учнями класу. Самостійно працює з книгою неохоче, заучує матеріал повільно, оскільки часто відволікається. Швидкий, вразливий, дратівливий, може конфліктувати з учнями класу. Відвідує хореографічний гурток. Вихованням дитини займається бабуся. Доручення виконує охоче, працелюбний. | |
Переглядів: 327522 | Рейтинг: 3.5/153 |
Всього коментарів: 0 | |