Я, моя сімя і друзі. Підтема: Різдво в моїй родині - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Я, моя сімя і друзі. Підтема: Різдво в моїй родині

Тема: Я, моя сімя і друзі.
Підтема: Різдво в моїй родині.
Мета уроку:
навчальна: повторити букви: «Aa», « Ll», вимову звуків [ᴂ], [b], [k], [d], [e], [f], [g], [h], [i],[l], [dƷ], лексичні одиниці, що вивчались з буквами англійського алфавіту; автоматизувати навички вживання лексичного матеріалу з теми «Я, моя сім’я і друзі» в діалогічному мовленні та монологічному мовленні практикувати вживання конструкції: «This is my…» в усному мовленні учнів;
освітня: поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови;
розвиваюча: продовжити формувати навички англомовної артикуляції; розвивати культуру спілкування в ситуації «Моя сім’я»;
виховна: виховувати в учнів етику спілкування з друзями, самостійність, наполегливість, старанність у роботі, сприяти інтересу до уроків англійської мови.
Обладнання уроку: карта Великобританії,портрет королеви Великобританії, фотографія Букімгемського палацу, картки з буквами; малюнки:тато, мама, сестра, брат, бабуся, дідусь, тітка, дядько; паперові ляльки пальчикового театру; підручник «English 1» О.Д. Карп’юк, ноутбук, звуковий супровід.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1 .Привітання

Teacher: Good morning, children.
Pupils: Good morning.
Teacher: Nice to see you.
Pupils: Nice to see you.
Teacher: Thank you. Today we have a lot of guests at our lesson. Do you like to sing?
Pupils: Yes, we do.
Teacher: Let`s sing a very good song “Hello, everyone!” to greet them all.
Teacher: Let’s sing together
Hello, everyone! Tra-la-la-la-la
Hello, everyone! Tra-la-la-la-la-la
Hello, everyone! Tra-la-la-la-la
Hello, everyone!
Teacher: The topic of our lesson today is "Chistmas in my family". So, let's start!
2. Гра з м’ячем .
Учні стають в коло. Вчитель тримає м’яча і вимовляє фразу: «Hello!I am+name. What is your name? ». Тоді м’яч передають учні один одному, вітаються до учня поруч, запитує ім’я і передає м’яча. Гра закінчується, коли м’яч знову дійде до вчителя.
3.Практика у мовленнєвій діяльності. Повторення вивченого про англомовні країни.
Teacher:У яких країнах розмовляють англійською мовою?
Children: У Великобританії, США, Канаді, Австралії.
Teacher: Well done! Молодці! Як звати королеву Великобританії?
Children: Єлизавета ІІ.
Teacher: Well done! Молодці! Де живе королева та її сім’я?
Children: У Букінгемському палаці.
Teacher: Well done! Молодці! У якому місті знаходиться палац королеви (queen)?
Children: У місті Лондоні.
Teacher: Якою мовою розмовляє королева (queen) та жителі її королівства (kingdom)?
Children: Англійською.
Teacher: Well done! Молодці!Герої якої казки народились і живуть у королівстві Великої Британії?
Children: Казки « Вінні-Пух».
4. Фонетична розминка.
( Перед тренуванням у вимові звуків пригадують казку про Язичка)

Teacher: Є в нас один помічник, маленький, але дуже-дуже потрібний. Живе він у затишному і теплому будиночку є підлога, стеля і навіть міцний парканчик. Вікон у будиночку немає,але є великі двері. Коли вони відкриваються, то розсувається парканчик, і відразу видно і весь будиночок, і того, хто в ньому живе.
Teacher: Дітки, житель нашого будиночка, про якого ви здогадались із казки, допоможе нам гарно вимовляти звуки та слова англійської мови. Він має одну дуже хорошу звичку – кожного дня робити зарядку. Давайте разом із ним зробимо зарядку. Широко відкрийте і щільно закрийте «двері до будиночка» (рот). Проведіть кінчиком язика по «парканчику - верхньому і нижньому» (зубах). Доторкніться до «підлоги, стелі і стін будиночка» (нижнього і верхнього піднебіння, внутрішнього боку щік).
Teacher: Язичку затишно живеться у своєму теплому будиночку-ротику. Зранку він прокинувся і позіхнув:
[ᴂ - ᴂ - ᴂ].
Язичок зробив ранкову зарядку, вмився і поснідав. Раптом він почув, як хтось стукає у двері його будиночка:
[b –b - b].
Язичок відчинив двері і побачив лисичку (Fox), яка плакала:
[ai – ai - ai].
Лисичка(Fox) сказала, що вона застудилась і у неї кашель:
[k – k -k].
Язичок помахав головою:
[е –е - е].
Він знав, як допомогти лисичці (Fox). Язичок вирушив у ліс до ведмедика (Bear) попросити трішки меду для лисички (Fox). Дорогою Язичок зустрів їжачка, який шукав грибочки у траві:
[ f – f - f].
А поряд на галявині паслися гуси:
[g –g - g].
На галявині було багато гарних квітів і літали комахи:
[і – і - і], insects.
Це були джмелі. Язичок задивився, як джмелі літають з квітки на квітку.
[dƷ – dƷ -dƷ],
але він згадав, що повинен знайти ведмедика (Bear), і побіг швидше, дихаючи:
[h – h -h].
Раптом почався дощик, і Язичок чув, як краплинки дощу стукають по парасольці:
[d – d -d].
Нарешті Язичок знайшов ведмедика (Bear) і попросив у нього трішки меду для лисички (Fox).
Please, please, please.
Ведмедик (Bear) з радістю поділився медом. Язичок йому подякував:
Thank you. Thank you. Thank you.
Язичок повернувся додому, де на нього чекала лисичка (Fox). Язичок і лисичка (Fox) сіли пити чай з медом та лимоном [l – l - l] lemon.
Таким чином лисичка (Fox) вилікувала свій кашель. Вона подякувала за мед:
Thank you. Thank you. Thank you.
А Язичок вирушив далі, де на нього чекало багато нових пригод.
ІІ. Основна частина уроку
1. Повторення букв англійського алфавіту
(Вчитель показує картки з раніше вивченими буквами англійського алфавіту « Aa-Ll», учні по черзі називають їх.)
2. Повторення лексичного матеріалу
Повторити лексичні одиниці, що вивчались з буквами англійського алфавіту: ant, apple, bear, book, cat, car, dog, duckling, elephant, egg, fox, fish,goose,horse,iguana,jaguar,kangaroo,lion.
( Малюнки: мураха, яблуко, ведмідь, книжка, кіт, машина, собака, каченя, слон, яйце, лисиця, риба, гуска,кінь, ігуана,ягуар,кенгуру,лев).
3. Гра « Запам’ятай і здогадайся».
1)На дошці 3 малюнки до теми. Діти називають їх, запам’ятовують і закривають очі долоньками. Вчитель додає ще 2 малюнки. Діти повинні назвати нові малюнки, не повторюючи тих, що раніше були. (Гра проводиться 2-3 рази).
4. Фізкультхвилинка
Teacher: Let’s have a little rest! Stand up, please.
Teddy Bear, Teddy Bear, touch your nose
Teddy Bear, Teddy Bear, touch your toes;
Teddy Bear, Teddy Bear, touch the ground,
Teddy Bear, Teddy Bear, turn around.
Teddy Bear, Teddy Bear, turn around,
Teddy Bear, Teddy Bear, touch the ground,
Teddy Bear, Teddy Bear, reach up high
Teddy Bear, Teddy Bear, wink one eye,
Teddy Bear, Teddy Bear, slap your knees,
Teddy Bear, Teddy Bear, sit down please.
5. Розвиток навичок аудіювання.
Робота з підручником.
Unit 3. Lesson 6. Ex. 1 p.36.
Teacher: Open your book!Відкрийте книжку. Page thirty-six. Сторінка 36. Have a look at the pictures.Розгляньте малюнки.
(Запитати про персонажів, де вони знаходяться, що відбувається в зображеній історії. Повідомити учнів, що вони прослухають історію. Спочатку діти слухають запис повністю. Під час другого прослуховування дати завдання учням показувати персонажа, що говорить у цей момент. Під час третього прослуховування зупиняти запис після кожної репліки, щоб діти повторили почуте. Повторення почутого можна зробити двічі.)
Фізкультхвилинка
Teacher: Let’s relax and do “Heads, shoulders, knees and toes”.
(Виконуємо вправи. Приклад рухів на моніторі)
6. Автоматизація навички вживання лексичного матеріалу з теми «Сім’я»
Гра : Хто це?
Учні повинні назвати на англійській мові члена родини, відображеного на картці. Наприклад:
Who is this?
This is father. etc.

Приготуйте пальчики. Prepare your fingers.
«Finger Family» - відео
(діти співають пісню і показують пальці).
7. Розвиток монологічного мовлення.
Гра «Знайомство з моєю сім'ю».
По одному учні виходять на середину класу та представляють ляльок свого пальчикового театру.
Hello!
I am…(name).
This is my family.
This is my father/ mother… .
8. Розширення знань учнів про культуру та звичаї країни, мова якої вивчається.
В Англії як і в багатьох англомовних країнах перед Новим роком святкують ще одне свято, яке називається Різдво (Christmas) .До дітей приходить у гості Санта Клаус приносить дітям подарунки вночі, коли усі сплять, і кладе їх у панчоху, яку діти спеціально залишають біля свого ліжечка.
Вчитель показує малюнки ялинки та Санта Клауса.
Teacher: This is a Christmas Tree.
This is Santa Claus.
9. Вивчення пісні « We Wish Youa Merry Chistmas!».
Unit 3. Lesson 6. Ex. 3 p.37.
ІІІ. Підсумок уроку.
Teacher
:Сьогодні ми з вами повторили багато з того, що вивчили з англійської мови. Well done! Молодці! Ви сьогодні чудово попрацювали. Thank you. The lesson is over. Merry Christmas and a Happy New Year! Goodbye!
Children:
Bye-bye for now,
See you soon.
Come back again.
To our classroom.

Категорія: Уроки | Додав: inkam (04.03.2016) | Автор: Чилей Інна Петрівна E
Переглядів: 258 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!