Школа. Правила школяра. Проект "Історія моєї школи" - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Школа. Правила школяра. Проект "Історія моєї школи"

Конспект уроку з курсу «Я у світі» у 3 класі
Тема уроку: Школа. Основні правила школяра. Проект «Історія моєї школи»
Загально-пізнавальні цілі: ознайомити учнів з основними правила школяра,
розвивати інтерес до пізнання і збереження традицій школи,
виховувати почуття гордості за свою школу,
Конкретизовані навчальні цілі: розуміє необхідність виконувати правила поведінки в школі;
вміє коригувати свою поведінку, змінювати її у правильному напрямі.
володіє дослідницькими прийомами: збирання необхідної інформації та її аналізу.
Навчально-методичне забезпечення: мультимедійний супровід уроку, аудіозапис пісні Шаїнського «Вчать у школі», роздатковий матеріал, пошукові роботи учнів.

Хід уроку

I. Організація класу до уроку.
Ось дзвінок нам дав сигнал,
Працювати час настав,
То ж і ми часу не гаймо,
Працювати починаймо.

ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Робота над загадкою

Чистенькі віконця
Сміються від сонця
Діточки довкола –
Наша рідна ...(школа)
2. Слухання аудіозапису пісні Шаїнського «Вчать у школі»

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Школа! У кожного вона своя, така знайома, така рідна, що сміливо можеш із заплющеними очима по ній пройти!
Найкраща у світі дорога до школи,
Бо ти у дитинстві простуєш по ній.
Її не забудеш ніколи-ніколи,
Вона, наче сонце, у долі твоїй.
Вона тебе кличе, як сонечко встане,
І співом пташиним вітає тебе,
І радістю щиро на тебе погляне,
Там небо всміхнеться тобі голубе.
На сьогоднішньому уроці ви дізнаєтесь про історію нашої школи, її традиції, а також пригадаєте основні правила школяра.

ІV. Вивчення нового матеріалу
1. Опрацювання оповідання В.Сухомлинського «Школа» ст.48

- Що із прочитаного вам було знайоме?
- Що нового дізналися?
- Чого навчають у школі?
- Що вивчають у школі?

2. Робота в парі.
Гра «Подаруй другу вірш» (читання один одному вірша М.Чумарної «Чого навчають у школі» ст. 48)
- Доповніть перелік шкільних наук.
- Які найбільше до вподоби вам?
- Чи знаєте ви у якій школі навчалися ваші батьки?
- Чиї батьки закінчили нашу школу?

3. Практичне завдання «Правила школяра».
Ви всі різні та несхожі одне на одного. Як же зробити так, щоб такі різні люди все ж таки жили з повагою одне до одного? Для цього існують правила, які регулюють стосунки між людьми. Життя змусило людей встановити багато різних правил, і ми маємо справу з ними на кожному кроці. Ось і у школі теж є правила нашого співжиття, які називаються «Правила для учнів». Всі ви повинні дотримуватись цих правил, щоб у школі під час уроків було тихо, щоб кожен мав своє місце за партою, щоб легше було вас навчати, а вам – учитися.
Як ви думаєте, навіщо вивчати правила поведінки учнів в школі? (щоб їх не тільки знати, а й виконувати)
Зачитування вчителем віршованих правил поведінки в школі. Учні тим часом у себе на паперових «стрілочках» шукають це саме правило, але записане одним реченням.
Потім з цих «стрілочок» на мультимедійній дошці викладається «Стежина правил», яка веде до школи.

Вчасно йди завжди до школи
Та не спізнюйся ніколи.
Вчись раніше пробудитись,
Щоб до школи не спізнитись.
Вчасно приходити до школи
Чемним будь, завжди вітайся
І при цьому — усміхайся.
Всіх вітай: дітей, батьків,
Друзів і учителів.
Зі всіма вітатися
Слухай вчителя уважно
І веди себе поважно.
Щоб чогось не пропустити
Та все добре зрозуміти.
Уважно слухати вчителя
На уроці не гукай,
Завжди руку піднімай.
Там, де шум і крик буває
Працездатності немає.
На уроці сидіти тихо
На перерві в ігри грайся,
А не бігай, не штовхайся.
Як ведеш себе негоже —
Завжди травма бути може.
У школі ходити спокійно
Школа — це твій рідний дім.
Будь господарем у нім.
Парти бережи і стіни
Скрізь поводь себе відмінно.
Берегти шкільне майно
Книжка всім знання дає.
В кожній щось цікаве є.
То ж по книжці не малюй
Та не рви її, не псуй.
Берегти книжки
В школу з книжкою ідіть.
Зайві ж речі не беріть.
Ними можна травмувати.
Всім про це потрібно знати.
Не брати в школу зайвих речей
Наполегливо учися.
У житті це знадобиться.
Вчитись ти прийшов до школи —
Не забудь про це ніколи!
Наполегливо вчитися

4. Фізкультхвилинка (проводить черговий учень)

5. Захист учнівських міні-проектів про історію нашої школи та її традиції.
Наша школа має свою історію, традиції, які склалися давно і передаються з класу в клас, від батьків до дітей, від братиків до сестричок, від вчителів до учнів.
Ви готували до сьогоднішнього уроку міні проекти про історію нашої школи, її сучасне життя і тому слово нашим пошуковцям.
Виступи учнів:
Климчук Владислав «Школа Боянич у давнину»
Караман Назар «Оновлена школа часів незалежності України»
Антоненко Євген «Сучасне життя школи, її традиції»

V. Підсумок уроку. Рефлексія
- Чи дорога вам наша школа?
- чому ви її любите?
- Що б ви хотіли змінити у школі?
- Які нові традиції ви б запровадили?
- Що корисного ви можете зробити для нашої школи?
А зараз давайте зробимо подарунок молодшим учня на згадку про сьогоднішній урок. (Колективне виконання роботи на плакаті. Діти добирають слова-прикметники про нашу школу і маркерами записують їх. Плакат вивішується на дошці.)
Ш – швидка, шумна, шикарна…
К – красива, корисна…
О – охайна, омріяна, обізнана, оздоблена…
Л – любима, лагідна…
А – активна, актуальна…

Категорія: Уроки | Додав: (26.02.2017) | Автор: Лариса Дмитрів E
Переглядів: 94 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!