Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Тема. Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння таблиць додавання та відні- мання в межах 10. Вимірювання і побудова відрізків. Мета. Формувати навички лічби в межах 20, закріпити вміння і навички додавання й віднімання в межах 10, удосконалювати навички вимірювання й побудови відрізків, вчити розв’язувати задачі; розвивати мислення, пам'ять, увагу; виховувати інтерес до знань. Хід уроку І. Організація класу. Всі за парти дружно стали І з гостями привітались. Посміхнулись, тихо сіли Й до роботи приступили. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми й мети. - Яким ви хочете бачити сьогоднішній урок? - А якими ви повинні бути на уроці? - Сьогодні у нас буде незвичайний урок – урок-подорож. І помандруємо ми з вами по Математичній галактиці, побуваємо на незвичайних планетах та зорях. Під час подорожі ми повторимо лічбу чисел у межах 20. Будемо розв’язувати приклади та задачі, перевіримо, чи вмієте ви будувати відрізки. А для чого нам це потрібно? Щоб дізнатися, на чому здійснимо подорож, відгадайте загадку. Розтина блакить, гостроголова, Аж до зір готова досягти; Космонавтики вона основа «Екіпаж споряджено – лети!» Тут, у вірші, й відповідь готова, А тобі – лишається знайти. ІІІ. Актуалізація опорних знань 1. Першу зупинку ми зробимо на зірці Довідкова - Чи знаєте ви що таке галактика? зоря? планета? Нам допоможуть місцеві жителі. Надаємо їм слово. Робота довідкового бюро. Галактика – величезне скупчення зір Зорі – розпеченні велетенські кулі(небесні тіла). 2. Усна лічба Наступну зупинку ми зробимо на зірці Обчислень. Будьте уважними. 1)5 берізок, 2 смерічки зеленіють над потічком, біля них одна калина, скільки всіх дерев, скажи-но? 2)Гра «Мовчанка» 3 5 4 10 7 2 +6 0 -7 1 8 9 3. Каліграфічна хвилинка Наступна зупинка зірка Міркувань. Одиниця жартувала та нуля все розважала. Коли друзі поруч стали число яке вони склали? - За допомогою яких цифр записується число 10? - Як записуються цифри? 4. Математичний диктант. Наступна зупинка на зірці Рішень. - число 9 зменшити на 5; - від 10 відняти 2; - перший доданок 3, другий доданок такий самий, знайти суму; - до якого числа треба додати 3 щоб отримати 8; - запишіть число, яке містить 1 дес. і 2 од., - у Оленки було 6 цукерок а у Петрика на 5 менше. Скільки цукерок у Петрика? 4 8 6 5 12 1 - назвіть найбільше число, найменше число, запишіть у порядку зростання. 1 4 5 6 8 12 - Яке число зайве? Чому? 5. Фізкультхвилинка. Зоря Відпочинку. IV. Закріплення та повторення вивченого. 1. Зупинка на зірці Думок. Гра «Влучний стрілець» С. 83, №1 - Скласти приклади, в яких перший доданок число 10. 10+7 10+5 10+3 свій приклад - Як по іншому називається число 10? яке число утвориться з двох десятків? - Полічити від 11 до 20; від 20 до 11. 2. Зупинка на зірці Задач. Оленка вирізала 10 сонечок, а Петрик – на 6 сонечок більше. Скільки сонечок вирізав Петрик? Аналіз задачі. Розв’язок. - Що таке Сонечко?(правильно, зірка). - А ще є комаха сонечко, подивіться. Вони дуже корисні, бо поїдають шкідників рослин. V. Розвиток математичних знань. 1. Самостійна робота Зірка Випробувань 1 варіант 2 варіант 6-3-2 1+5+3 6+4-2 10-3-4 5+5-4 10-5-1 4+4-3 5+1-4 Перевірка 2. Геометричний матеріал. Зірка Геометрія. № 5 с. 83 - виміряйте довжину відрізка. 1 в. Накресліть коротший відрізок від даного. 2 в. Накресліть довший відрізок від даного. Яка довжина вашого відрізка? VI. Підсумок уроку «Мікрофон». Зірка Вражень. - Ось і завершилась наша подорож. - Чи сподобався вам урок? - Що сподобалось найбільше? Чому? - Що вдалося найлегше? - Що було найважче? - Як ви думаєте, чи досягли ми поставленої мети? - Дякую за гарну плідну роботу. Вдалого повернення на планету Земля.
| |
Переглядів: 6052 | Рейтинг: 3.7/3 |
Всього коментарів: 0 | |