Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Продовження б) Робота в парі. Переклад слів - Деякі зі слів у тексті будуть для вас незрозумілі. - Допоможіть один одному перекласти та розтлумачити їх. Якщо буде потреба, скористайтесь словником. Креслення Окружённого товарища Оточеного товариша Чертежи Герметичний шолом Место, с которого стартуют космические корабли Космодром Непроницаемый шлем Подолає Опасность Небезпека Преодолеет Пролунала Безупречно Прилади Прозвучала Бездоганно Приборы - Перевіримо.( Одна пара читає слово - переклад, інші пари, якщо згодні, підіймають вгору руки). Оцініть роботу пари. - Чи сподобалась вам ця робота? Чи були у вас труднощі під час цієї роботи? 3) Музична пауза - Ми старанно працювали. А хто допомагає нам відпочивати? - Давайте уявімо себе птахами і політаємо разом з «Піснезнайкою». (Виконують рухи під пісню з «Піснезнайки» - «Гідросфера» з показом слайдів) Давай, мій юний друже. Розправим крила дужі: На мить пташками станем, З-під хмар на землю глянем – Ми вод земних простори Побачим неозорі. Поглянь, біжать річки блакитні, Довкола них міста і села. Там, де вода, - живе все й квітне, А де безводдя – там пустеля. Тож воду шанувати слід – Вона собою поїть світ. А океан багатий, Що може ще й нагодувати. - Ми дуже багато побачили з-під хмар. А що побачив Промінець, ми дізнаємося з казки. 4) Робота з оповіданням. а) с. 134. Виразне читання казки добре читаючим учнем. Визначення головної думки. Оцініть читання учнів. - Слухайте уважно, щоб визначити головну думку тексту. - Яка головна думка тексту?( Якщо бути допитливим та зацікавленим, можна багато дізнатися, а знання допоможуть у майбутньому. Показати, якою людиною треба бути, щоб стати космонавтом.) - Хто головний герой казки? - Який він? б) Асоціативний кущ «Промінчик» - Кого побачив Промінчик уперше в житті? в) Гра «Допиши речення» - Перевіримо, які ви були уважні. Проміння сонечка дуже яскраві і деякі слова сховались. Допоможіть прочитати речення. Люблять наймолодшого – ………………. , ……………… Промінчика.(веселого, ласкавого) Люди живуть ……………………………………………. ( дружно і щасливо). Він одягнув свій ………………… костюм із…………. ґудзиками. (святковий, золотими) г) Робота в парах: робота з планом тексту. (Тим часом двоє учнів працюють індивідуально: 1- за комп’ютером, 2 – на дошці) - Продовжимо роботу. Пригадайте, як відбувалися події у казці та перебудуйте план тексту у потрібному порядку. (картки) ПЛАН ÿ Сини Сонця 1. ÿ Креслення космічного корабля 3. ÿ На зустріч із Сонцем 5. ÿ Слава тобі, сину Землі! 6. ÿ Пригоди у школі 2. ÿ Промінчик і космонавт 4 - Перевіримо. ( Самоперевірка. Відповідь на звороті картки) - Чи сподобалось вам працювати у парах? V. Домашнє завдання. - За цим планом ви будете переказувати казку вдома. - А для тих, хто зацікавився і бажає дізнатися про інших космонавтів, творче завдання: Дізнайтеся чи були інші жінки – космонавти? VІ. Підсумок уроку (рефлексія) а) Метод «Речення з відкритим кінцем» - Продовж речення. - Сьогодні на уроці я дізнався… - Сьогодні на уроці я навчився… - Ваші очікування здійснились чи ні? - З ким ми подорожували? (з Піснезнайкою) - Вам подобається вчитися з Піснезнайкою? Проспівайте. б) Учні співають уривок пісні «Літосфера» «Піснезнайці» завдяки Ми вчимося залюбки, Нам знання даються легко, Нами тішаться батьки. в) Слово вчителя. - Діти , будьте допитливими, дізнавайтеся більше цікавого, робіть добрі справи. Не забувайте слова Миколи Сингаївського: Все – із доброго чи злого Починається з малого… І роби невтомно, вміло, Хоч мале, та добре діло. Гомелько И.В., Николаевская общеобразовательная школа І-ІІІ ступеней №19 | |
Переглядів: 3975 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |