Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Маленька подорож у велике майбутнє. Казка «Промінець – син сонця» (за Казимирою Поляковою) (Продовження)

Продовження

 

б) Робота в парі. Переклад  слів

-  Деякі зі слів у тексті  будуть для вас  незрозумілі.

-  Допоможіть один одному перекласти та розтлумачити їх. Якщо буде потреба, скористайтесь словником.

Креслення                                                       Окружённого товарища

Оточеного товариша                                     Чертежи

 Герметичний шолом                                     Место, с которого стартуют космические корабли

          Космодром                                                     Непроницаемый шлем

Подолає                                                          Опасность

Небезпека                                                       Преодолеет

Пролунала                                                      Безупречно

Прилади                                                          Прозвучала

Бездоганно                                                     Приборы

 

-  Перевіримо.( Одна пара читає слово - переклад, інші  пари, якщо згодні, підіймають вгору руки).

 

 Оцініть роботу пари.

 

-  Чи сподобалась вам ця робота? Чи були у вас труднощі під час цієї роботи?

 

3) Музична пауза

- Ми старанно працювали. А хто допомагає нам відпочивати?

- Давайте уявімо себе птахами і політаємо разом з «Піснезнайкою».

 (Виконують рухи під пісню з «Піснезнайки» - «Гідросфера»  з показом слайдів)

               

                     Давай, мій юний друже.

Розправим крила дужі:

На мить пташками станем,

З-під хмар на землю глянем –

Ми вод земних простори

Побачим неозорі.

 

Поглянь, біжать річки блакитні,

Довкола них міста і села.

Там, де вода, - живе все й квітне,

А де безводдя – там пустеля.

Тож воду шанувати слід –

Вона собою поїть світ.

А океан багатий,

Що може ще й нагодувати.

 

-  Ми дуже багато побачили з-під хмар. А що побачив Промінець, ми дізнаємося з казки.

 

4) Робота з оповіданням.

   а) с. 134. Виразне читання казки добре читаючим  учнем. Визначення головної думки.

 

Оцініть читання учнів.

 

- Слухайте уважно, щоб визначити головну думку тексту.

 

- Яка головна думка тексту?( Якщо бути допитливим та зацікавленим, можна багато дізнатися, а знання допоможуть у майбутньому. Показати, якою людиною треба бути, щоб стати космонавтом.)

 

- Хто головний герой казки?

- Який він?

  б) Асоціативний кущ «Промінчик»

 

- Кого побачив Промінчик уперше в житті?

  

    в) Гра «Допиши речення»

- Перевіримо, які ви були уважні. Проміння сонечка дуже яскраві і деякі слова сховались. Допоможіть прочитати речення.

          Люблять наймолодшого – ………………. , ……………… Промінчика.(веселого, ласкавого)

          Люди живуть ……………………………………………. ( дружно і щасливо).

          Він одягнув свій ………………… костюм із…………. ґудзиками. (святковий, золотими)

     г)  Робота в парах: робота з планом тексту. (Тим часом двоє учнів працюють індивідуально: 1- за комп’ютером, 2 – на дошці)

- Продовжимо роботу. Пригадайте, як відбувалися події у казці та перебудуйте план тексту у потрібному порядку. (картки)

                          ПЛАН

ÿ                       Сини Сонця                                                            1.

ÿ                       Креслення космічного корабля                        3.

ÿ                       На зустріч із Сонцем                                            5.

ÿ                       Слава тобі, сину Землі!                                       6.

ÿ                       Пригоди у школі                                                   2.

ÿ                       Промінчик і космонавт                                       4

-  Перевіримо. ( Самоперевірка. Відповідь на звороті картки)

-  Чи сподобалось вам працювати у парах?  

   

 V.  Домашнє завдання.

- За цим планом ви будете переказувати казку вдома.

- А для тих, хто зацікавився і бажає  дізнатися про інших космонавтів,  творче завдання:

Дізнайтеся чи були інші жінки – космонавти?

 

     VІ. Підсумок уроку (рефлексія)

 

   а) Метод «Речення з відкритим кінцем»

-  Продовж  речення.

-  Сьогодні на уроці я дізнався…

-  Сьогодні на уроці я навчився…

-  Ваші очікування здійснились чи ні?

-  З ким ми подорожували? (з Піснезнайкою)

-  Вам подобається вчитися з Піснезнайкою? Проспівайте.

 

     б) Учні співають  уривок пісні «Літосфера»  

    

    «Піснезнайці» завдяки

      Ми вчимося залюбки,

      Нам знання даються легко,

      Нами тішаться батьки.

 

в) Слово вчителя.

-  Діти , будьте допитливими, дізнавайтеся більше цікавого, робіть добрі справи.

Не забувайте слова Миколи Сингаївського:

Все – із доброго чи злого

Починається з малого…

І роби невтомно, вміло,

Хоч мале, та добре діло.

 

 

Гомелько И.В., Николаевская общеобразовательная школа І-ІІІ ступеней №19

http://osvita.ua/

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (06.07.2010)
Переглядів: 3975 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!