Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Математичний турнір
Математичний турнір
 
Мета: виявити найактивнішого і найкмітливішого математика в класі.. Повторити вивчений матеріал. Удосконалювати обчислювальні навички дітей в межах 10 (на вивченні випадки додавання і віднімання). Розвивати логічне мислення, увагу, пізнавальний інтерес. Виховувати інтерес до книги, колективізм.
Обладнання: "Учні лісової школи з цифрами”, таблиці для усного рахунку, матеріал для індивідуальної роботи. Фланелограф, малюнки до задач, сигнальні картки з цифрами, кадр діафільму "Від одного до десяти”; запис на магнітофоні фізкультхвилинок з числовим змістом.
Хід заняття
(До залу під музику заходять учасники двох команд).
Вихователь. Сьогодні ми проведемо турнір-змагання двох команд: "Плюс” і "Мінус”, для виявлення найуважнішого, найактивнішого та найкмітливішого гравця. (Присутні гості, члени журі, які підведуть підсумок в кінці турніру і виявлять переможців).
1. Завдання. Гра "Рахуй далі”.
Дитина однієї команди починає, а іншої продовжує (ланцюжком)
- Рахуємо по порядку через 1.
- Рахуємо ланцюжком порядковим номером.
- Називаємо числа від 10 в зворотному порядку.
2. Завдання. Гра "Назви сусідів числа”. Вихователь демонструє "звірят лісової школи”, які принесли числа.
- Назви попереднє число 6, 10.
- Назви наступне число 7, 9.
- Порівняй числа 6 і 9, 4 і 7.
3. Завдання. Робота за таблицями:
Гра "Мовчанка”
6 + 3 = ?
8 – 4 = ?
7 + 3 = ?
5 – 2 = ?
Гра "Хто уважніший?”.
Діти заплющують очі. Вихователь олівцем вистукує число, та називає дію – додавання чи віднімання – і знову вистукує число. Діти піднімають голови і сигнальними картками показують відповідь.
Гра "День і ніч”
Ніч. Діти заплющили очі, а вихователь коментує: 6 + 2 + 2 = ?; 6 – 4 + 3 = ?
День. Діти піднімають голови і відповідають.
4. Завдання. Гра "Прапорець переможця”.
На плакаті записані приклади у вигляді сходинок. На верхній сходинці прикріплено прапорець, а на бічних "сходинках” – приклади.
Від кожної команди по черзі гравці розв’язують приклади.
Виграє команда, яка жодного разу не помилилась і першою забере прапорець.



6 + 4 4 + 5
10 - 7 5 – 3
3 + 6 9 – 7



6. Завдання. Заселити будиночок з числом 10.
а) Поселити числа на поверхах зі складом числа 10.


10
3 -- 6 --

2 -- 5 --

1 -- 4 --

б) "Щоб на новосілля був швидше чай готовим – накрити чайник кришечками” (вирахувати приклад на чайнику, накрити кришечкою з правильною відповіддю).
в) "Налити в чашку чаю” (Вирахувати приклад на чашечці і підставити блюдце з правильною відповіддю).
г) "Визволити півника, який попав у небезпеку”.
Його лисичка кинула у клітку і зв’язала лапки. Лапки зв’язані стрічками, на яких написані приклади. Розв’язавши приклади – розв’яжем лампки, визволимо півника.
д) "Щоб у нас був хороший настрій – поставимо квіти у вазу”. Розв’язати приклади на тюльпанах.
6. Завдання. (Для капітанів команд).
Гра "Цифри вийшли погуляти”
5, 9, 7, 3, 2
Хто швидше з капітанів складе:
а) ряд чисел в порядку зростання;
б) хто більше з даних чисел складе прикладів.
7. Завдання. Розв’язання задач на кмітливість.
а) Ішов їжачок, знайшов бурячок, знайшов ще 6. Три з них сім’я з’їсть. Скільки залишиться?
(1 + 6 = 7, 7 – 3 = 4).
б) Мій приятель йшов, п’ятака знайшов. Удвох підем – скільки знайдем?
(5 + 5 = 10).
8. Завдання. Геометричний матеріал.
1) У кожної дитини карта з наклеєними на ній геометричними фігурами. За завданням вихователя кожна дитина повинна стрілкою показати названу фігуру.
2) Назвати з яких фігур побудована ракета, сонце?
3) Гра "Зайвий предмет”, "Якої фігури не вистачає?” з геометричним змістом.
Підведення підсумків.
Визначення переможця математичного турніру
.

Категорія: Уроки | Додав: OlgaREX (13.11.2009) | Автор: Ольга E
Переглядів: 2475 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!