Усне додавання виду 76+4. Розв’язування задач на дві дії - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Усне додавання виду 76+4. Розв’язування задач на дві дії

Математика                                                                                                                         Дата ______________
Вчитель Бондар Т.М.
Тема: Усне додавання виду 76+4. Розв’язування задач на дві дії.
Мета: вправляти в усному додаванні виду 76+4; розвивати вміння розв’язувати задачі на дві дії; розвивати мислення; виховувати охайність, самостійність.

Хід уроку:

І. Організація класу
Сьогодні ми будемо діяти:
· Акуратно!
Думати:
· Оперативно!
Сперечатись:
· Доказово!
Для всіх
· Обов’язково!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Діти, погляньте… Хто це? (Копатович з Смішариків.)
А чого це він сумний? А я знаю. Його друзі розгубилися в лісі, певно, заблукали, і дітки всієї України не зможуть сьогодні подивитися наступну серію мультфільму.
А ще я знаю, як їх знайти. Нам потрібно виконати всі завдання лісових мешканців й герої знайдуться. Ви готові допомогти Копатовичу? (Так)

Поводьтесь в лісі тихо
І не койте в ньому лиха.
Ліс не любить пустотливих,
Метушливих і крикливих,
Гілок, діти не ламайте,
І травинок не зривайте,
І тоді в казкове диво
Ви потрапите… Щасливо!!!

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.
- Ось воно казкове диво – осінній ліс. А яких тваринок можна тут зустріти?
-Білочка, Їжачок, Мудра Сова ,Лисичка та Зайчик прийшли до нас на урок зі своїми завданнями. Якщо ми їх виконаємо, то знайдемо Смішариків.
-Опитування й М.д. для нас підготувала білочка.
-З їжачком ми виконаємо каліграфічну хвилинку.
-Мудра сова приготувала для нас задачі.
-А хитра лисичка хоче перевірити, як вміємо ми розв’язувати приклади.
-Зайченятко приніс нам самостійну роботу.

Отже, на сьогоднішньому уроці ми будемо розв’язувати задачі на дві дії, вправлятися в усному додаванні виду 76+4.

Вперед!!!

Домовляємося не шуміти,
руку гарно піднімати,
на уроці не дрімати,
а знання мерщій хапати.

ІV. Актуалізація опорних знань.
1. Хвилинка каліграфії

-Щоб цифри правильно писати, хвилинку каліграфії треба почати.
-Принесли її нам веселі їжачки. А щоб її розпочати треба допомогти їжачкам назбирати грибів (обчислити приклади) і запам’ятати відповідь останнього прикладу?
5+5=10 14+6=20
42-3=39 26-12=14
-Яка відповідь в останьому прикладі?(14).За допомогою яких цифр записується число 14? (1,4).
-А тепер пропишіть число 14 каліграфічно у свої зошитах.
Знайшовся Їжачок

2. Фронтальне опитування
Метод «Незакінчені речення»
А ще нам знадобляться всі знання, що ми отримали раніше. Можливо, ще когось знайдемо.
– Ми знаємо такі арифметичні дії … (додавання, віднімання).
– Числа при додаванні називаються…(доданок,доданок,сума).
– Невідомий доданок шукаю так…( від суми віднімаю відомий доданок).
– Від перестановки доданків…(сума не змінюється).
Щоб знайти суму, треба … (+)
Щоб знайти різницю, треба … (-)
Збільшити на – це … (+)
Зменшити на – це … (-)
Щоб знайти периметр, треба … (всі сторони +)
Знайшовся Лосяш

3. Математичний диктант
- Знайти суму чисел 70 і 5 (75)
- Знайти різницю чисел 100 і 50 (50)
- Записати число, в якому 4 дес. І 3 одн. (43)
- Зписати цифрами 961
- Число 38 збільшити на 3 (41)
- Число 21 зменшити на 2 (19)
- Записати, скільки лапок у 3 вовків (12)
- Дятел-швець шив чобітки на зиму для пташок. 10 чобіток пошив для сов. Скільки сов він взув? (5)
Самоперевірка
Знайшовся Бараш

V. Вивчення нової теми
1. Пояснення вчителя, № 295
2. Колективна робота , № 296
3. Зараз ми допоможемо білочці розв’язати приклади й вона помчить шукати смішариків , № 297 (картка)
Перевірка

VІ. Розвиток математичних знань

1. Розв’язування задачі (картка)
-Посміхнеться вам удача,
Як розв’яжеться задача.-- Говорить нам Мудра Сова.
В лісі посадили 16 сосон, а ялинок на 4 більше. Скільки всього дерев посадили в лісі?
- Скільки посадили сосон? (16)
- Скільки посадили ялинок? (Невідомо, але відомо, що на 4 більше)
- Що запитує задача?
- Що означає число 16?
- Що означає число 4?
- Давайте, запишемо короткий запис.
- Чи можемо ми одразу дізнатися, скільки дерев посадили? (Ні.)
- Чому? (Бо ми не знаємо, скільки посадили ялинок)
- На скільки дій задача? (На 2)
- Чому?
Учні самостійно записують розв’язок задачі. Вчитель допомагає слабшим учням.
Знайшлася Совуня

Фізкультхвилинка

2.Робота над прикладами.

А ось і приклади від Лисички. (На дошці = відповіді на листочках)
23+7 52+8 68+2
31+9 86+4 45+5
29+1 29+2 66+4
13+8 49+3 95+5
Знайшлася Панді

3. Попрацюй сам.

Зайчик просить нас розв’язати приклади з дошки , задачу на осінніх листочках. Вкласти в зошит. Зошити згорнути та передати.
О, і Крош знайшовся

VІІ. Підсумок.
1. Гра «Так – ні»
55+5=61 48+2=50
74+6=80 37+3=43
89+1=100 92+8=200

Ой, як гарно попрацювали. Погляньте, Копатович повеселішав. Ми знайшли героїв смішариків. І сьогодні дітки не залишаться без мультфільму. А Кар-Карович не міг пропустити такого свята, як у нашім класі й сам прилетів. Саме завдяки вам та вашій праці ми будемо дивитися нові серії.
-Які завдання лісових мешканців ви виконували?
-Сьогодні ми були дружніми ,працьовитими, уважними , це допомогло нам виконати всі завдання та допомогти смішарикам. І вони вам за дякують і говорять, що ви –МОЛОДЦІ!

VІІІ. Домашнє завдання
с. 50-51, № 310, 302, а на В.р. + картка

Категорія: Уроки | Додав: adelina (07.11.2016) | Автор: Тетяна Миколаївна E W
Переглядів: 244 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!