Мовна тема №2. 2 клас - "Методична скарбничка" - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" [ Додати статтю ]

Мовна тема №2. 2 клас

Мовна тема №2
Варіант 1

 

1. Буквосполучення дж, дз при переносі слів
а) можна розривати; б) не можна розривати.

2. Буквосполучення –ьо- при переносі
а) можна розривати; б) не можна розривати

3. Апостроф уживається для позначення
а) роздільної вимови приголосного звука перед [й];
б) пом’якшення попереднього приголосного звука

4. Апостроф ставиться:
а) після всіх приголосних букв перед я, ю. є. ї;
б) після приголосних б, п, в, р, м, ф, перед я, ю, є, ї

5. Запиши слова, поділивши їх на склади для переносу:
Сьогодні, весілля, насіння, льон, польоти, бульйон, джерело.

6. Спиши слова, уставляючи апостроф.
П.ятниця, бур.як, пов.язка, полум.я, зор.я, дев.ять, м.ясо, р.ясно.

7. Зроби звуко-буквений аналіз слів здоров’я, гілля.

8. Склади і запиши речення зі словом сім’я.


Мовна тема №2
Варіант 2


1. Буква ь позначає
а) м’якість попереднього приголосного;
б) нічого на позначає.

2. М’який подовжений приголосний звук позначають за допомогою:
а) букви ь; б) двох однакових приголосних.

3. Апостроф – це
а) буква; б) знак

4. При переносі слів апостроф
а) не відокремлюється від попередньої букви;
б) відокремлюється від попередньої букви;

5. Запиши слова, поділивши їх на склади для переносу:
Сіль, гайок, знання, гілля, льодяник, майор, бджола.

6. Спиши слова, уставляючи апостроф.
Пам.ятник, мор.як, дес.ять, солов.ї, п.ять, п.ятка, сім.я, цв.ях.

7. Зроби звуко-буквений аналіз слів пам’ять, зілля.

8. Склади і запиши речення зі словом хлоп’ята .

Категорія: "Методична скарбничка" | Додав: (25.11.2015)
Переглядів: 638 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!