Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Навчання грамоти, 1 клас (Закінчення)

ІІ семестр

Букварний період
(продовження)

129. Повторення вивчених букв. Читання текстів з вивченими буквами. Робота з дитячою книгою.
130. Написання вивчених букв. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення.
131. Звук [б], позначення його буквами Бб. Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б].
132. Письмо рядкової букви б, складів і слів з нею.
133. Закріплення літери б. Робота над інтонацією питальних речень. Опрацювання тексту „Білки”. Заучування скоромовок.
134. Письмо великої букви Б, слів і речень з нею. Повторення вивчених букв.
135. Закріплення звука [б]. Зіставлення звуків [б]-[п] за вимовою та звучанням. Дзвінка вимова звука [б] у кінці слів перед глухими.
136. Орфографічне практичне розрізнення букв б-п, Б-П. Написання складів, слів, речень із цими буквами.
137. Звук [г], букви Гг. Засвоєння дзвінкої вимови звука [г] у кінці слів і складів. Логічні вправи „Де живе?”, „Де росте?”. Робота з дитячою книгою.
138. Письмо рядкової букви г. Розвиток зв’язного мовлення.
139. Закріплення букви г. Опрацювання текстів.
140. Письмо великої літери Г. Письмо окремих слів, речень із цією буквою.
141. Звук [ґ], букви Ґґ. Засвоєння українських слів, поданих у букварі, зі звуком [ґ], буквою ґ (вимова, читання).
142. Письмо рядкової ґ, складів і слів з нею.
143. Закріплення звуків [ґ], [ґ ], букв Ґ, ґ. Відпрацювання техніки читання текстів діалогічної форми. Побудова усних діалогів за змістом прочитаних букварних текстів.
144. Письмо великої літери Ґ, складів, слів і речень з нею.
145. Закріплення букв г, ґ і звуків, які вони позначають. Робота з дитячою книгою.
146. Фонетико – графічні вправи на практичне розрізнення звуків та позначення їх буквами г - ґ. Розвиток зв’язного мовлення.
147. Повторення і закріплення вивчених букв.
148. Фонетико – графічні вправи на практичне розрізнення звуків [г] – [к] – [ґ] та позначення їх буквами г – к – ґ.
149. Звук [ч], букви Чч. Робота над орфоепічно правильним (твердим) вимовлянням звука [ч] перед усіма голосними , крім [і].
150. Письмо рядкової букви ч, складів і слів з нею.
151. Закріплення букви ч. Бесіда про українські Карпати, життя і працю людей. Вивчення напам’ять вірша „Карпати”
152. Письмо великої букви Ч, складів, слів з нею.
153. Закріплення букви ч та вивчених букв. Робота з дитячою книгою.
154. Закріплення знань про вивчені букви. Написання під диктовку складів, слів, речень. Розвиток зв’язного мовлення.
155. Звук [й], букви Йй. Вправи з розвитку фонетичного слуху.
156. Письмо рядкової букви й, слів і речень з нею.
157. Закріплення звука [й], букви й. Ознайомлення з буквосполученням йо. Читання букварних текстів діалогічної форми.
158. Письмо великої букви Й та слів з буквосполученням йо. Знак оклику. Окличні речення.
159. Закріплення букви й. Читання текстів.
160. Закріплення написання вивчених букв. Запис під диктовку.
161. Звук [х], букви Хх. Гра на розвиток уяви „Подорож по лісу”. Робота з дитячою книгою.
162. Письмо рядкової букви х, слів і речень з нею. Розвиток зв’язного мовлення.
163. Закріплення звука [х], букв Хх. Інтонування окличних та питальних речень у діалогічному тексті. Інтонаційне читання букварних текстів.
164. Письмо великої букви Х. Написання слів з великої букви Х.
165. Закріплення букви х. Читання текстів.
166. Фонетико – графічні вправи на практичне розрізнення звуків [к] – [х] і позначення їх буквами к – х, К – Х. Знак питання. Питальні речення.
167. Зіставлення звуків [г] і [х]за вимовою та звучанням. Не оглушена вимова звука [г] у кінці слів та складів. Робота з дитячою книгою.
168. Фонетико – графічні вправи на практичне розрізнення звуків [г] – [х] і позначення їх буквами г – х. Розвиток зв’язного мовлення.
169. Буква я. Позначення буквою я звука [а] у сполученні з [й] та іншими м’якими приголосними.
170. Письмо рядкової букви я.
171. Читання слів, речень і текстів з буквою я в різних позиціях. Розвиток умінь чути сполучення [йа], м’яких приголосних з наступним голосним [а]. Вправи на звуко-буквений аналіз слів.
172. Письмо великої букви Я.
173. Закріплення знань про букву я. Позначення нею двох звуків [йа] та вживання букви я на позначення м’якості приголосних у сполученні з голосним [а]. Читання текстів.
174. Написання букви я в поєднанні з буквами, що позначають приголосні звуки. Списування речень з друкованого шрифту після попереднього порівняльного аналізу.
175. Звук [ж], букви Жж. Вправляння у чіткій вимові звука [ж] у складах і словах.
176. Письмо рядкової букви ж.
177. Закріплення звука [ж]. Опрацювання української народної казки „Лисиця і Журавель”. Розвиток уміння розповідати казку в діалогічній формі з елементами інсценізації. Робота з дитячою книгою.
178. Письмо великої букви Ж. Розвиток зв’язного мовлення.
179. Закріплення букви ж. Опрацювання текстів.
180. Закріплення вмінь написання вивчених букв. Письмо під диктовку.
181. Звук [ш], букви Шш. Читання слів, речень, тексту „Хороша гра”, робота над виразністю читання речень, різних за метою висловлювання.
182. Письмо рядкової букви ш, складів і слів з нею.
183. Закріплення звука [ш]. Читання букварних текстів.
184. Письмо великої букви Ш.
185. Закріплення звука [ш]. Зіставлення звуків [ш] – [ж] у складах і словах за звучанням і вимовою. Робота з дитячою книгою.
186. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Словниковий диктант. Розвиток зв’язного мовлення.
187. Буква ї, позначення нею звукосполучення [йі]. Бесіда про Київ – столицю України. Опрацювання текстів „На екскурсії”.
188. Написання рядкової букви ї, закріплення її звукового значення.
189. Засвоєння букви ї. Опрацювання текстів.
190. Написання великої букви Ї.
191. Закріплення знань про роль букви ї в українській мові. Читання українських народних казок. Робота з дитячою книгою.
192. Перевірка навичок написання вивчених рядкових і великих літер. Письмо під диктовку. Розвиток зв’язного мовлення.
193. Звуки [ц], [ц ], букви Цц. Читання слів з поступовим ускладненням їх звуко – складової структури. Читання тексту „Циркова залізниця”.
194. Письмо рядкової букви ц.
195. Закріплення звукових значень букви ц. Читання й опрацювання текстів.
196. Письмо великої букви Ц.
197. Буква ю. Позначення нею звукосполучення [йу]. Читання та заучування напам’ять вірша Лесі Українки „Пісенька весняної води”.
198. Письмо малої букви ю, складів і слів з нею.
199. Уживання букви ю на позначення м’якості приголосних у сполученні з голосним [у]. Робота з дитячою книгою. Українська народна казка „Івасик – Телесик”.
200. Письмо великої букви Ю. Розвиток зв’язного мовлення.
201. Закріплення звукового значення букви ю на початку слова і складу та після приголосного. Робота над оповіданням М. Коцюбинського „Десять робітників”.
202. Закріплення навиків письма рядкової та великої букв юЮ. Письмо буквосполучень, слів, речень під диктовку.
203. Буква є, позначення нею звукосполучення [йе] на початку слова і складу та голосного звука [е] після м’яких приголосних. Робота над інтонаційно правильним читанням оповідання В. Сухомлинського „Барвисте коромисло”.
204. Письмо малої букви є.
205. Закріплення звукового значення букви є. Опрацювання тексту „Морозів малюнок”.
206. Письмо великої букви Є.
207. Закріплення знань про роль букв я, ї, ю, є в українській мові. Робота з дитячою книгою.
208. Закріплення вмінь написання вивчених букв. Письмо слів та речень з рукописного та друкованого шрифту. Розвиток зв’язного мовлення.
209. Повторення вивчених букв. Читання текстів.
210. Повторення вивчених рукописних букв . Розвиток зв’язного мовлення. Складання усно міні-творів про весну.
211. Буква щ, позначення нею звукосполучення [шч]. Опрацювання тексту „Наша Батьківщина”.
212. Письмо рядкової букви щ. Звуковий аналіз слів зі звукосполученням [шч].
213. Закріплення звукового значення букви щ. Удосконалення навиків читання текстів. Читання і відгадування загадок „Дванадцять братів”.
214. Письмо великої букви Щ, складів, слів з нею.
215. Продовження засвоєння букви щ. Робота з дитячою книгою.
216. Закріплення написання букв ш – щ – ч – ц та Ш–Щ–Ч-Ц на основі фонетико графічного аналізу. Розвиток зв’язного мовлення.
217. Звук [ф], букви Фф. Робота над правильним артикулюванням і вимовою звука [ф]. Бесіда про професії людей.
218. Письмо малої букви ф.
219. Закріплення букви ф. Читання текстів.
220. Письмо великої букви Ф.
221. Закріплення звукового значення букви ф. Робота над фрагментами казки Івана Франка „Фарбований лис”.
222. Фонетико – графічне зіставлення та написання хв. – ф, ХВ –Ф.
223. Звуки [дз], [дз], буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови африкат [дз], [дз] .Опрацювання тексту „Лісовий майстер”. Робота з дитячою книгою.
224. Письмо буквосполучень Дз. Дз. Звуко - буквене зіставлення слів. Розвиток зв’язного мовлення.
225. Закріплення звуків [дз], [дз], зіставлення їх зі звуками [ц], [ц] у складах і словах. Читання текстів.
226. Закріплення навичок написання складів, слів з буквосполученням дз.
227. Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. Опрацювання віршів „Джміль” Ліни Костенко та „Джерельце”.
228. Письмо буквосполучень Дж, дж. Порівняння з буквосполученням Дз, дз.
229. Закріплення вмінь читати склади, слова і текст з буквосполученням дж. Робота з дитячою книгою.
230. Закріплення навиків письма слів з буквосполученням дз і дж. Звуко-буквене зіставлення слів. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення.
231. Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними літерами, між якими ставиться апостроф. Вимова і написання слів з апострофом. 232. Письмо слів з апострофом.
233. Закріплення навиків вимови слів з апострофом. Звуковий аналіз слів і складів з апострофом. Спостереження за звуковим значенням букв я, ю, є, ї, перед якими ставиться апостроф. Робота над прислів’ями. Читання текстів.
234. Письмо слів з апострофом. Коментоване письмо. Списування з друкованого шрифту.
235. Алфавіт. Робота з дитячою книгою.
236. Алфавіт. Повторення письма великих і рядкових літер. Списування з друкованого тексту.
237. Удосконалення навиків читання. Ознайомлення з творчістю великого українського поета Т.Г. Шевченка.
238. Закріплення навиків письма. Письмо складів і слів з вивченими буквами. Подвоєння приголосних у словах. Написання слів з подвоєними приголосними.
239. Ознайомлення з творчістю українського письменника І.Я.Франка. Робота з дитячою книгою. Казка „Ріпка”.
240. Повторення написання вивчених букв. Малюнковий диктант. Розвиток зв’язного мовлення.
241. Леся Українка – велика українська поетеса. Інтонаційне читання. Заучування напам’ять вірша „Вишеньки”.
242. Повторення написання вивчених букв.
243. Творчість українського письменника М. Коцюбинського. Робота з дитячою книгою. Казка „Про двох цапків”.
244. Закріплення навиків письма. Письмо слів, речень, текстів з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення.
245. Закріплення читацьких навичок. Робота над текстом „Перо і Олівець”.
246. Закріплення навиків письма. Словниковий диктант.
247. Підсумковий урок: „Буквар – перша книга школяра”.
248. Перевірка графічних навичок та техніки письма. Списування з друкованого тексту.

Післябукварний період

249. Перевірка навиків читання та розвитку мовлення. Урок-гра „За сторінками прочитаних книг”. Робота з дитячою книгою.
250. Мова і мовлення. Розвиток зв’язного мовлення.
251. Читання і обговорення текстів.
252. Усне і писемне мовлення.
253. Читання і обговорення текстів.
254. Текст. Речення. Поняття про основу речення.
255. Читання і обговорення текстів.
256. Визначення головних членів речення.
257. Читання і обговорення текстів. Робота з дитячою книгою.
258. Види речень за метою висловлювання. Розвиток зв’язного мовлення.
259-264. Повторення вивченого.

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Галин (08.07.2010) | Автор: Галина Ивановна E
Переглядів: 10933 | Рейтинг: 2.4/7
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!