Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Тема. Олександр Копиленко «Кріт – неборака.» Мета. Вчити правильному, виразному, свідомому читанню, повно відповідати на запитання. Формувати уміння працювати з науково –популярними текстами, удосконалювати навички читання, розвивати в учнів пізнавальні інтереси, бажання більше знати. Виховувати у дітей прагнення з’ясовувати невідоме. Обладнання. Картки для артикуляційних вправ,мультимедійна презентація. Хід уроку. І. Організація навчальної діяльності. Ми мріємо літати, І космонавтами стати. Щоб мрії ці здійснились, Треба добре працювати. ІІ. Контроль за засвоєнням вивченого Сьогодні будемо мандрувати Сонячною системою, побуваємо на різних планетах. Назвіть планети, які рухаються навколо Сонця. ( Кадр 1) Займаємо місця в кораблі. Щоб космічний корабель стартував, проведемо мовну розминку. а) Поетична спроба Вірші вміємо читати. А чи вмієм ми складати І свої вірші? Хай не буде ні одної Української… (дитини ) Що не вміла б розказати Про природу … ( України ) б ) Вправа на постановку дихання та розвиток артикуляції. ( Картки із словами, які треба прочитати на одному диханні ) чудо щітка чисто щука через щит чорний щедрий чесний щем чад щойно честь щирий Перша зупинка - планета Меркурій. Це холодна і тверда планета.(кадр 2)Йому потрібно 88 днів, щоб зробити повний оберт навколо Сонця. Мешканці цієї планети просять вас розказати, яке домашнє завдання виконували. 2. Перевірка домашнього завдання.( Текст " Пустуни на пароплаві " М. Трублаїні.) Читання в парах. ( Один учень читає, другий задає питання за змістом прочитаного.) Додатково. Події, які могли б трапитись далі. Переказ. Мешканці Меркурія ви дуже вами задоволені, я також. Ви добре потрудились, тому отримуєте оцінки.( Оцінювання учнів) ІІІ. Вивчення нової теми. А зараз ми вирушаємо на планету Венера ( кадр 3). Вона робить повний оберт навколо Сонця за 224 дні. А назву отримала від давньоримської богині кохання. На цій планеті ви узнаєте,які завдання стоять перед вами на сьогоднішньому уроці. Вчити правильному, виразному, свідомому читанню, повно відповідати на запитання. Формувати уміння працювати з науково –популярними текстами, удосконалювати навички читання 1. Мотивація навчальної діяльності Читання деформованого тексту. рітК – це линекийве зрів,ощ виже дпі лемзею, витьжися вимищодо в"ямикареч, микачинли махко. - Що ви знаєте про кротів? 2. Довідкове бюро (кадр 4) Кроти добре почувають себе як у кам’яному середовищі, так і під підземними водами. Ці тварини ведуть підземний спосіб життя. Полюють на глибині 2. Опрацювання твору О. Копиленка " Кріт – неборака " А ось ми приземлилися на своїй планеті Земля. (кадр 5) Вона чарівна. На цій зупинці попрацюємо з підручником. а) Ознайомлення з творчим шляхом письменника( кадр 6) б) Слухання твору учнями. - Слухаючи твір, подумайте,про що ви вже знали, а що з почутого – незрозуміле. Підготуйте про це запитання. Обговорення. в ) Словникова робота Читання пірамідок слів. варто проект моторно інженери плодиться дослідники чудернацьке утрамбованої впресовуватиме рентгенівським - Знайти і прочитати слова, які мають значення: - дуже швидко; - задум, план створення чого – небудь; - спеціалісти із вищою освітою; - спеціальне проміння, яке застосовують в науці; Подорожуємо далі. Планета Марс. (Кадр7)Вдень на Марсі можна загоряти, а вночі « пече» мороз. Щоб не замерзнути, проведемо фізкультхвилинку Фізкультхвилинка Всі піднімемо руки вгору, Ніби глянули на зорі. Пострибали, покрутились, В різні боки повернулись І до Сонечка всміхнулись. г) Повторне читання (мовчки ) - Читаючи, відмічають незрозумілі слова, разом пояснюють. д) Аналіз змісту твору. Вибіркове читання. - Кого автор побачив біля своїх ніг? Чому його здивувала поява крота? - Прочитайте опис крота. - Де постійно живе кріт? Щ о він робить під землею? - Яке питання зацікавило автора? Прочитайте. - Прочитайте опис досліду, який провели вчені. - Що виявили дослідники? Прочитайте,де кріт діває землю. - Чим кріт допоміг інженерам? - Як учені шукають " підсказки " в поведінці тварин? Прочитайте. е) Хвилинка-цікавинка. На найбільшій планеті Юпітер відпочинемо і узнаємо цікаве( кадр8) У світі науки і техніки існує наука, яка вивчає будову живих організмів для створення різної техніки. Це –біоніка.( біо – життя, ніка – електроніка.) ІV. Закріплення вивченого. Наступна зупинка Сатурн. (кадр 9) Вона оточена кільцями величезних розмірів. Холоднеча тут утричі сильніша, ніж у нас найстуденішою зимою. Мешканці вітають нас і запрошують виконати таке завдання а) Робота з ілюстрацією( в підручнику) - Хто зображений на малюнку? Чи відповідає він змістові твору? - Складіть розповідь за малюнком. А на планеті Уран ( кадр 10) виконаємо творчу роботу. Ця планета названа на честь бога неба Урана, за 84 роки робить повний оберт навколо Сонця. б) Робота в зошитах.Міні – твір. Якби мені довелось зустрітись з кротом? V. Підсумок уроку. Нептун – це восьма планета від сонця. ( кадр 11). Обертається навколо нього за 164 роки. - Чи погоджуєтесь ви з твердженням, що в природі існує взаємозалежність життя тварин і людини. Доведіть це на прикладах. 1. Рефлексія Подумайте над таким запитанням: - Що із сьогоднішнього уроку я знаю, умію, ціную? ЗНАЮ… УМІЮ… ЦІНУЮ… VІ. Домашнє завдання. Найменша і найвіддаленіша від сонця планета- Плутон. ( кадр 12) Відкрили її лише в 1930 році. Повний оберт навколо сонця робить за 248 років. На цій зупинці запишемо домашнє завдання Виразно читати твір О. Копиленка «Кріт – неборака», скласти план до оповідання. Виконавши це завдання, ви успішно повернетеся додому. Батусь Валентина Павлівна, учитель початкових класів, Свеська спеціалізована школа № 2 „Ліцей” Ямпільського району Сумської обл. За матеріалами: Освіта.ua | |
Переглядів: 6364 | Рейтинг: 2.7/3 |
Всього коментарів: 0 | |