Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Перевір себе: що я знаю про погоду та природу навесні?
ПРИРОДОЗНАВСТВО 2 КЛ. ЗУСТРІЧ 50. ПЕРЕВІР СЕБЕ: ЩО Я ЗНАЮ ПРО ПОГОДУ ТА ПРИРОДУ НАВЕСНІ? Мета: підсумувати знання учнів про природу навесні; розвивати навички самостійної роботи; виховувати дбайливе ставлення до природи. Хід уроку Природознавство 2 кл. Погода та природа навесні I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Перевірка домашнього завдання — Які найперші ознаки весни в неживій природі, у житті рослин і тварин вам удалось помітити? — Розкажіть, як ви разом із дорослими виготовляли тппаківні для птахів. III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ви доведете, що розумієте, як від стану неживої природи навесні залежить розвиток рослин, життя тварин і людей, і знаєте, як правильно поводитися в природі навесні. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Робота аа підручникам (с 122-123) їжачок Хитрячок запитус. 1) Весна — це шлях, який проходить природа від... Закінчи речення. 2) Сніготанення, скресання криги на водоймах, льодохід, повінь — це весняні явища в житті... (природи). Встав пропущене слово. 3) Обери, які з цих рослин занесені до Червоної книги України, а) Підсніжники; б)бузок; в) береза; г) тюльпани. 4) Що станеться, якщо всі люди, які бувають серед природи, вириватимуть для букетів квітучі рослини у лісі й степу, на луках? 5) Що станеться, коли люди не купуватимуть букетики дикорослих весняних рослин? 6) Як ти діятимеш, якщо натрапиш серед трави на безпомічних пташенят чи звірят? 2. Фізкультхвилинка V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ 1. Хвилинка милування природою — Розгляньте фотографії весняної природи. Помилуйтеся пейзажами та пригадайте наглу весняну мандрівку. — Що вам запам'яталося, сподобалося найбільше? — Про що захотілося розповісти своїм друзям? — Що вас уразило? — Які знання ви зможете використати у щоденному житті? — Тепер рушаємо у четверту мандрівку — в гості до літа. 2. Сторінка дослідника. Як орієнтуватися у лісі Робота в групах Можна орієнтуватися: ■ За Сонцем Встановити палицю — гномон у землю, розчистити навкруги поверхню. Найменша тінь від гномона буває... (опівдні, вранці, ввечері), і вона вказує на... (північ, південь). ■ За деревом, що стоїть окремо Дерево, що окремо стоїть, має менте гілок з... (північного, південного) боку. Встаємо обличчям у бік півночі і визначаємо інпті сторони горизонту. ■ За мохами і лишайниками На... (південній, північній) стороні стовбура дерева більше моху. Те саме правило стосується каміння — мох наростає з... (північного, південного) боку. ■ За мурашником Мурашник має пологий схил на (півночі, півдні) — і крутіший на... (півночі, півдні), так само, як правило, мурашники розташовуються на... (півдні, півночі) від дерева. VI. Підсумок уроку. Природознавство 2 кл. Погода та природа навесні — Що нового ви дізналися на уроці? VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ — Підготуйте повідомлення про прикмети, які допомогають орієнтуватися в лісі. Джерело: http://fiz-cultura.ucoz.ua/news/prirodoznavstvo_2_kl_zustrich_50_perevir_sebe_shho_ja_znaju_pro_pogodu_ta_prirodu_navesn | |
Переглядів: 1351 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |