Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Перевір себе: що я знаю про погоду та природу навесні?
ПРИРОДОЗНАВСТВО 2 КЛ. ЗУСТРІЧ 50. ПЕРЕВІР СЕБЕ: ЩО Я ЗНАЮ ПРО ПОГОДУ ТА ПРИРОДУ НАВЕСНІ?
Мета: підсумувати знання учнів про природу навесні; розвивати навички самостійної роботи; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Хід уроку Природознавство 2 кл. Погода та природа навесні
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Перевірка домашнього завдання
— Які найперші ознаки весни в неживій природі, у житті рослин і тварин вам удалось помітити?
— Розкажіть, як ви разом із дорослими виготовляли тппаківні для птахів.
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ви доведете, що розумієте, як від стану неживої природи навесні залежить розвиток рослин, життя тварин і людей, і знаєте, як правильно поводитися в природі навесні.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Робота аа підручникам (с 122-123)
їжачок Хитрячок запитус.
1) Весна — це шлях, який проходить природа від... Закінчи речення.
2) Сніготанення, скресання криги на водоймах, льодохід, повінь — це весняні явища в житті... (природи). Встав пропущене слово.
3) Обери, які з цих рослин занесені до Червоної книги України, а) Підсніжники;
б)бузок;
в) береза;
г) тюльпани.
4) Що станеться, якщо всі люди, які бувають серед природи, вириватимуть для букетів квітучі рослини у лісі й степу, на луках?
5) Що станеться, коли люди не купуватимуть букетики дикорослих весняних рослин? 6) Як ти діятимеш, якщо натрапиш серед трави на безпомічних пташенят чи звірят?
2. Фізкультхвилинка
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1. Хвилинка милування природою
— Розгляньте фотографії весняної природи. Помилуйтеся пейзажами та пригадайте наглу весняну мандрівку.
— Що вам запам'яталося, сподобалося найбільше?
— Про що захотілося розповісти своїм друзям?
— Що вас уразило?
— Які знання ви зможете використати у щоденному житті?
— Тепер рушаємо у четверту мандрівку — в гості до літа.
2. Сторінка дослідника. Як орієнтуватися у лісі
Робота в групах Можна орієнтуватися:
■ За Сонцем
Встановити палицю — гномон у землю, розчистити навкруги поверхню. Найменша тінь від гномона буває... (опівдні, вранці, ввечері), і вона вказує на... (північ, південь).
■ За деревом, що стоїть окремо
Дерево, що окремо стоїть, має менте гілок з... (північного, південного) боку. Встаємо обличчям у бік півночі і визначаємо інпті сторони горизонту.
■ За мохами і лишайниками
На... (південній, північній) стороні стовбура дерева більше моху. Те саме правило стосується каміння — мох наростає з... (північного, південного) боку.
■ За мурашником
Мурашник має пологий схил на (півночі, півдні) — і крутіший на... (півночі, півдні), так само, як правило, мурашники розташовуються на... (півдні, півночі) від дерева.
VI. Підсумок уроку. Природознавство 2 кл. Погода та природа навесні
— Що нового ви дізналися на уроці?
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
— Підготуйте повідомлення про прикмети, які допомогають орієнтуватися в лісі.

Джерело: http://fiz-cultura.ucoz.ua/news/prirodoznavstvo_2_kl_zustrich_50_perevir_sebe_shho_ja_znaju_pro_pogodu_ta_prirodu_navesn
Категорія: Уроки | Додав: (25.07.2015) | Автор: Home
Переглядів: 1351 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!