Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Тема. Повторення і закріплення вивчених літер українського алфавіту. Вправляння у звуко-буквенному аналізі слів. Мета. Продовжити роботу над звуковим аналізом слів, учити розрізняти голосні та приголосні звуки; будувати короткі зв’язні висловлювання; розширювати знання учнів про квіти-первоцвіти; розвивати зв’язне мовлення; виховувати екологічну культуру, шанобливе ставлення до природи. Обладнання. Малюнки із зображенням квітів, тварин, картки для позначення звуків. Хiд уроку I. Органiзацiя класу. 1. Римованi рядки. Ма-ма-ма – ой минула вже …(зима). Оз-оз-оз – утiка вiд нас…(мороз). На-на-на – надiйшла …(весна). Ки-ки-ки – дзюркотять… (струмки). Ва-ва-ва – зеленiє … (трава). Хи-хи-хи – прилiтають …(птахи). Ла-ла-ла – квiтка … (розцвiла). Ло-ло-ло – сонце … (запекло). 2. Калiграфiчна хвилинка. - Прочитайте слова. березень, квiтень, травень - Яка це пора року? - Записуємо лiтери в , В. - В наступному рядку слово ве ес сн на весна. II. Основна частина. 1. Оголошення теми уроку. - На цьому уроцi ми будемо повторювати i закрiплювати вивченi лiтери українського алфавiту. Вправлятися у звуко-буквеному аналiзi слiв. 2. Бесiда. Ой, iде, iде весна – Наче райдуга ясна! Сяє сонечко вродливе… Зеленiють щастям ниви. - Яка пора року оспiвана у цьому вiршi? - У кожного з нас своя улюблена пора року. I все ж одна з них навiває особливу радiсть. Це – весна. З року в рiк ми з великим нетерпiнням чекаємо приходу весни. Ми рахуємо днi, виглядаємо, коли пташки на своїх крилах принесуть нам з далекого вирiю весну-красну. Ми, чекаємо, коли весна прожене холод, устелить землю молодою травичкою, прикрасить квiтами, а пташки наповнять гаї та дiброви своїм голосним, веселим щебетом. Ось i цей урок, я думаю, приблизить прихiд весни ще на один крок своїми цiкавими завданнями-iграми. - Чи любите ви весну? За що? ( - За тепло, за квiти, спiв птахiв, теплий вiтерець, усмiхнене сонечко.) - Весна теж любить всiх i сьогоднi для вас вона подарувала свої першi квiти. (Показ картинок первоцвiтiв: пiдснiжник, фiалка, первоцвiт, конвалiя, медунка.) Загадки. 1. Я перший розцвiтаю серед гаю Бiлий, наче снiг, я колiр маю. Хто я? Вiдгадайте! Ви мене не ображайте, Не зривайте, не топчiть, Хочу довго-довго жить. Тож хто я? Пiдкажiть. (Пiдснiжник). 2. Я найперша зацвiтаю Синiм цвiтом серед гаю. Вiдгадайте, що за квiтка, Бо мене не стане влiтку. (Фiалка). 3. Цвiте травневою порою, Знайдеш в затiнку лiсовому. На стебельцi, як намистинки в ряд. Квiти духмянi висять. Хто я? (Конвалiя). 4. Лiкувальну силу маю, Жовтим цвiтом розцвiтаю. Називають – ключ весни. Як я звуся? Ти скажи! (Первоцвiт). 5. На стеблинцi волохатiй Шiсть пелюсток лiлуватих. Гарна квiтка – навiть в снi Усмiхається веснi. Хто я? (Сон-трава). -Кожна квiтка прийшла до вас з завданнями- iграми. I квiтка. Гра «Допомога» Назвати веснянi мiсяцi, назви квiтiв i подiлити iх на склади для переносу. Записати. Бе-ре-зень, квi-тень, тра-вень, про-лi- сок, фi- ал-ка, кон-ва-лiя. II квiтка. Гра «Фотограф ». Списати з друкованого писаними лiтерами. У видiлених словах зробити звуко-буквений аналiз. Березень встає зi снiгу, кличе весело весну. III квiтка. Гра «Змiйка». I група II група III група Весна Березень Встає 1-й учень – складає модель слова; 2-й учень – визначає кiлькiсть звукiв у словi; 3-й учень – визначає кiлькiсть букв; 4-й учень – визначає кiлькiсть складiв. Фiзкультхвилинка Прокидаються квiтки, Розпускають пелюстки. Вiтерець дмухнув легенько, Пелюстки гойднув легенько. Сутеніє, i квiтки Закривають пелюстки, Тихо засинають, Голiвками гойдають. | |
Переглядів: 4546 | Рейтинг: 3.6/9 |
Всього коментарів: 0 | |