Урок 43
Тема. Повторення і закріплення знань про вивчені букви. Читання в особах тексту "Котик і Півник” Мета Повторити і закріплювти знання про вивчені букви. Розвивати навички читання в особах, зв,язне мовлення; збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати інтерес до читання. Обладнання. Складові таблиці. Квадрати Шульте, маски півника і котика
Х і д у р о к у
І. Звукові артикуляційні вправи 1. Мовленева зарядка Вітерець у лісі : ш-ш-ш. Прилетів комарик : з-з-з. Заспівав жучок : ж-ж-ж. Сердиться вовк : р-р-р. Повзе у траві змія : с-с-с. 2. Вправи для язичка а) злизування варення; б) "Маятник”; в) повторення вивчених скоромовок. ІІ. Розчитка 1. Квадрат Шульте 2. Гра "Літак-парашут” 3. Читання таблтці; МАК ТИР ВІН ЛИС ВУК ПОН КІВ РОТ ВУР КІТ ЛАС СИК ТІВ ПОК ТАМ РУМ РІК МУТ ЛАК ТІР РУК САМ ПОВ СОН
Знайдіть у таблиці слова, які мають якесь значення. Підкресліть їх. ІІІ. Фізкультхвилинка IV. Повторення вивченого. Робота з букварем. 1. Сьогодні до нас завітала у гості казка. Ви любете казки?А за що? 1. Хочете дізнатись, хто герой нашої казки?
КО ТИК
ПІВ ЛИС
НИК КА
З якої казки ці герої? 2. Словникова робота Вистава 3. Слухання тексту. Завдання: що ставили діти? 4. Гра "Розвідники” - Знайди слово з однієї літери - Знайди слово з двох літер. - Знайди слово з трьох літер. - Знайди найдовше слово. 5. Читання "буксир” 6. Читання "дощик” 7. Читання "ланцюжком”
VI. Фізкультхвилинка
VII. Закріплення знань 1.Перевірка розуміння - Хто був Півником ? - Хто був Лискою? - Хто був Котиком? 2.Підготовка до читання в особах. - Хто між собою розмовляє у казці? - Яким голосом каже Лисичка?Чому ? - Давайте знайдемо її слова. - Що стоїть у кінці речення? Читаймо разом. - Тепер знайдемо що відповів Півник. Як він говорив? Прочитаймо разом. Крім слів Півника і Котика тут є слова автора- людини, яка розповідає нам про це. Слова автора буду читати я, а слова Півника і Котика ви по черзі. 3. Читання в особах. 4. Гра "Незнайко”( Читаю текст, роблю помилки, діти випоавляють.
VIII. Підсумок уроку. - Що вам сподобалося на цьому уроці? - Що вам було сьогодні робити легше, ніж вчора? Головач Маргарита Василівна, вчитель початкових класів Придорожнянської ЗОШ І ступеня Дубенського району Рівненської області
|