Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Повторення і закріплення знань про вивчені букви. Читання в особах тексту "Котик і Півник”

Урок 43

Тема. Повторення і закріплення знань про вивчені букви.
Читання в особах тексту "Котик і Півник”
Мета Повторити і закріплювти знання про вивчені букви. Розвивати навички читання в особах, зв,язне мовлення; збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати інтерес до читання.
Обладнання. Складові таблиці. Квадрати Шульте, маски півника і котика

 

                                                     Х і д   у р о к у

 

І. Звукові артикуляційні вправи
1. Мовленева зарядка
Вітерець у лісі : ш-ш-ш.
Прилетів комарик : з-з-з.
Заспівав жучок : ж-ж-ж.
Сердиться вовк : р-р-р.
Повзе у траві змія : с-с-с.
2. Вправи для язичка
а) злизування варення;
б) "Маятник”;
в) повторення вивчених скоромовок.
ІІ. Розчитка
1. Квадрат Шульте
2. Гра "Літак-парашут”
3. Читання таблтці;
МАК ТИР ВІН ЛИС ВУК ПОН КІВ РОТ
ВУР КІТ ЛАС СИК ТІВ ПОК ТАМ РУМ
РІК МУТ ЛАК ТІР РУК САМ ПОВ СОН

Знайдіть у таблиці слова, які мають якесь значення. Підкресліть їх.
ІІІ. Фізкультхвилинка
IV. Повторення вивченого. Робота з букварем.
1. Сьогодні до нас завітала у гості казка.
Ви любете казки?А за що?
1. Хочете дізнатись, хто герой нашої казки?

КО ТИК

ПІВ ЛИС

НИК КА

З якої казки ці герої?
2. Словникова робота
Вистава
3. Слухання тексту. Завдання: що ставили діти?
4. Гра "Розвідники”
- Знайди слово з однієї літери
- Знайди слово з двох літер.
- Знайди слово з трьох літер.
- Знайди найдовше слово.
5. Читання "буксир”
6. Читання "дощик”
7. Читання "ланцюжком”

VI. Фізкультхвилинка

VII. Закріплення знань
1.Перевірка розуміння
- Хто був Півником ?
- Хто був Лискою?
- Хто був Котиком?
2.Підготовка до читання в особах.
- Хто між собою розмовляє у казці?
- Яким голосом каже Лисичка?Чому ?
- Давайте знайдемо її слова.
- Що стоїть у кінці речення? Читаймо разом.
- Тепер знайдемо що відповів Півник. Як він говорив? Прочитаймо разом.
Крім слів Півника і Котика тут є слова автора- людини, яка розповідає нам про це. Слова автора буду читати я, а слова Півника і Котика ви по черзі.
3. Читання в особах.
4. Гра "Незнайко”( Читаю текст, роблю помилки, діти випоавляють.

VIII. Підсумок уроку.
- Що вам сподобалося на цьому уроці?
- Що вам було сьогодні робити легше, ніж вчора?

Головач Маргарита Василівна, вчитель початкових класів 
Придорожнянської ЗОШ І ступеня Дубенського району 
Рівненської області
Категорія: Уроки | Додав: РІТА (13.12.2010) | Автор: Головач Маргарита
Переглядів: 2116 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!