Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Тема. Повторення письмового додавання та віднімання. Знаходження значень виразів з дужками. Творча робота над задачею. Мета. Формувати уміння знаходити значення виразів з дужками. Закріплювати навички письмового додавання та віднімання. Розвивати уміння творчої роботи над задачею. Виховувати інтерес до вивчення математики. Обладнання. Таблиці усних обчислень; таблиця каліграфічного написання цифр; картки з диференційованими завданнями; роздатковий матеріал для усних обчислень; індивідуальні сигнальні картки;математичний квітник; запис фізкультхвилинки та пісні «Квіти для мами». Хід уроку І. Організація класу. Привітання гостям. Любі діти, до нас у клас Завітали гості щирі Привітайте ж в добрий час Гостей усмішкою й миром. Ми вам раді, гості любі І вітаєм щиро вас, Та запрошуєм ласкаво На урок у другий клас. ІІ. Повідомлення теми та завдань уроку. На сьогоднішньому уроці на вас чекає цікава робота , яка дозволить вам повторити письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел сформувати уміння знаходити значення виразів з дужками та творчо працювати над задачею. ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності. Незабаром настане день 8 Березня. В цей день кожен з вас привітає своїх найрідніших жінок з цим чудовим святом весни .Звичайно це свято не проходить без привітань, подарунків, сюрпризів, квітів. Наш сьогоднішній урок також має відношення до цього свята, так як кожен з вас приготує сюрприз для своєї матусі. В нашому класі сьогодні панує справжня весна. Я дуже люблю квіти, тому перетворила нашу класну кімнату на справжній квітник. Та квіти в ньому не прості, а чарівні. Кожна квіточка таїть у собі несподіванку. Квіти у моєму квітнику-завдання нашого уроку ,а у вас на партах-квіти оцінки вашої роботи на уроці. Від вашої уважності, активності, працелюбності залежить і краса вашого майбутнього сюрпризу для матусі. Тож бажаю всім успіхів. ІV.Контроль, корекція та закріплення знань. 1 КВІТКА Усні обчислення. Гра «Сонечко, посміхнись.» Весняне сонечко поспішало посміхнутись квіткам та густі хмаринки закрили його і воно не може яскраво світити. Хмаринки згодні відкрити шлях сонечку, якщо хтось зможе звільнити їх від чарів зими. Для цього потрібно обчислити вирази, записані на них. --Допоможемо сонечку посміхнутись? 2х9+7=25 18:2+10=19 3х5+9=24 16:2+17=25 3х9-12=15 2х8-4=12 (Обчислюємо вирази записані на хмаринках, відповіді записуємо на індивідуальних сигнальних картках) 2КВІТКА Хвилинка каліграфії. Цифра 5 пропонує нам розпочати роботу в зошитах а)прописати цифру 5 та двоцифрове число в записі якого є дана цифра; 5------------------------------------------------------------------------ 55----------------------------------------------------------------------- б)записати числа, які є результатами таблиць множення, записаних на пелюстках ваших квіток; 3 5 3 5 9 4 9 4 2 3 7 6 7 6 8 8 6, 10, 8, 12, 16, 14, 18. 9, 15, 12, 18, 24, 21, 27. (читання записаних результатів) Наступне завдання потребує вашої максимальної уваги та уміння швидко обчислювати вирази. в) Математичний диктант 1.Розв’язування прикладів за хвилину 4+9=13 27-7=20 27+52=79 15-5=10 60-2=58 36+43=79 7+8=15 68-20=48 57-30=27 2*4=8 35-30=5 2*4+12=20 2.Перевірка виконаного 1 ст. - 2 ст. - 3 ст. - Хто обчислив приклади першого стовпчика? (зриває листочок) Хто обчислив і приклади другого стовпчика? (зриває квіточку) Хто обчислив всі приклади? (зриває листочок і квіточку) V. Розвиток математичних знань. 3 КВІТКА Індивідуальна робота (робота біля дошки) (25+15)-30=10 75-(45-20)=50 3*7+27=48 2*9+12=30 12:2+18=24 25+2*5=35 Виконання завдання 740 (за варіантами) Ів.3*(2+2)=12 (11-8)*2=6 3*4+45=57 ІІв.2*(3+5)=16 (12-9)*9=27 3*8+12=36 4 КВІТКА
Розв’язування прикладів з коментування. Завдання 738 _84 +35 _80 +12 _75 16 28 24 78 18 68 63 56 90 57 Завдання 739(додатково) 3*а, якщо а=5, а =4, а=7 Якщо а=5, то 3*а=3*5, 3*5=15 Якщо а=4,то 3*а=3*4, 3*4=12 Якщо а=7,то 3*а=3*7, 3*7=21 VII. Розв’язування задач 1.Усне розв’язування задач 741 а)12-9=3(р.) Відповідь:3 роки тому хлопчикові було 9 років. б)40-25=15(м.) Відповідь:15 метрів хлопчикові пливти до протилежного берега. 2.Творча робота над задачею 742 18+22-стільки пального у двох каністрах; 22-18-на стільки більше пального у другій каністрі; (18+22)-30-стільки пального залишилось у каністрах. Поставте запитання до задачі, щоб її розв’язання відповідало третьому виразу. (Скільки літрів пального залишилось у каністрах?) Запишемо розв’язання задачі способом складання виразу. (18+22)-30=10(л.) Відповідь: залишилось 10 літрів пального. 3.Робота над задачею 743 1)Читання і аналіз задачі. І гр. – 10 к. поклали в 2 кошики ІІ гр. – 8 к. Скільки кабачків поклали в один кошик? 2)Записати розв’язання задачі. а)окремими діями; 1)10+8=18(к.) 2)18:2=9(к.) Відповідь: в один кошик поклали 9 кабачків. б)способом складання виразу; (10+8):2=9(к.) Відповідь: в один кошик поклали 9 кабачків. VІІІ. Домашнє завдання. 1.Розв’язати задачу745. 2.Обчислити вирази746. ІX.Підсумок уроку. Підсумуємо наші досягнення на уроці. Прийшла пора створити сюрприз для матусі та зібрати свої надбання в пишний букет. На завершення виконаємо пісню «Квіти для мами.» Теслевич М. В., Хустський НВК № 1 Закарпатської обл. | ||
Переглядів: 2675 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |