Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Математика [ Додати статтю ]

Назва чисел при діленні. Прості і складені задачі на застосування ділення на 2
Тема. Назва чисел при діленні. Прості і складені задачі на застосування ділення на 2.
Мета: ознайомити учнів з назвами компонентів та результату при діленні; вправляти в умінні розв’язувати прості та складені задачі на ділення; ознайомити учнів з поняттям «конструювання», вчити створювати макет автомобіля із сірникових коробок; виховувати дисциплінованість, охайність в роботі, самостійність, почуття відповідальності
тип уроку: вивчення нового
вид уроку: інтегрований

Хід уроку 

І. Організація класу
Продзвенів уже дзвінок –
Всіх покликав на урок.
Тож давайте не дрімати,
А старанно працювати.
Руку гарно піднімати.
Щоб почути у кінці,
Що у другім класі
Діти просто молодці!
ІІ. Актуалізація знань учнів
1) Гра «Скажи кінець речення» Слайд____
А) Якщо червоний олівець по довжині коротший за жовтий, то жовтий олівець….. (довший за червоний);
Б) Якщо Маша одного росту з Катею, то …. (дівчата одного росту);
В) Якщо від суми відняти відомий доданок, то можна знайти…. (невідомий)
Г) Якщо до різниці додати від’ємник, то можна знайти ….. (зменшуване)
Д) 4 хлопчики йшли з міста в село, їм назустріч – троє дівчаток. Скільки дітей йшло з міста в село? Слайд __
2. Гра «Телеграф» слайд___
Видаю учням, які сидять за першими партами картки, на яких записані числа 3,4. По схемі з екрана діти по варіантам виконують дії і передають і передають аркуш учням, які сидять за ними. Ці учні повинні перевірити записаний приклад, обчислити й записати свій приклад. Переможе той ряд, який першим запише правильні відповіді.
+4
*2 - 6
: 2
+8 - 6
Хто передав телеграму, записує каліграфічно число, класна робота і четверте, шосте, восьме число другого десятка. (14,16,18) цілий рядок.
- Що ви можете сказати про ці числа? ( парні, кожне збільшується на 2)
- Хто продовжить числовий ряд усно? (20, 22, 24, 26…)
Перевірка результатів гри «Телеграф» (1в.- 6, 2в.-7)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Усна лічба. Робота в парах.
- Для того, щоб дізнатися тему і мету нашого уроку, потрібно в парах розв’язати приклади, записати відповіді окремо в порядку збільшення і знайти зашифроване слово.
1в. И Р Г У І Ф
16 14 10 20 6 18

2*9; 12*2; 2-4+2; 18:2+12; 2*7; 14:2+9
Відповідь: фігури
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку
- Діти, ми з вами будемо продовжувати мандрувати у математичному містечку.
Познайомимось з новими назвами чисел при діленні; будемо вчитися розв’язувати прості і складені задачі; вчитися уважно слухати і допомагати один одному
- Для того щоб нам швидше було пересуватися ми сконструюємо транспорт
Слово «конструювання» в перекладі з латинської мови означає « створювати». Тобто створити, розробити будову виробу або окремих його частин. Сьогодні на уроці ми ще навчимося складати машини з деталей з геометричних фігур.
1. Слово вчителя та перевірка знань учнів.
Ми на уроці математики мандрували до острова Геометрії, де знайомились з різними мешканцями острова. Давайте пригадаємо, які мешканці острова там живуть?(геометричні фігури) Які геометричні фігури ви знаєте?
Яку фігуру називають ∆?
Яку фігуру називають
(прямокутник – це чотирикутник у якого всі кути прямі, є дві однакові ширини і є дві однакові довжини.)
Яку фігуру називають
Квадрат - (це - прямокутник у якого всі сторони рівні)
Як знайти периметр прямокутника фігур?
Давайте знайдемо Р зі сторонами 12 і 6 см.
Слайд.
Р = =12см + 6см + 12см + 6см =36см
VI. Робота над завданням уроку
- Уявіть собі, що ми знаходимось у цеху, де виготовляють деталі машин. Без яких деталей не може пересуватися авто. (без коліс) . Яку геометричну фігуру нагадує колесо. Саме зараз ми з вами виготовимо деталі коліс для автомобіля. Візьміть, картон на якому будете креслити коло.
2. Хвилинка –відпочинку с.88
3. Загадка

Виготовлення деталі прямокутника.
Хто створює нові машини? А створюють машини інженери-конструктори. Такими інженерами будемо і ми.
• Уявіть собі що ви знаходитесь на заводі, де виготовляють машини. З яких частин складається грузова машина (кузов, кабіна, колеса). Ми з вами знаходимось в цеху де виготовляють кузова. На яку геометричну фігуру схожий кузов? Нам потрібно зробити деталь кузова. Знайдіть серед набору фігур прямокутник і виріжте його. Але спочатку пригадаємо правила безпеки користування ножицями.
4. Вивчення математичних понять
• Давайте розглянемо з якої геометричної фігури складається кузов грузової машини (пятикутник.) Чому? (у неї 5ст., 5 в., 5 кутів)
• Щоб перейти в цех де виготовляють кабіни нам необхідно вивчити як називаються числа при діленні та виконати 5 задач.
1) Давайте пригадаємо спочатку як називаються числа при множенні? (з 1 на множення ___________ 2 приклади на ділення)
2)Пояснення нової теми.
Слайд 9.
8:2= 4
діл. діл. частка
• Число, яке ділиш, називається діленим.
• Число, на які ділять, називають дільником.
• Число, яке ділиш в результат дії ділення – частка
4) Складання і розв΄язання задачі №671.
8:2=4 – усно
5) Чи можна з приклада на ділення скласти приклад на множення? (Так)
Висновок: Дія множення і ділення є взаємопов΄язаним.
Фізкультхвилинка.
5. Ми потрапили в цех де виготовляють кабіни. Знайдіть геометричні фігури з яких можна зробити кабіну. Виріжте їх. (Діти вирізають).
6. Яку фігуру нагадують колеса. (круг)
• Щоб потрапити в цех де виготовляють колеса, нам необхідно розв΄язати задачу №674.
• Які__
2*4+3=11 (коліс)
• Заготовте тепер деталі коліс (Діти вирізають).
• Всі частини машини ми виготовили.
Давайте зробимо аплікацію авто (Діти завершують роботу).
Підведення підсумків.

Вчитель початкових класів Тарашевська А.П. НВК №2 м. Хмельницький

Лінки на скачування презентацї та конспекта:
Розмір 5Мб. Архів RAR.
Дзеркало 1
Дзеркало 2
Дзеркало 3
Дзеркало 4
Категорія: Математика | Додав: (12.09.2012) | Автор: Тарашевська А.П.
Переглядів: 4565 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!