Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Математика [ Додати статтю ]

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. 2 клас

Тема : Вправи та задачі на додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.

Мета:  удосконалювати навички усного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; складати і розв’язувати задачі на збільшення і зменшення суми на кілька одиниць; розвивати математичну мову, обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення, світогляд учнів; формувати мотивацію до вивчення математики.

Обладнання : ноутбук, проектор, картки.

Хід уроку

І . Організація класу

Дзвоник всім нам дав наказ:

-          До роботи, швидше в клас!

Біля парти станем чемно,

Хай мине час недаремно.

Будемо уважні і старанні всі,

Сядемо тихесенько на місця свої.

-          Сьогодні у нас незвичайний урок, тому я хочу, щоб ви :  ( слайд )

Не просто слухали, а чули,

Не просто дивилися, а бачили,

Не просто відповідали, а міркували,

дружно і плідно працювали.

-          У мене зараз дуже хороший настрій, ось такий ( слайд).

-           А у вас? Покажіть.

-          А чого ви очікуєте від нашого уроку?

-          Працюйте активно і одержите наліпки за роботу на уроці.

ІІ. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок учнів.

1.      Гра « Шифрувальники». Про що йтиметься на уроці ви дізнаєтесь, розвязавши приклади.

20 + 40               2 + 12         100 – 2            15 + 13

56 – 24              55 – 30        59 – 30           40 + 4

Н – 60, О – 32, В – 14, И – 25, Й – 98, Р – 28, І – 29, К – 44

2.      Каліграфічна хвилинка

                      4                      1                     1                1                     10

-          Знайти суму чисел, що повторюються.

-          Знайти суму чисел, що не повторюються.

-          Утворити з цифр три двоцифрові числа, дати їм характеристику.

ІІІ. Усні обчислення.

1.      « Сніжки»

За допомогою сигнальних карток показати пропущений знак.

76   20 = 56

50  27 = 77

30  38 = 68

94  30 = 64

18  50 = 68

82  20 = 62

47  10 = 37

29  60 = 89

2.      Гра « Гірка»

                77

     + 7              - 7

  +24                    - 10

  +10                          -20

36                              - 1

3.      Задачі від Снігуроньки

·         20 ялинок у лісі росли

В школу ялинку одну відвезли.

Скільки ялинок залишилося там?

Добре подумаєш – скажеш це сам.

·         Знайдіть суму чисел 37 і 22, і ви дізнаєтесь, скільки ліхтариків на ялинці у Діда Мороза.

ФІЗХВИЛИНКА ( слайд , музичний супровід)

IV. Закріплення вивченого матеріалу.

1.      Робота над задачами.

а) розвязання задачі колективно

Дід Мороз складав свій великий мішок з подарунками. Він вже поклав 42 ляльки, машинок – на 14 більше, ніж ляльок, а конструкторів – на 15 менше, ніж машинок. Скільки конструкторів поклав Дід Мороз у свій мішок?

Аналіз умови задачі за коротким записом ( слайд)

-          Чи можемо зразу дати відповідь на головне запитання задачі?

-          Чому?

-          Можемо знайти кількість машинок?

-          Якою дією? Чому?

-          Знаючи кількість машинок, можемо знайти кількість конструкторів?

-          Якою дією? Чому?

Запис на дошці з коментуванням.

б) розвязання задачі ( самостійно)

Напередодні Нового року у магазині продали 23 синіх кульки і 12 червоних, а сріблястих – на 11 кульок більше, ніж синіх і червоних разом. Скільки сріблястих кульок продали у магазині?

2.      Самостійна робота ( на вибір)

23 + 45_ 16 + 53                                            27 + _1 = 58

88 – 44 _90 – 50                                            _2 + 43 = 75

40 + 23 _ 65 – 4                                            6_ + 32 = 93

                                                                         83 + 1_= 97

( вибіркова перевірка вчителем)

ФІЗХВИЛИНКА ( ДЛЯ ОЧЕЙ)

V . Геометричний матеріал. ( Робота в парах)

Снігуронька вирішила пекти на свято торти , але різної форми. Їх потрібно прикрасити декоративною стрічкою. Зараз ви зясуєте, стрічка якої довжини потрібна для того, щоб обвязати ваші торти.

-          Яку форму мають торти?

-          Виберіть собі торт та обчисліть, скільки декоративної стрічки потрібно саме для нього.

-          Як знаходитимемо довжину всієї стрічки?

-          Що ми знаходимо, коли додаємо довжину всіх сторін фігури?

Перевірка роботи фронтально

Гра « Допоможи Попелюшці» ( компютер)

V І . Підсумок уроку.

-          Чи сподобалось вам сьогодні на уроці?

-          Що саме?

-          Покажіть свій настрій.

Оцінювання ( наліпки за роботу « Найкращий на уроці», « За зусилля»)

Домашнє завдання

Робочий зошит с. 36

Щоб скачати презентацію до уроку, натисніть на Джерело



Джерело: http://letitbit.net/download/90342.9033fece89ffafc4442a56c96b02/Урок_математики.pptx.html
Категорія: Математика | Додав: dracheva-e (26.06.2011) | Автор: Олена E
Переглядів: 5026 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!