Листівка до Дня Перемоги 9 Травня - Трудове навчання - Презентації та відео матеріали - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Трудове навчання [ Додати статтю ]

Листівка до Дня Перемоги 9 Травня

Тема: Вітальна листівка до Дня перемоги.

Мета: ознайомити учнів із технікою аплікації з вовняних ниток; навчити виготовляти вітальну листівку, оздоблену аплікацією з ниток; розвивати творчі здібності, художній смак; виховувати старанність, повагу до ветеранів війни.

Обладнання: демонстраційний матеріал — зразки вітальних листівок,  ілюстрації «День Перемоги», фотографії «Минулі дні»,  для індивідуального користування — аркуш альбомного паперу, олівець, трафарет, клей, кольорові олівці, кольоровий папір, ножиці.

Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів:

  • Що ви знаєте про аплікацію?
  • Які види аплікації існують?

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

  • Сьогодні ми виготовимо вітальну листівку, оздоблену аплікацією.

ІV. Засвоєння нових знань:

  1. Бесіда з елементами розповіді:
  • Яке велике свято відзначається у всьому світі 9 травня? (9 травня – це День Перемоги.)
  • Листівки ми виготовимо для наших ветеранів Великої Вітчизняної війни.

На дошці написано:

                                  22 червня                        9 травня

                                  1941 рік                          1945 рік

  • 22 червня 1941 року фашистська Германія напала на нашу Батьківщину. Наші солдати, а це були ваші діди та прадіди, ціною власного життя захищали міста та села. Чотири довгих роки тривала Велика Вітчизняна війна. 9 травня 1945 року став Днем Перемоги.
  • Діти, скажіть, хто з ваших прадідусів,прабабусь воювали в ті далекі часи?

Розкажіть.

(Діти розповідають.)

  • А може, хто приніс старенькі фотографії? (Діти, які принесли фотографії, розповідають.)
  • А хто може показати нагороди? (Діти, які принесли нагороди, розповідають.)

2. Аналіз зразка виробу:

Учитель демонструє вітальну листівку.

  • Що зображено на листівці?
  • Який матеріал використаний для аплікації?
  • Так, на листівці зображена цифра 9. Її ви зробите за допомогою трафарету. Ще зображена червоні червоні маки. А чому саме червоні?
  • Тому, що цей символ Перемоги  нагадує про крапельки крові, пролитої за довгі роки боротьби.

3. Інструктаж:

  • Вітальна листівка виконується у такій послідовності:

1. Альбомний аркуш зігніть навпіл.

2. Цифру 9 обведіть за допомогою трафарету.

3. Виріжте та наклейте цифру 9 на основу.

4. Обведіть за допомогою шаблону мак, голуба, листочок.

5. Наклейте деталі.

4. Фізкультхвилинка.

  • Хай завжди буде сонце!

(У повітрі роблять круг.)

Хай завжди буде небо!

(Руки піднімають угору.)

Хай завжди буде радість!

(Дарують один одному усмішку.)

Хай завжди буде дружба!

(Діти дають один одному руки.)

V. Практична робота:

Учитель допомагає розмітити за трафаретом та вирізати цифру 9, обвести деталі за шаблоном. Учні продовжують роботу.

VІ. Підсумок уроку:

  1. Виставка дитячих робіт.
  2. Підсумкова бесіда:
  • Як називають тих славних людей, які подарували нам Перемогу? (Наші дорогі ветерани)
  • І ви — не просто хлопчики та дівчатка, а онуки та правнуки тих, хто здобув велику перемогу над ворогом у Великій Вітчизняній війні.
  • Що нового ви дізналися на уроці?
  • Чому вас навчив цей урок?
  • Кому ви подаруєте свої листівки?
  1. Прибирання робочих місць.


Джерело: http://www.docme.ru/B4v5
Категорія: Трудове навчання | Додав: (22.04.2015)
Переглядів: 1475 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!