Приклад психологічної характеристики учня 3-го класу - Я - класний керівник - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Приклад психологічної характеристики учня 3-го класу

Приклад психологічної характеристики учня 3-го класу
 

Володимир навчається у 3-му класі за загальноосвітньою програмою.
Проживає в неповній багатодітній сім’ї, має четверо сестер і братів. Батьки розлучені, батько контактує з дитиною. Активну роль у вихованні відіграють бабуся й дідусь.
Учень не одразу йде на контакт. За низької мотивації до праці проявляє реакцію негативізму: пасивну (відмовляється взаємодіяти) та активну (робить дії всупереч інструкціям, хаотично рухається). За зовнішньої мотивації та підвищеної індивідуальної уваги працює продуктивно досить довгий час, виявляє доброзичливу поведінку, розуміє та виконує словесні інструкції.
Просторові уявлення в цілому сформовані. Під час операцій з геометричними фігурами (співвідношення, складання цілого з частин) робить помилки, які сам виправляє.
Виконує мисленнєві операції (групування, класифікація, виключення, узагальнення) на наочному матеріалі. У вербалізації завдань не завжди може згадати слова, які мають бути в активному словнику (узагальнювальні поняття, пов’язані з побутовим орієнтуванням). Згадує слова за допомоги дорослого.
Складає розповідь за малюнками. Знаходить причинно-наслідкові зв’язки у наочно зображених ситуаціях, логічних рядах та частково у прочитаному тексті.
Має низький рівень запам’ятовування. Зорова короткочасна пам’ять (запам’ятовує 1 одиницю наочних зображень після першого представлення, 6 — після трьох) розвинута ліпше, ніж слухова (1 одиниця після першого зачитування, 4 — після четвертого). Може переказати щойно прочитаний невеликий текст. Має труднощі зі слуховим сприйняттям та запам’ятовуванням інформації (тексту, окремих слів). Знижений рівень довгочасної пам’яті: переказує знайомі сюжети за навідними питаннями дорослого.
Має труднощі з увагою. Під час виконання вправ на увагу допускає дедалі більше помилок у кожному наступному завданні. Причому швидкість виконання завдань не зменшується — тобто при зовнішній працездатності знижується продуктивність діяльності.
Під час напруженої праці здійснює невротичні рухи, закриває обличчя.
Самооцінка (шкільна та особистісна) висока, що є нормою для даного віку.
У цілому інтелектуальний рівень Володимира в межах вікової нормі. Має низький рівень пам’яті, труднощі з увагою та слуховим сприйняттям, проблеми із саморегуляцією поведінки. Взаємодія з дорослими продуктивна за умови підвищеної індивідуальної уваги та позитивної мотивації.



Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/1222-qqq-17-m2-27-02-2017-skladamo-psihologchnu-harakteristiku-uchnya
Категорія: Я - класний керівник | Додав: (14.05.2018) | Автор: Педрада
Переглядів: 62 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!